![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 |
Staatssecretaris
|
![]() Beluister CNN199 - Comme On Est Venu !
Ik ben trots op de muzikale vooruitgang die de Walen de laatste jaren doorgemaakt hebben... Check zeker http://www.sacresbelges.be eens uit ! |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Het blijft behoorlijk stil aan de andere kant van de disslijn!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor een keer ben ik met het Vlaams Blok akkoord.
#105 |
Banneling
|
![]() *dubbele post*
|
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() [size=6]De opblaaskikker![/size]
Iedereen kent de opblaaskikker. Zijn nek is nog dikker dan zijn opgezwollen tong, de hielenlikker! Hij plakt een sticker op de flikker en nikker. Maar wordt hij uitgedaagt, krijgt hij pijn aan zijn tikker! ![]() Hier ben ik de mikker en hij de slikker!! Zijn verstand is dan ook niet groter dan een knikker. Ik steek hem op een coctailprikker. Voor hem ben ik een gevaar want ik ben een echte inblikker. Dan ben ik met die zeveraar zo klaar! 8) Er is maar geen waar gebaar van die leugenaar! In het openbaar wordt zo'n exemplaar pas goed zichtbaar. Onze verbale bedelaar wacht eerst nog op z'n schaamhaar. Voor dat dat begint te groeien, wil hij zich hier niet mee bemoeien! Ondertussen gaat ie verder knoeien en moet hij met beperkte middelen verder roeien! ![]() ![]() haha, ik hoor je nog zeggen tegen je mama: "Kijk mama, ik kan zelfs op de grond belanden met mijn mond vol tanden!" ![]() Altijd grote commentaar voor handen, maar je dreigt te verzanden vlak voor de voeten van je grootste vijanden!! ![]() ![]() Ik lach met zo'n zieke freak! ![]() Een kiek met simplistische kritiek krijgt paniek door deze repliek van het publiek! Dat komt niet alleen door een gebrek aan techniek voor deze verbale acrobatiek. Met het ego van een kwal waant hij zich de beste overal. Het raakt echter kant noch wal met net zoveel inhoud als voor de oerknal! ![]() Hier blijft die carnaval nog steeds op stal! ![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Welke vlaams blokker zou jij nog zien rappen?
Karel Dillen zou misschien willen !!! ![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Chill, zet 'De Opblaaskikker' nu eens echt op muziek... Dan kan ik dat opzetten en chillen...
|
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() In het duivelsjaar, 2004 zowaar
De VLD die zich achter het Vlaams Blok schaart Inconsequent + impotent Met een effect tot heden onbekend Stem eens ongeldig, beter dan te schelden De sloophamers tegen onze grote helden Links en rechts, scherper afgetekend Maar dat is buiten ons gerekend Vrijheid is kostbaar en nooit zonder smaak Kleurloze vrijheid, die vind je niet vaak ! |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gebruik ik ook soms om te rijmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik val hier van m'n sokkel,
Ik val hier van m'n sokkel... Terwijl ik de melodie in m'n hoofd betokkel... Loop niet in de weg, Loop niet in de weg... Ik hoor niet wat je ziet en ik zie niet wat je zegt... Kom met me mee, Kom met me mee... Kotsen naast en achter en onderaan de plee... Schud eens met die kont ja schud eens met die kont, Morgen ben je mooier en dan verf ik je blond... En hou nu toch je mond ja hou nu toch je mond, Ieder woord van jou doet me zakken door de grond... Ik zit in de muziek, Ik zit in de muziek... Terwijl ik m'n verstand met wat drugs beziek... Zet je op me neer, Zet je op me neer... Scheten mag je laten, boeren nog veel meer... Verslaafd aan je geur, Verslaafd aan je geur... Jou te voelen stinken in m'n allerliefste geur... Schud eens met die kont ja schud eens met die kont, Morgen ben je mooier en dan verf ik je blond... En hou nu toch je mond ja hou nu toch je mond, Ieder woord van jou doet me zakken door de grond... |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Cool! 8) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() om eerlijk te zijn: kan je nog lager vallen met deze rijmelarij ??? Rap zeker ???
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#115 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() Voed de haat, voed het aan je kinderen...
Kan je hen nog meer in hun ontwikkeling verhinderen ? De Palestijnse kwestie, bommen in Belfast... Laat verlichting komen want je zit er volledig naast ! Mijn vader tegen de muur, jouw vader tegen de muur... Is de prijs van de herinnering niet overdreven duur ? Voed de angst, voed het aan de mensen... Laat hen al de mensen om hen heen verwensen ! Jezus Christus, tweeduizend jaar geleden... Hou zou die junk zich voelen ? Moest hij nu nog leven ? De kerk of Hitler, wie heeft er het meest vermoord ? Die Sinterklaas in Rome is al even hard gestoord ! |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Spinoza
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() effe bellen naar Chris Van den Druppel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huppel maar verder zonder kop, lompe knuppel!! Wat een flauwe kul! Dit liedje gaat over jou, lul! ![]() ![]() ![]() Typisch zo'n blokpoedelke met zo'n kef. Maar verder ontbreekt het je wel aan lef! ![]() ![]() ![]() Besef dat je bullshit mij verheft tot chef! ![]() |
|
![]() |