![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard ken ik niet personlijk alle leden van de PP en/of hun gedachten. Ongetwijfeld lopen in die partij, net als in alle partijen van alle landen, wat gekken rond. Op basis daarvan een partij beoordelen is vrij gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sindsdien heeft de PP elke militair die met geweld dreigde tegen meer autonomie voor de regio's uitdrukkelijk gesteund. Fascistisch? Misschien niet, maar franquistisch in elk geval. Zit de CD&V daarmee in dezelfde EU-fractie? Indien ja, dan zou ik beschaamd zijn in hun plaats. Laatst gewijzigd door baarle : 2 januari 2007 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Partijlid
|
![]() Eerst een kleine opomerking vooraler ik op de grond vann de zaak inga: had je in plaats van Castiilianen of Spanjaarden, "Marokkanen" of zelfs Italianen of Hollanders in dezelfdfe paragraafingevoegd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Partijlid
|
![]() Eerst een kleine opomerking vooraler ik op de grond vann de zaak inga: had je in plaats van Castiilianen of Spanjaarden, "Marokkanen" of zelfs Italianen of Hollanders in dezelfdfe paragraafingevoegd dan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Partijlid
|
![]() Eerst een kleine opomerking vooraler ik op de grond vann de zaak inga: had je in plaats van Castiilianen of Spanjaarden, "Marokkanen" of zelfs Italianen of Hollanders in dezelfdfe paragraafingevoegd dan was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Partijlid
|
![]() Eerst een kleine opomerking vooraler ik op de grond vann de zaak inga: had je in plaats van Castiilianen of Spanjaarden, "Marokkanen" of zelfs Italianen of Hollanders in dezelfdfe paragraafingevoegd dan was je
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrok me zaterdag een hoedje toen TVE verhaalde dat er een aanslag in een Spaanse luchthaven was gebeurd.
Gelukkig moest ik in VLC zijn en niet in Barajas. Dat is voor april wel het geval. Ik hoop dat, mochten ze dan toch bommetje-plof willen spelen, ze VLC kiezen, dan kan ik veilig Barajas aandoen.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor of tegen de executie van Saddam?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens dringend naar Baskenland. Doe eens een paar daagjes Bilbao of zo.
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij hen dan gaan vertellen waarom de Spaanse politie hen niet gewaarschuwd heeft, ondanks de drie (!!) waarschuwingstelefoontjes van de ETA.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leger van Filips II in Vlaanderen telde bijna nooit meer dan een 10tal% Spanjaarden, het grootste gedeelte Galicianen. Het waren vooral Walen die tijdens de Opstand voor Filips vochten.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben net een maand terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb jij blijkbaar een andere indruk dan ik, want tegen mij stopten ze niet met gezever over Baskenland.
Ik begaf me uiteraard in échte volksbars.
![]() |
![]() |
#115 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(wordt vervolgd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je geen bommen laat afgaan op plaatsen waar gegarandeerd heel veel volk rondloopt dan zijn er natuurlijk geen problemen he ![]() Je legt de schuld van de doden bij de politie in plaats van degenen die de bommen zelf hadden laten afgaan. ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 januari 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Hollanders, Italianen of Marokkanen hebben hier overigens nooit brandstapels opgericht om andersdenkenden levend te verbranden, noch hebben ze bij ons complete steden uitgemoord. U wil dus alle geschiedenisboeken voor de rechter brengen? Veel geluk! Laatst gewijzigd door baarle : 2 januari 2007 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar heb dan ook vooral Navarra bezocht. Daar zijn de Basken nog éxtra voorzichtig.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het dan niet de plicht van de politie om die mensen te waarschuwen? Of is hun enige job het terroriseren van de Baskische bevolking?
|
![]() |
![]() |