![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Na vreemdelingen buiten, dikke vrouwen buiten? Of zou u eerst de gehandicapten en werklozen uitroeien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor vegetariërs worden toch ook aanpassingen gedaan? Dan is het dus niet een kwestie van iedereen halal vlees geven maar enkel voor de moslimkinderen halalbroodjes mee te nemen, ofzo. Probleem opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 februari 2007 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 14 februari 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een interessant stukje over de Halal-industrie, die in Antwerpen nu dus al ondersteund wordt door het stadsbestuur.
http://islamineurope.blogspot.com/20...-of-halal.html Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verder ook wel een beetje hypocriet, om zo'n belang te hechten aan de wijze van slachten van dieren die hun (korte) leven ervoor in de meest erbarmelijke omstandigheden hebben moete doorbrengen. Maar ja, zo'n mentaliteit biedt natuurlijk alle kansen om te kankeren... bij het slachten op moslims, daarvóór op mensen van bewegingen als GAIA.
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part eet jij gerust je halal biefstukje van de koe die nog tien minuten heeft liggen spartelen. Bedenk misschien toch nog even dat je waarschijnlijk geeneens weet waar je halalvlees vandaan komt omdat er hier niet zoveel halalslagers zijn. Het zal dus import wezen uit islamitische landen, met alle islamitische "reinheitsgeboten" inbegrepen! smakelijk. zie ook: http://islamineurope.blogspot.com/20...-of-halal.html Organizeer ineens een protestactie om de huidige slachtwetten te laten afschaffen misschien? Ze dienen toch nergens toe behalve het de moslims hun leven onaangenaam te maken, de kaffers moeten maar vreten wat ze toegegooid krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 februari 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En btw, ik heb helemaal niet gezegd dat de Islam goed was. Ik heb gewoon gezegd dat je pragmatisch moest zijn om die kinderen de mogelijkheid te geven ze uit de klauwen van hun conservatieve ouders en gemeenschap te halen. Als halalvlees op bosklassen daarbij kan helpen; zoveel te beter - niemand heeft daar nadeel aan... Zoals reeds gezegd; wat maakt het uit of die koe van die biefstuk op mijn bord nu geslacht is met de horens richting mekka of scherpenheuvel?
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het gaat hem om de geïndoctrineerden die zulke onzin door hun strot geduwd krijgen. Het maakt geen enkel verschil uit voor de kwaliteit en smaak van het vlees en het is de verantwoordelijkheid van elke weldenkende mens om te strijden voor de verlossing van mensen uit zulke gedachtendcontrolerende ideeën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Het Stedelijk Onderwijs in Antwerpen is oa opgericht om ouders de gelegenheid te geven hun kinderen onderwijs te laten volgen zonder aan religieuze invloeden bloot te staan. Godsdienstlessen konden een uur per week gevolgd worden in aparte klassen voor wie dit wenste. Tijdens datzelfde uur volgden niet-gelovigen de lessen lekenmoraal.
Nu gaan uitgerekend die scholen zich aan religieuze invloeden blootstellen. Vreemde evolutie vind ik dat.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() er is inderdaad een scheiding kerk & staat, het gemeenschapsonderwijs moet neutraal zijn, dit is een kwestie van integratieonwil die aan iedereen wordt opgelegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() De ware feiten over het ritueel slachten van arme diertjes (Groen! luistert U mee ?)
Citaat:
Citaat:
vlees consumptie is tijdens de ramadan zelfs hoger http://www.faithfreedom.org/oped/MohdSageer41012.htm Als mensen gaan blaten: 1: jamaar en de rest van de vleesindustrie dan ? Antwoord: hoe minder dierenleed hoe beter, religie is geen excuus voor dierenleed. 2: jamaar jij eet vlees Antwoord: ik ben een veganist. Laatst gewijzigd door Winterhamer : 14 februari 2007 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rood=dierenbeulen Lekker heh ? in het uber blanke Veurne leven! waar maar 1,37% buitenlands is! HYPOCRIET! Laatst gewijzigd door Winterhamer : 14 februari 2007 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog mijn tijd op het Kon. Atheneum te Antwerpen, waar onze Joodse medeleerlingen hun keppeltje op school niet droegen, zonder dat daar om gevraagd, laat staan gesmeekt moest worden.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 14 februari 2007 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een flauw vermoeden dat naar aanleiding van deze verzwegen feiten, het aantal inschrijvingen volgend jaar drastisch zal dalen en dat er een serieus pak aboriginal kinderen zullen verdwijnen uit de "stadscholen". Leuk voor Voorhamme: kan hij zijn eigen islamitisch schoolnet oprichten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() Een school moet neutraal blijven, daarom al vind ik het een verkeerd signaal. Ook de uitspraak van meneer Voorhamme zint me niet echt, nl " we hadden de maatregel even goed kunnen verzwijgen ". Verder vind ik het trouwens heel inconsequent van het Antwerpse stadsbestuur om eerst hoofddoeken achter loketten te verbieden, maar nu serveert ze wel verplicht Hallalvlees aan iedereen.
Voorbeeldje: In onze scoutsgroep is er ook een moslim. Als katholieke scouts doen we wat we moeten doen en de uitzonderingen passen zich aan aan de gang van zaken binnen onze vereniging m.a.w.: het kennen van het gebed en het aanwezig zijn bij de maandelijkse misviering. Als er vakensvlees op het menu staat, kan hij wat corn-flakes of boterhamme met choco krijgen. Net zoals er altijd wel oplossingen gezocht kunnen worden voor kinderen met suikerziekte enz. Om terug te komen tot de essentie: ook een neutraal schoolnet zou moeten doen wat het moet doen vind ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de wet bedwelming voorschrijft heeft men zich daaraan te houden. |
|
![]() |
![]() |