![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Alcohol , geneesmiddelen en bepaalde psychische factoren zoals stress , massahypnose en massahysterie kunnen ervoor zorgen dat je hersenen een tijdlang in de war zijn .
Het verschil met drugs is dat de letsels bij drugs permanent en blijvend zijn . En daarom zijn het drugs . |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zandmanneke heeft nog niet geweest hé
![]()
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
De meeste psychosen worden niet opgewekt door softdrugs. Nederland zou dan verworden moeten zijn tot één psychotische zooi, net als Portugal. Voor de rest de gebruikelijke nietszeggende en zeker niet op studies gebaseerde kafferiaanse wijsheid. Weeral wat aandacht nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Serieus discutiëren, dat zit er niet in eh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Auto werd in beslag genomen en verbeurd verklaard. Ja knudde uit Assenede, u bent gekend tot en met. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Vreemdeling
|
![]() Djeezes, als ik dit topic lees vraag ik me af of Kaffer écht zo dom is, of gewoon wat linkse mensen aan het provoceren is.
FIY Kaffer; alcohol kan tot geestelijke én fysieke verslaving leiden, terwijl cannabis zich in het slechtste geval enkel beperkt voor het geestelijke. De negatieve invloed op de gezondheid is bij cannabis zo klein dat het te verwaarlozen valt (mits correct gebruik, geen tabak dus), terwijl alcohol hersencellen afbreekt en de gevolgen van roken zullen je wel bekend zijn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Er scheelt toch wat aan die rechtsen .
Of dat zit aan den drank . Of dat is sado masochist . Of dat verdedigt moordenaars . Of ze zijn suicidaal en schieten dan ook maar ineens een paar passanten mee de dood in. Het is altijd wel iets met die jongens . Zelfs hun moeder verstoot dat . Moeders zien ook wat niet deugt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is leverkanker een psychose ? Jantje Duvel uit Assenede die ze doodgeklopt hebben in ST -Amandsberg had leverkanker maar was voor de rest vrij normaal . Hij werd trouwens doodgeklopt tijdens een zatte bui . Veel volk was er op zijn begrafenis niet , maar hij mocht er anders wel best wezen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Die linksen zijn me hier precies aan het stalken ?
Kom er een tegen die AIDS heeft ? Het is een linkse . Kom er een tegen die schizofreen is ? Het is een linkse . Kom er een tegen die depressief is ? Het is een linkse . Voor alle duidelijkheid , alle lagen van de bevolking gaan zich te buiten aan ongezonde zaken zoals ondermeer alcohol , tabak e.d. Zaken zoals drugs en ongezond seksueel gedrag zijn echter typisch links , vandaar ook het ongezond suicidaal karakter van deze sekte . |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 27 december 2006 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Ik heb tenminste seks, in tegenstelling tot u ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Wat doe je trouwens met mij, de abnormale linkserd? Ik rook niet, drink niet, neem geen drugs, ik ben homo noch pedo, ik bekeer mij niet tot de islam en ik kan de occasionele Wagner appreciëren. Moet ik mij nu een VB-lidkaart aanschaffen en een fakkeltocht organiseren om Vlaanderen monogaam blank en flikkervrij te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge zijt toch zo geen canvas-kijker met baard en pijp ? Die telkens naar televisie kijkt om te weten wat ze met zijn centjes doen ? En die deelneemt aan de stemmenkampioen ? Heb je al eens een fakkel gesmeten naar een rechtse skinhead om zijn stoppels in brand te steken ? Maar Praetorian , straks krijgt ge nog borstkanker van de zorgen . Ik zie de volgende benefietactie op de VRT al voor mij . Zijn me dat daar wel de miseregasten trouwens op die linkse VRT , voor alles wat misere heeft organiseren ze een benefiet . En de misere in de wereld blijft maar toenemen . Nu is er weer iets met landmijnen . Tot wanhoop van de canvaskijkers . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U eerste post en al direct gericht aan kaffer ![]() Ge moet niet al geloven wat ze hier zeggen over mij . En wat die drugs betreft , ga eens op bezoek in een zothuis bij de schizofrenen en de deprsieven , ge zult direct zien wat drugs aanricht . Een stel mankeerders vindt je daar wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad heel goed opgelet in de lessen geschiedenis . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb ook goed opgelet en vastgesteld dat ze op een magische manier zijn verdwenen... (sarcasme)
![]() |
![]() |
#120 |
Burger
|
![]() Kunnen we nu niet gewoon met zijn allen afspreken dat we niet meer reageren op dat Orakel van Assenede?
|
![]() |
![]() |