![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is eenvoudiger? Dat jij even de thread doorneemt? Of dat er iemand alles opnieuw moet gaan uitleggen en neerschrijven?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe maar dat laatste.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Heb ik ondertussen gedaan. Als ik het goed begrijp is virtuele gronden en huizen kopen en verkopen voor echt geld. Verbeter me als ik fout ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan je in Second Life aan politiek doen. Kun je daar een fascistische beweging, partij of regime op poten zetten ?
![]() Zou wel eens interessant kunnen zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() ik geloof dat er vorige week voor het eerst een aanslag gepleegd is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het heeft niet lang geduurd om Second Life weer van mijn pc te gooien, toch 1 positief punt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Ik heb me gisteren lid gemaakt en rondgewandeld in het huis van Verstrepen, ziet er heel mooi uit die villa met afbeeldingen (soort avatars) overal en je kan dus als het ware in-game surfen en TV kijken. Ik ging vandaag op de website van Scond Life om in te loggen en ze vragen gegevens over mijn credit card
![]() Waarom willen ze perse checken of ik een valide credit card heb als ik een FREE basic acount heb ? Ik vind het te riskant. Nu kan ik dus niet op het forum van Second Life bv Ik ben nu aan het rusten op de handdoek op het terras van Verstrepen en dat levert 1 Linden Dollar op (1$) door gewoon 10 minuten te rusten. Het leuke is dat je Second life kan minimaliseren dus je kan je bezighouden met chatten of andere dingen. Easy money denk ik zo ![]() Laatst gewijzigd door Internaut : 10 maart 2007 om 22:43. |
![]() |
![]() |