![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() het is al vb wat de klok slaat precies,
mja vroege aanval op de verkiezingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zodoende verwacht ik dat ze de 14de overwinning op rij halen. En voor de 14de keer als grootste partij van het land in de oppositie gaan zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit feit was weer es niet de moeite waard om vermeld te worden door het VRT-nieuws.
Ach ja, eigenlijk geen reden tot verwondering zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat bedoelde ik ermee... dat je dat eens terug moest herlezen Citaat:
Citaat:
als je het hebt over 'correct' behandelen dan bestaat er toch zoiets als een concensus op dat vlak, lijkt me ? diegenen die dat flagrant met de voeten treden kan je dan terecht incorrect noemen dus, mijn inziens, hebben de vakbonden hetgeen ze natreefden toch al tot die concensus bereikt en zoals ik je probeerde uit te leggen... het feit dat dat nu ( 't kan veranderen ) een evidentie is maakt dat de rol van een vakbond totaal overbodig lijkt en niks meer in de pap te brokkelen zou hebben... dit is echter niet zo als jij morgen zowat de enigste ( hier ligt net de bedenking ... waarom zou je dat überhaupt zijn als de rest vollop aan normvervaging doet ) zou zijn die je werknemers nog steeds correct ( huidige norm dus ) en de rest is flagrant incorrect dan wordt de rol van de vakbond weer plots duidelijk en op het moment dat het hek helemaal van de dam is ( incluis het niet meer afdwingbaar zijn ) zal jij je werknemers net zogoed zien vertrekken tenzij jij de voorwaarden (bemoeienissen) , naast het correct praktizeren ervan, ook zal onderschrijven Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2007 om 23:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar we zijn serieus aan 't afwijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik het nu zo zaligmakend vind dat VBers bij een vakbond zijn,maar naar de letter van de wet.....
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 januari 2007 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat u hier hulp voor nodig heeft. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 januari 2007 om 23:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Zo ja, geen enkel probleem ermee. Ik vind dat een vereniging het recht heeft om leden toe te laten of te weigeren. Maar wel onder voorwaarde dat ALLE VERENIGINGEN dat dan mogen, onafhankelijk van de reden waarom. En daar wringt volgens mij het schoentje? Citaat:
belziekse omkoperij noemt dat.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat is een van die constructies door een van de saksencoburgs in mekaar gebokst om de vakbonden (en alleen dus de gekleurde vakbonden) van een vast inkomen te voorzien. Om den belziek en hun eigen postje in stand te houden. Moest de hulpkas nu eens geen staatsinstelling zijn, maar een prive instelling, waar werklozen als 'klanten' worden bezien en geholpen in plaats van als weeral een waar we voor moeten werken, dan zouden die vakbonden al direct een pak minder leden hebben. Ik heb bij een vakbond gewerkt en kan je hand op het hart vertellen, dat de grootste aanwinst onder de leden er kwam door de werkloosheid!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burgemeester
|
![]() Vertel me es ...
![]() ![]() ![]()
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vakbond die pleit voor een discriminatieverbod op grond van afkomst, geslacht, seksuele geaardheid en politieke overtuiging, is hypocriet als ze zich daar zelf niet aan houdt.
Het begin van het einde voor elke vereniging, wanneer eigen principes verloochend worden. Trouwens waarom zou een vakbondafgevaardigde geen Vlaams Belanger kunnen zijn. Ze worden allebei democratisch verkozen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 januari 2007 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=2&id=28 Dat is een leugen die de vakbond verspreidt om een reden te hebben zelf tegen het Vlaams Belang te zijn. Je weet toch dat mensen niet buiten vliegen bij het Vlaams Belang omdat ze gesyndiceerd zijn? Het is precies omgekeerd. De vakbond smijt Vlaams Belangers buiten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 januari 2007 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Lijkt mij een geschikte bliksemafleider voor hun intern gekibbel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nagel op de kop. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat het CGKR al gevraagd heeft dit onderdeel uit de wet te halen, bevreesd als ze zijn dat ze overstelpt zullen worden met klachten van mensen die uit politieke overtuiging uit de vakbonden gesmeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je geeft hier zelf toe dat je geen flauw benul hebt hoe het zit maar je geeft alvast je eigen interpretatie ik geef je een kleine tip : er wordt gesproken over gelijke 'rechten' en 'vrijheden' Laatst gewijzigd door praha : 25 januari 2007 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() en gij wel he jerommeke
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 januari 2007 om 01:59. |
![]() |
![]() |