![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat een brandende pop van een Orthodoxe Jood een flagrante schending is van de antisemitisme | |||
Uiteraard. Hier moet hard tegen opgetreden worden. Het CGKR moet de verantwoordelijken voor de rechter dagen. |
![]() ![]() ![]() |
41 | 82,00% |
Maar nee toch...het is slechts een onschuldig spelletjes vanwat gefrustreerde allochtonen. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
-craban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() Dat kan ik niet: ik kan niet achter een staat staan die geleid wordt door een oorlogsmisdadiger die 50 jaar geleden om zijn daden reeds door de Veiligheidsraad werd veroordeeld.
Ik kan niet achter een staat staan die burgers verbant omdat zij gehuwd zijn met een partner die niet hetzelfde geloof of dezelfde nationaliteit heeft. Ik kan niet achter een staat staan die als bezetter de mensen vernedert en hun wankele economie vernietigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
-craban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU weigert rapport over antisemitisme te publiceren
Het Europese Comité tegen "racisme en xenofobie" heeft een rapport over antisemitisme in Europa geweigerd te publiceren, nadat duidelijk werd dat vooral moslims en linkse pro-Palestina groeperingen zich schuldig maken aan dergelijke incidenten. 29 nov 2003 lees verder op www.democrates.net
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb nog nooit problemen gehad met joden. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen van Noord Afrikanen.
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal maar niet zeggen wat de Noord Afrikanen ons brengen, maar dat weten de meesten ondertussen al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Joden mogen van jou niet in Amerika wonen want dat land behoort de Indianen. Ze mogen niet in Europa wonen want dat behoort de Europeanen. Ze mogen ook niet in Palestina wonen want dat behoort de Palestijnen. Waar mogen ze van jou dan wèl wonen? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() @Kaal
Verwarring tussen verbannen en verbranden? Tussen haakjes: heb vanmiddag de heruitzending gezien van de uitzending Tegenlicht "checkpoint." Sobere reportage zonder commentaar over de manier waarop Israël de palestijnen pest bij de controlepunten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() [size=1]eigenlijk is het een kwaliteit om zich niet te schamen wanneer men zich oer belachelijk maakt[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burgemeester
|
![]() Gelijkaardig is er misschien ook plaats voor een "stop de haat tegen moslims".
Want ok, iemand inmetsen achter muren, iemands grond afpakken: is dat geen antisemidinges dan?
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik u eens een vraag stellen: een klein voorbeeldje: hoe past die aanslag van Al-Q'aida op Bali in uw prentje? Of was die man van Al-Q'aida net zoals Bin laden omgekocht door de CIA om alles te bekennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling