Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat een brandende pop van een Orthodoxe Jood een flagrante schending is van de antisemitisme
Uiteraard. Hier moet hard tegen opgetreden worden. Het CGKR moet de verantwoordelijken voor de rechter dagen. 41 82,00%
Maar nee toch...het is slechts een onschuldig spelletjes vanwat gefrustreerde allochtonen. 9 18,00%
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2003, 21:57   #101
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Europa, de V.S en Israël zijn de bakermat van onze Westerse samenleving ...
Lees de drie dikke delen "Black Athena" en dan zult u begrijpen dat de bakermat van onze beschaving Egypte is. Daar haalden de Grieken hun mosterd vandaan. En de rest van het doorgeefverhaaltje kent u wel...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 21:59   #102
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Europa, de V.S en Israël zijn de bakermat van onze Westerse samenleving ...
Lees de drie dikke delen "Black Athena" en dan zult u begrijpen dat de bakermat van onze beschaving Egypte is. Daar haalden de Grieken hun mosterd vandaan. En de rest van het doorgeefverhaaltje kent u wel...
Aha, maar de Egyptische beschaving is gebouwd met joods bloed, zweet en tranen. Dat was nog voor Moses ze kwam bevrijden. Ze verdienen dus tenminste een eervolle melding.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 22:29   #103
craban
Vreemdeling

craban's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Egyptenaren misschien, maar geen moslims.

-craban
craban is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 07:51   #104
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Europa kan mij gestolen worden debiele Nazi...het is een bende incompetente lafaards die als kleine kinderen al ruziënd over de mat rollen maar te LAF zijn om werkelijke daden te ondernemen tegen staten die de vrije wereld kapot willen. De Amerikanen en de Joden daarintegen hebben een duidelijke visie en reageren ook wijselijk op mensen die hun bedreigen. Trouwens wie bent "u" eigenlijk om te bepalen wat hier gelezen wordt??? Europa, de V.S en Israël zijn de bakermat van onze Westerse samenleving en ik zal dit Transatlantische project blijven verdedigen roest jij maar verder vast in je gestoorde "Mein Kampf"-gedachtegoed!!!
Je verdedigt yankee-zionistisch belangen en geen Europese belangen. Europa handelt niet omdat het onder controle staat van de yankee-zionisten, en omdat collaborateurs zoals jij dat moedwillig? niet willen inzien. Overigens is er hier weinig te handelen, de islamlanden vormen geen gevaar voor Europa. Wat hebben wij te maken met de oorlog tussen het Joodse Amerika en de islamlanden?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 08:49   #105
Karel Hendrik
Gouverneur

Standaard

Dat kan ik niet: ik kan niet achter een staat staan die geleid wordt door een oorlogsmisdadiger die 50 jaar geleden om zijn daden reeds door de Veiligheidsraad werd veroordeeld.
Ik kan niet achter een staat staan die burgers verbant omdat zij gehuwd zijn met een partner die niet hetzelfde geloof of dezelfde nationaliteit heeft.
Ik kan niet achter een staat staan die als bezetter de mensen vernedert en hun wankele economie vernietigt.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 09:45   #106
craban
Vreemdeling

craban's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
...knip de islamlanden vormen geen gevaar voor Europa. ...knip
Dream on Eichman.

-craban
craban is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 15:29   #107
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

EU weigert rapport over antisemitisme te publiceren
Het Europese Comité tegen "racisme en xenofobie" heeft een rapport over
antisemitisme in Europa geweigerd te publiceren, nadat duidelijk werd
dat vooral moslims en linkse pro-Palestina groeperingen zich schuldig maken aan dergelijke incidenten.
29 nov 2003

lees verder op www.democrates.net
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 15:48   #108
X_MAN
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Ik heb nog nooit problemen gehad met joden. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen van Noord Afrikanen.

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 17:22   #109
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
Dat kan ik niet: ik kan niet achter een staat staan die geleid wordt door een oorlogsmisdadiger die 50 jaar geleden om zijn daden reeds door de Veiligheidsraad werd veroordeeld.
Ik kan niet achter een staat staan die burgers verbant omdat zij gehuwd zijn met een partner die niet hetzelfde geloof of dezelfde nationaliteit heeft.
Ik kan niet achter een staat staan die als bezetter de mensen vernedert en hun wankele economie vernietigt.
Israël zet mensen op de brandstapel?
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 18:21   #110
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat hebben wij te maken met de oorlog tussen het Joodse Amerika en de islamlanden?
Wat heb ik als Europeaan te maken met neo-nazistische idioten?
Oud 2 december 2003, 18:26   #111
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Ik heb nog nooit problemen gehad met joden. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen van Noord Afrikanen.
Dat is de harde realiteit. De joden brengen ons economische welvaart, medische voorspoed, wetenschappelijke vooruitgang, filosofische en literaire hoogstand en allerhande welzijnsfactoren dankzij waardevolle 'brains' gecombineerd met een fantastische opvoedkundige en morele high ground.

Ik zal maar niet zeggen wat de Noord Afrikanen ons brengen, maar dat weten de meesten ondertussen al.
Oud 2 december 2003, 18:43   #112
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
De Joden hebben altijd in wat vroeger Palestina was gewoond. Lees er het Oude testament maar eens op na. .
Het Oude Testament is een samenraapsel van achterlijke fabels uit de meest duistere tijden, net zoals de Koran. Die zever wordt hier niet gelezen.

De Indianen woonden ook waar het nu vol met Yankees en joden loopt dus die moeten daar dan ook maar weg zeker?
Joden en Moslims én degenen die ermee collaboreren horen niet thuis in Europa.
Euhm, michr.oscoop.

De Joden mogen van jou niet in Amerika wonen want dat land behoort de Indianen. Ze mogen niet in Europa wonen want dat behoort de Europeanen. Ze mogen ook niet in Palestina wonen want dat behoort de Palestijnen.

Waar mogen ze van jou dan wèl wonen?

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 18:45   #113
Karel Hendrik
Gouverneur

Standaard

@Kaal

Verwarring tussen verbannen en verbranden?
Tussen haakjes: heb vanmiddag de heruitzending gezien van de uitzending Tegenlicht "checkpoint."
Sobere reportage zonder commentaar over de manier waarop Israël de palestijnen pest bij de controlepunten.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 19:59   #114
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door craban
Citaat:
Dream on Eichman.

-craban
Ze vormen geen bedreiging. Als er in Europa aanslagen zouden komen, dan zijn die het werk van de CIA, of gaat het om een antwoord op de yankee-zionistische provocaties.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 20:12   #115
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door craban
Citaat:
Dream on Eichman.

-craban
Ze vormen geen bedreiging. Als er in Europa aanslagen zouden komen, dan zijn die het werk van de CIA, of gaat het om een antwoord op de yankee-zionistische provocaties.
Bwahahahahaha, eichmanneke toch, onnozel ventje
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 20:16   #116
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dit de laatste pseudoniem voor judeo-moslim amerikanen?

[size=1]eigenlijk is het een kwaliteit om zich niet te schamen wanneer men zich oer belachelijk maakt[/size]
Oud 2 december 2003, 20:18   #117
vivanter007
Burgemeester

vivanter007's schermafbeelding

Standaard

Gelijkaardig is er misschien ook plaats voor een "stop de haat tegen moslims".
Want ok, iemand inmetsen achter muren, iemands grond afpakken: is dat geen antisemidinges dan?
vivanter007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 20:21   #118
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als er in Europa aanslagen zouden komen, dan zijn die het werk van de CIA, of gaat het om een antwoord op de yankee-zionistische provocaties.
Dus als ik morgen een aansalg pleeg, dan is dat volgens u sowieso het werk van de CIA? Ik heb de indruk dat nadenken niet meteen uw sterkste kant is Eichmann, en ik denk dat ongeveer 100% van iedereen op dit forum daar akkoord mee kan gaan.
Mag ik u eens een vraag stellen: een klein voorbeeldje: hoe past die aanslag van Al-Q'aida op Bali in uw prentje? Of was die man van Al-Q'aida net zoals Bin laden omgekocht door de CIA om alles te bekennen?
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 20:21   #119
vivanter007
Burgemeester

vivanter007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
De Joden hebben altijd in wat vroeger Palestina was gewoond. Lees er het Oude testament maar eens op na. .
Het Oude Testament is een samenraapsel van achterlijke fabels uit de meest duistere tijden, net zoals de Koran. Die zever wordt hier niet gelezen.

De Indianen woonden ook waar het nu vol met Yankees en joden loopt dus die moeten daar dan ook maar weg zeker?
Joden en Moslims én degenen die ermee collaboreren horen niet thuis in Europa.
Euhm, michr.oscoop.

De Joden mogen van jou niet in Amerika wonen want dat land behoort de Indianen. Ze mogen niet in Europa wonen want dat behoort de Europeanen. Ze mogen ook niet in Palestina wonen want dat behoort de Palestijnen.

Waar mogen ze van jou dan wèl wonen?

Juist, dat is klinkklare onzin. De Christenen, waar wonen de Christenen? Mogen er geen Christenen in Afrika wonen? Wonen er geen? Is hun roots in Afrika?? Wonen er geen Christenen in Palestina. Michr.oscoop, ge moet uwe microscoop toch wat beter afstellen.
vivanter007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 20:59   #120
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVV-VVA
Gelijkaardig is er misschien ook plaats voor een "stop de haat tegen moslims".
Want ok, iemand inmetsen achter muren, iemands grond afpakken: is dat geen antisemidinges dan?
Die muur bouwen ze om als Joden te kunnen overleven. Het is een muur om zich te beschermen tegen terroristen. De Palestijnen zitten niet opgesloten achter die muur. Immers: Cis-Jordanië grenst aan Trans-Jordanië, en dat is de andere helft van Palestina.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be