![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Juist, overdag kan je gaan werken. Maar als een alleenstaande ouder overdag gaat werken, dan heeft hij of zij ook 's avonds geen tijd voor de kinderen. Dan moeten de boodschappen en de was gedaan worden, moet het hele huishouden nog gebeuren, .... Een alleenstaande ouder die gaat werken heeft dus twee fulltime jobs en daardoor nauwelijks nog de kans om echt met de kinderen bezig te zijn. Daardoor ziet men dan ook vaak te laat als één van de kinderen in de problemen geraakt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu voor de rest is je analyse helemaal fout... Je wil je stuk grond krijgen? 30 000km²/10 000 000=3000m² je kan het jouwe vinden onder de E40 geen dank! Hoe belachelijk is jouw idee wel niet... Bij iedere geboorte zouden mensen die een stuk grond in eigendom hebben een stuk moeten toeëigenen aan de nieuweling... Als u denkt dat uw logica zelf maar een beetje het idee van het liberalisme raakt bent u wel schoon verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun moeder vond dat zij na 12 jaar voor hen te hebben gezorgd recht had om nu voor zichzelf te zorgen. Zij wil nu zelf van het leven genieten en kunnen uitgaan als een vrijgezel en geen tijd meer steken in haar kinderen. En zij is in onze samenleving echt geen uitzondering, veel mensen krijgen op een bepaald ogenblik genoeg van de verantwoordelijkheid die kinderen meebrengen en laten dan zowel hun kids als de andere ouder gewoon achter met alle problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar kiezen heel veel ouders om alleenstaande te blijven,tja......
![]()
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
hoelang denk je dat het concept grondeigendom trouwens bestaat ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja? En? Wat bedoel je nu? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
1200bruto>950netto Trouwens dat laatste cijfer is volgens mij onder de minimumloon ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 26 januari 2007 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ALs ik mijn bazen het leven zuur maak, of ik doe mijn werk niet meer naar behoren, of ik kom niet meer opdagen dan heb ik ook geen recht meer op dop. Verder vind ik wel 1 positieve kant aan werken en dat is de eindejaarspremie en het vakantiegeld, dat is altijd iets zeer welkom. Hiermede heb ik mijn kinderen leuke kerstcadeau's kunnen kopen, en heeft mijn zoontje overmorgen voor zijn eerste verjaardag een mooi cadeau en een hele grote taart. Mijn ander zoontje verjaart in juni net na het storten van mijn vakantiegeld dus ook hij krijgt een spetterende verjaardag ![]() (maar nu ook weer niet te decadent natuurlijk ![]() Op zich dat financiële is nog haalbaar. Ik vind het alleen altijd zo zwaar dat ik hen veel moet ontzeggen. En het is heel jammer dat extra's bijna altijd geld kosten. En dat mijn huishouden verkommert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() projecteer je eigen relatiegestoordheid toch niet op anderen. Jij voedt ook je eigen kids niet op he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat veel scholen pas om 8.30u beginnen en reeds om 15.30u stoppen. Als je je kids vroeger brengt en later afhaald, moet je daarvoor betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt helemaal geen (vergoeding voor) 'natuurlijk erfdeel', maar geld van mensen die ook al geen (vergoeding voor) 'natuurlijk erfdeel' hebben gekregen. Je eist iets maar gaat het halen bij verkeerde. Je blijft maar kakken op de mensen die evenzeer in de zak gezet zijn dan jij.
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 januari 2007 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Denk aan je kids zou ik zo zeggen, zoek werk in t zwart desnoods maar laat je toch niet uitbuiten aan een hongerloon.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dan doe ik het veel liever op mijn eentje. Ooit zal er wel iemand opduiken die ik graag zie en die evenveel om mijn kinderen kan geven als ikzelf. Niet zoals onlangs iemand zei: ik zie jou heel graag, en je kinderen wil ik er wel bijnemen. pff LEIPO ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoeveel zij betalen, maar alles is toch altijd welkom denk ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
ik kak inderdaad op werkmensen die te dom zijn om te denken dat ze op mij en mijn lotgenogten moeten kakken ipv op hun bazen - en dat blijf ik doen zolang ze mentaal lui blijven en uit gemakzucht blijven gaan werken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() En daar berust waarschijnlijk een zeer groot deel van het probleem als dat niet het grootste is...
|
![]() |
![]() |