Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2007, 12:00   #101
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee, ik stel je gewoon een vraag.
Nee, je ontweek gewoon mijn vraag door een "off topic"-vraag te stellen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:02   #102
neutraalzwitserland
Schepen

neutraalzwitserland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jij bent een hypocriet man;als de naam hitler valt dan is het kot te klein maar een che guevara zit je wel te beschermen,ik zet er mijn geld op dat je zelfs thuis een tshirt van die man liggen hebt.
Leren lezen schat, dit is wat ik gisteren rond 20 uur (een paar uur voor jij Guevara 'gewetenloos' noemde) al op de vorige pagina postte:

"Hulde brengen aan massamoordenaars moeten wij als maatschappij nooit dulden, de pro-Hitler,Stalin,Mao,Castro,Guevara,Mussolini,Leopold 2 onzin moeten we zoveel mogelijk terugdringen. Dat dit echter niet de manier is, moet overduidelijk zijn".

Ik ben dus over de gehele lijn tegen de verering van politieke idolen die misdaden op hun geweten hebben, om zoiets wettelijk te regelen dat is een ander paar mouwen.

Citaat:
De man was een extremist,terrorist en moordenaar.

En wikpedia;alsof dat die bron volledig correct is,bullshit dus.
Noem jij zo'n persoon iemand met een geweten,lol.
Ik noem hem dat helemaal niet, als je goed leest dan zie je gewoon dat ik wou laten zien dat je met bronnen alles kan proberen te bewijzen maar dat de waarheid of iemand al dan niet 'gewetensloos' is nooit kan worden beantwoord. Dus als u stelt dat Guevara gewetensloos was, dan LIEGT u en dan vraag ik mij af waarom u dat doet.

Citaat:
Als minister leefde hij luxueus, maar ruïneerde de centrale bank en legde zo mede de grondslag voor Cuba's armoede. Hij bedacht een systeem van 'heropvoeding via dwangarbeid'; Tienduizenden Cubanen maakten reeds kennis met zijn concentratiekampen. Hij was dogmatisch, koud en onverdraagzaam, en bekende: 'ik kan geen vriend zijn met iemand die mijn ideeën niet deelt'. Toen hij zelfs Castro op de heupen begon te werken vertrok hij om elders de dictatuur te promoten, waarbij hij omkwam.

Guevara<SPAN style="mso-ansi-language: NL"> wordt benoemd tot minister van Industrie en directeur van de centrale bank. Hij vindt in deze functies de gelegenheid zijn politieke doctrine toe te passen en legt hierbij aan Cuba het 'Sovjetmodel' op. Hij heeft minachting voor geld, maar leeft in de particuliere wijken van Havana. Als minister van Economie ontbeert hij de meest elementaire begrippen van de economie, en hij ruïneert uiteindelijk de centrale bank. Hij is meer op zijn gemak bij het instellen van 'vrijwillige werkzondagen', een uitvloeisel van zijn bewondering voor de Sovjet-Unie en China - hij eerde de Culturele Revolutie. Régis Debray (op. cit., p. 185) merkt op: 'Hij is het, en niet Fidel, die in 1960 op het schiereiland Guanaha het eerste "correctieve werkkamp" heeft uitgevonden (wij zouden eerder spreken van dwangarbeid)...'
En weeral mogen we uw bron niet kennen (behalve voor de laatste zin), ik vraag mij af of u het opzettelijk doet.

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 31 januari 2007 om 12:03.
neutraalzwitserland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:03   #103
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nee, je ontweek gewoon mijn vraag door een "off topic"-vraag te stellen.

Ik stel geen off-topic vraag. Ik vraag je waarom jij 15 miljoen doden door een linkse massamoordenaar als Stalin als een voetnoot in de geschiedenis ziet.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:05   #104
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik stel geen off-topic vraag. Ik vraag je waarom jij 15 miljoen doden door een linkse massamoordenaar als Stalin als een voetnoot in de geschiedenis ziet.
Je mag altijd een post van mij citeren waar ik dit gesteld heb.

En je vraag is wel off-topic, aangezien het hier om de "AH"-symbolen "combat 18" en "88" gaat.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:07   #105
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er is hier niemand die een moord goedkeurt.

Maar het is wel raar dat voor sommige poco's de ene moordenaar niet hetzelfde is als de andere.

Inderdaad Circe, niemand keurt moord goed.
Het feit dat poco's linkse massamoordenaars nooit aanhalen (zoals Stalin die bijna 3 keer zoveel slachtoffers op zijn actief had dan Hitler) intrigeert mij wel.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:08   #106
neutraalzwitserland
Schepen

neutraalzwitserland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent een hypocriet man;als de naam hitler valt dan is het kot te klein maar een che guevara zit je wel te beschermen,ik zet er mijn geld op dat je zelfs thuis een tshirt van die man liggen hebt.
Ik heb géén Tshirt van Che en ik wil er ook géén (reden: zie mijn vorige post, ik ben tegen idolisering van personen die misdaden hebben begaan), dus ik zal u mijn rekeningnummer geven en dan schrijf je da geld maar over.

Als er hier iemand al hypocriet is dan bent u het die doet alsof u vanmorgen na mijn post om 00u39 even zijn eigen parate kennis over Che Guevara op 3 minuten tijd volledig kon uittypen en posten.

U gebruikte een bron, maar vermeldde ze niet en deed zo alsof alles van uzelf kwam = hypocriet.

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 31 januari 2007 om 12:09.
neutraalzwitserland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:24   #107
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

En 69 is dit geen zedenschennis??
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 12:27   #108
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
En 69 is dit geen zedenschennis??
FI - van FIdel?

daar zullen nog weinig zeden aan te schennen zijn denk ik

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 14:59   #109
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Dus als je al die getallen gaat verbieden uit de stadions, zullen al die neonazi's plotseling tot inkeer komen en nooit meer naar het voetbal komen kijken zodat duidelijk kan gesteld worden dat het probleem van de neonazi's is opgelost ?

Dat is mede een probleem van de huidige politiek. Men gaat de zichtbare symbolen van een ideologie tot het uiterste verbieden om dan te kunnen concluderen dat, wegens gebrek aan zichtbaarheid, het probleem is opgelost. Spijtig genoeg zal er toch net iets meer dienen te gebeuren dan een vorm van losgeslagen repressie om bepaalde latente foute ideologieën van hun voedingsbodem te ontdoen.

Neonazi's zijn een tumor van de maatschappij maar in plaats van deze tumor te bestralen ter genezing, plakt men er gewoon een pleister op dewelke deze tumor dient te verbergen. Spijtig genoeg blijft die tumor onder deze pleister maar groeien doch niemand zal er nog iets van merken tot het te laat is.

Persoonlijk zou ik het gebruik van die 18 en dergelijke juist zoveel mogelijk promoten opdat elke normale gewone burger in een oogopslag kan zien met welk volk hij te maken heeft en zich tijdig uit de voeten kan maken. Gelukkig dat veel van die neonazi's nog te herkennen zijn aan hun beperkte haartooi. Nu maar hopen dat Dewael het kaalgeschoren hoofd ook niet gaat verbieden daar dit in voetbalstadions eveneens kan beschouwd worden als een steunbetuiging aan de WO2-massamoorden.

Laten we trouwens ineens de VW-fabriek ook maar sluiten daar nazi's wel eens met deze wagens durven rond te rijden uit sympathie voor deze Duitse, door Hitler opgerichte, fabrikant. En zo kan ik wellicht nog duizenden voorbeelden verzinnen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 16:42   #110
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutraalzwitserland Bekijk bericht
Probeer ook een beetje te nuanceren in uw stellingen: 'marxistische extremist' daar valt veel voor te zeggen, maar of hij gewetenloos was is toch een ander paar mouwen... beetje een holle bewering.
Voor linkse helden moet men altijd een beetje meer begrip opbrengen.
Laat ons zeggen Ghe was 'niet overgevoelig'
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 16:49   #111
luc broes

Standaard

Citaat:
Wat had het uitroeien zoals insecten, van 6.000.000 Joden te maken met het nastreven van idealen ???
Wat had het uitroeien van 10-tallen miljoenen sowjetburgers te maken met idealen?
Mao heeft er 70 miljoen op zijn geweten.
Ik weet echt niet waarom die beter zouden zijn dan hitler.
Oud 31 januari 2007, 16:51   #112
luc broes

Standaard

Citaat:
Dus je praat een moord goed door een andere aan te kaarten ??
Wij verafschuwen alle moorden. Jij ook? Dan gaan we akkoord!
Oud 31 januari 2007, 16:55   #113
luc broes

Standaard

Grote problemen op komst tijdens de volgende kiesstrijd.
Wat als een partij nr 1 heeft?
Wat als een partij nr 8 heeft?
In Brussel bestaat zelfs de mogelijkheid dat een partij nr 18 bekomt!!
Oud 31 januari 2007, 19:54   #114
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

mijn lievelingsgetal is ...18, ben ik nu gedoemd?
Oud 31 januari 2007, 21:54   #115
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
mijn lievelingsgetal is ...18, ben ik nu gedoemd?
Gedoemd om uw leven als mestkever te slijten..
Oud 31 januari 2007, 23:05   #116
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Leren lezen schat, dit is wat ik gisteren rond 20 uur (een paar uur voor jij Guevara 'gewetenloos' noemde) al op de vorige pagina postte:

"Hulde brengen aan massamoordenaars moeten wij als maatschappij nooit dulden, de pro-Hitler,Stalin,Mao,Castro,Guevara,Mussolini,Leopold 2 onzin moeten we zoveel mogelijk terugdringen. Dat dit echter niet de manier is, moet overduidelijk zijn".

Ik ben dus over de gehele lijn tegen de verering van politieke idolen die misdaden op hun geweten hebben, om zoiets wettelijk te regelen dat is een ander paar mouwen.

Ik noem hem dat helemaal niet, als je goed leest dan zie je gewoon dat ik wou laten zien dat je met bronnen alles kan proberen te bewijzen maar dat de waarheid of iemand al dan niet 'gewetensloos' is nooit kan worden beantwoord. Dus als u stelt dat Guevara gewetensloos was, dan LIEGT u en dan vraag ik mij af waarom u dat doet.

En weeral mogen we uw bron niet kennen (behalve voor de laatste zin), ik vraag mij af of u het opzettelijk doet.
Dzjeezes,ben jij homo ofwa?
Schat?Als je een vrouw bent tot daaraantoe maar als ge ne vent bent dan mankeert ge toch wel iet.

Ik heb u aan die teksen aangetoond waarom het een gewetenloze ass hole was.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 23:14   #117
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb géén Tshirt van Che en ik wil er ook géén (reden: zie mijn vorige post, ik ben tegen idolisering van personen die misdaden hebben begaan), dus ik zal u mijn rekeningnummer geven en dan schrijf je da geld maar over.

Als er hier iemand al hypocriet is dan bent u het die doet alsof u vanmorgen na mijn post om 00u39 even zijn eigen parate kennis over Che Guevara op 3 minuten tijd volledig kon uittypen en posten.

U gebruikte een bron, maar vermeldde ze niet en deed zo alsof alles van uzelf kwam = hypocriet.

Mijn bron is;www.CHEGEVAAR.info :.
Oud 31 januari 2007, 23:45   #118
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Laten we cijfers in het algemeen maar afschaffen. Een groot deel van de jeugd, die met wis- natuur en andere kundes niet goed overweg kunnen zal ons eeuwig dankbaar zijn en ondertussen kunnen politiekers ze niet meer misbruiken en manipuleren (de cijfers hé...)
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 23:53   #119
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja,typisch vld en dewael.Achterlijk en debiel en helemaal niet wetend waarmee ze bezig zijn.
Is gewoonweg ronduit lachwekkend en discriminerend hetgeen dewael doet.
En dan maar op het vb bezig zitten dat we zogezegd geen vrijheid meer zouden hebben,lol.
Het is hier zelfs zover aan het komen dat we zelf niet eens meer mogen kiezen welke kleren we aandoen.

Wow, dat is juist een van jullie grootste punten geweest het laatste jaar. FDW heeft zelf nog gezegd dat iemand die zelf zijn kleding kiest een contract tekent om uitgewezen te worden.

Als er iemand totaal geen problemen zou mogen hebben met deze maatregel dan is het wel de VBer. Als je 8 en 88 niet mag verbieden waarom zou ge dan een lapke stof op een wijf hare kop wel mogen verbieden?

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 31 januari 2007 om 23:54.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 11:19   #120
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wow, dat is juist een van jullie grootste punten geweest het laatste jaar. FDW heeft zelf nog gezegd dat iemand die zelf zijn kleding kiest een contract tekent om uitgewezen te worden.

Als er iemand totaal geen problemen zou mogen hebben met deze maatregel dan is het wel de VBer. Als je 8 en 88 niet mag verbieden waarom zou ge dan een lapke stof op een wijf hare kop wel mogen verbieden?
tjonge jonge,jij bent echt zo dom als een achterdeur,dzjeezes.
Weeral eens een vergelijking van mijn kloten.
BLO school gelopen zekers.

Je snapt echt geen reet van en je kan eens niets uit elkaar houden en ik zie hier de ene domme uitspraak na de andere van u en ik ben vast niet de enige die dat hier vind.

Ik zou graag eens weten hoe oud je bent,ge moet toch nog heel jong zijn aangezien ge zo weinig weet oftewel zijt ge gebrainwashed want het zal mss dat wel zijn,als je dag in dag uit gefrustreerd loopt,naar sites gaat als blokwatch,tja,daar word een mens al niet slimmer van.

En FDW heeft dat helemaal niet gezegd.FDW had dit alleen maar over een hoofddoek en een burka is sowieso al uitgesloten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be