![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Eindelijk een (onbevredigend) antwoord:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() De censuur van SPa Genk blijft sporen nalaten!
![]() Het forum is een bodemloze put geworden! Hun hele programma is overhoop gehaald! ![]() ![]() (kijk vooral ook eens naar de startdatum van de werken ![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() Gaat ge daar nu blijven over leuteren?
![]() ![]() ![]() Toon da ge ne man zijt en dat ge uw gelijk wilt verdedigen (zou ik ook doen), neem de telefoon en bel om uitleg en zeg uw mening. Veel doeltreffender dan voortdurend hun fora te spamme ![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK ben trouwens niet de enige die erover ontevreden is. Overloop het nationaal forum maar eens! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn raad blijft dus: bel de voorzitter Genk op en doe uw relaas. Het nationale forum blijven spammen haalt echt wel niets uit. |
||
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Ook op het nationaal forum heerst er de willekeur van censuur!
Andere hebben hierover ook al posts geplaatst... Ik wou eerst en vooral die goede man niet via de telefoon lastig vallen. Maar misschien bel ik Armand wel eens uit zijn bedje! ![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Vergeet echter niet:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Ge kunt altijd proberen al staat zijn GSM 's nachts tussen 1 en 4 uit
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Burger
|
![]() Citaat:
het is niet omdat er één idiote admin is dat heel die afdeling slecht is. en wat heeft dit te maken met de vermeende implosie van de spa?
Groen! is meer dan alleen milieu, Groen! is migratie met aandacht voor de migrant, economie maar ook sociale zaken, ontwikkelingssamenwerking op een doordachte manier, cultuur voor iedereen. Groen! is leven, voor ons en voor de mensen van morgen. |
|
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar net zo goed staat het nationaal forum op springen omdat er lukraak wordt gecensureerd, zonder een duidelijke en eerljike verantwoording. Het is allemaal onschuldig begonnen, met een beleefde discussie over het Genkse Stadsplein. Ik hou er echter niet van als iemand op die manier mijn mond wil snoeren! ![]() Ik heb echer veel vragen bij de locale afdeling van SPa in Genk. Het strategische verhuis van Chokri ligt me ook niet. Hij kent Genk van haar noch pluim en probeert zich al bovenop alles te nestelen! Op de site van SPa Genk vind je trouwens zeer selectieve commentaar ove dat stadsplein terug. Ik hou niet van dergelijke manipulatie, vandaar dat ik de ontbrekende elementen ook postte op hun forum. D�*�*r ligt de oorzaak en dat weet die admin ook. Hij heft het zelfs enige tijd laten staan, tot hij aangesproken werd om orde op zaken te stellen blijkbaar. Treurig voorval, waar ik bij SPa nationaal ook meteen bot vang! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#114 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Groen! is meer dan alleen milieu, Groen! is migratie met aandacht voor de migrant, economie maar ook sociale zaken, ontwikkelingssamenwerking op een doordachte manier, cultuur voor iedereen. Groen! is leven, voor ons en voor de mensen van morgen. |
|
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En als GEnkenaar bertreur ik niet dat Steve Hasselt in zijn greep heeft, maar hij moet met z'n pollen van Genk afblijven!!! Voor de mensen zegt hij, maar het is enkel voor Steve en z'n buddie Chokri zelf! Trouwens de joblive stunt van Chokri is bij vele fordarbeiders in het verkeerde keelgat geschoten. Wie gaat er nu feesten als er 3000 mensen worden ontslaan? Chokri natuurlijk, want hij wil de aandacht voor z'n eigen!!! Hij wou het zelf los van de betoging organiseren, om zelf de volledige aandacht te krijgen. Echter dankzij de andere betrokken partijen is die narcistische stunt alvast niet doorgegaan! |
||
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steve denkt voor U dus weg met dat forum... gesodemieter en gerotzooi
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Steve'ke heeft wel alweer iets geweldigs verzonnen om zaken op te lossen: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() De voorstelllen die je in binnenlandse politiek vind in de topic "steve'ke lost probleem bugpensioen op" had ik op SPa site gepost, maar zijn ook gecensureerd!
Ze zijn nog steeds de censuurkampioen! ![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Er zijn ondertussen al heel wat naampjes binnengekomen.
Er zijn er ook al een hoop gecensureerd owv niet combineerbaar met Stiefke! ![]() |
![]() |