Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2007, 12:48   #101
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik hecht geen enkel belang aan wat die vrouw nu zegt.
Ofwel is ze knetter en dan hoef ik geen uitleg.
Ofwel is ze pervers en dan dient ze te worden de mond gesnoerd.
Nooit gedacht dat ik het ooit nog eens volmondig eens zou zijn met Feremans...
Oud 7 maart 2007, 12:50   #102
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Wat ik zo raar vind is dat niemand valt over het feit dat Geneviève Lhermitte haar 5 kinderen gekeeld heeft en zich daarna poogde het hart te doorboren... Op z'n minst zeer symbolisch.
Kelen of "madbouh" is een typisch moslimritueel, voor schapen- en ook mensendoding. Wie weet (zuivere veronderstelling van mij) hoe dikwijls heeft haar man haar en haar ongehoorzame dochters niet gedreigd hen de keel over te snijden ? Ervaring leert, ziet ge...
Het hart is volgens velen de zetel van de ziel, Geneviève wilde waarschijnlijk onbewust aantonen dat ze haar ziel wilde doden, ze kende de gebruiksaanwijzing voor "madbouh", dus waarom anders haar hart viseren...

Die dokter Michel Schaar, de peetvader en "beschermheer" van de echtgenoot is op z'n minst een dubieus geval (weeral zuivere veronderstelling van mij), eerst een maghrebijn "laten overkomen" na met hem kennis gemaakt te hebben in Marokko, hem dan onderhouden en zelfs de aankoop van het huis van zijn gezin financieren, hem een job geven, bij hem gaan inwonen, peetvader zijn van zijn kinderen, zijn vrouw bewaken,... Mijn inziens gewoon een pederast op leeftijd (weeral een zuivere veronderstelling van mijnentwege)...
Zelfs mijn dochter van 15 had dit direct gesnopen, maar ja, ervaring leert hé, als ge slim zijt.
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 12:52   #103
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Wie weet (zuivere veronderstelling van mij) hoe dikwijls heeft haar man haar en haar ongehoorzame dochters niet gedreigd hen de keel over te snijden ?
Zuivere veronderstelling van u, maar ondertussen hebt ge uw vuil gif toch maar gespuid hé?

Lieg, lieg, lieg, er zal altijd wel iets van blijven hangen. Nietwaar?
Oud 7 maart 2007, 12:56   #104
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Toch wel frappant dat een vrouw die haar kinderen één voor één de strot doorsnijdt "begrepen" wordt (omdat ze autochtoon is?) terwijl de vader (die rara ... allochtoon is) scheef bekeken wordt en als grote schuldige naar voor geschoven wordt.

Het moest eens andersom zijn. Dan zou je uitspraken krijgen als "barbaars monster doodt kinderen terwijl vader ouders bezoekt"

Walgelijk gewoon.

Ik zeg niet dat de vader geen fout heeft begaan, maar ik wil hem ook niet culpabiliseren voor een situatie die ik niet ken.

Maar het is weer duidelijk dat hier het allochtonen-kaartje getrokken wordt.

Hier ben ik het volmondig mee eens. Zelfs de titel van deze topic is al aanmatigend en insinuerend van aard.

Ik herhaal nogmaals (tot er misschien één iemand luistert) dat het mij bij gevallen van zinloos geweld er niet om te doen is wie nu schuldig is en of dat al dan niet te maken heeft met diens afkomst. Ik moet er echt van kotsen dat zowel extreem links als extreem rechts dit soort gevallen aangrijpt om zijn eigen agenda te verkopen en dat ze beiden voorbij gaan aan het leed van slachtoffers en familie & vrienden van slachtoffers.

Dit soort dingen wens je geen enkel MENS toe, of hij/zij nu bleek of donker van vel is.

Typisch weer een geval van een topic waarbij een aantal internetwarriors de grenzen van het wansmakelijke aftasten om 'de tegenpartij' te schoferen. Wedden dat ze in het ware leven een kleine mond en een nog kleiner pietje hebben?
Oud 7 maart 2007, 13:16   #105
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Uiteraard, maar de reden , de aanleiding, tot deze totaal ontspoorde situatie...

Wat drijft iemand zo ver om haar 5 kinderen het hoekje om te helpen, en dan nog wel op zo'n manier, ... (zeker voor een vrouw is dat ongewoon, meestal vergiftigen die hun slachtoffers... )

Ik zou toch wel eens willen weten wat hieraan de basis lag, ...
Als het klopt dat die vent zo weinig thuis was kan het enkel waanzin zijn geweest. Of het nu was vanwege het islam geloof van haar man of wat dan ook ... Als uwe vent amper thuis is kan je moeilijk zeggen dat je alle situaties benut om aan een situatie te ontsnappen. Ik heb tot nu toe niets vernomen van enige gemelde problemen vooraf dus kan je moeilijk spreken van een vrouw die haar problemen wist aan te pakken.

Ik snap echt niet waarom er zo scherp op de media wordt geschoten omdat ze de echtgenoot aan het woord laten. Blijkbaar mag er enkel slecht gesproken worden over de man omdat hij moslim is Als de man een goede beurt maakt door zich te verdedigen dan is er plots weer sprake van een complot tot islamisering van vlaanderen.
Oud 7 maart 2007, 13:21   #106
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Raar genoeg kan het hebben van een tante van een verkeerde partij dus weldegelijk voldoende reden zijn om tot bepaalde daden over te gaan, doch is het hebben van een afwezige islamitische echtgenoot, die de bewegingsvrijheid van zijn gezin ontzettend beperkt, onder toezicht van "zijn vriend en mentor" totaal géén reden om ervan uit te gaan dat daar wel eens de oorzaak van het drama zou kunnen zitten?

Wacht even: misschien handelde de moeder wel uit racistische overtuiging omdat er zoveel mestkevers op het VB hebben gestemd? Kwestie van de "algemene mentaliteit" in dit land te vertegenwoordigen of zo?

D�*t zou pas hot news zijn zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 13:40   #107
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar genoeg kan het hebben van een tante van een verkeerde partij dus weldegelijk voldoende reden zijn om tot bepaalde daden over te gaan, doch is het hebben van een afwezige islamitische echtgenoot, die de bewegingsvrijheid van zijn gezin ontzettend beperkt, onder toezicht van "zijn vriend en mentor" totaal géén reden om ervan uit te gaan dat daar wel eens de oorzaak van het drama zou kunnen zitten?

Wacht even: misschien handelde de moeder wel uit racistische overtuiging omdat er zoveel mestkevers op het VB hebben gestemd? Kwestie van de "algemene mentaliteit" in dit land te vertegenwoordigen of zo?

je mag mij even de link leggen tussen HVT en GI

HVT handelde uit, naar eigen zeggen, racisme en deze vrouw pleegt zelfmoord omdat ze zich geïsoleerd voelt. HVT handelde gewoon naar wat het VB al jaren preekt maar ik zie echt geen link tussen deze daad en moslims. Familiedrama's is zowiezo al niet iets dat we vaak tegenkomen in moslimgezinnen. Meestal zijn het vlamingen (tja ik kan er ook niet aan doen dat ze in het nieuws niet meer over Belgen spreken in dat geval) Misschien hebben vlamingen wel zwakke genen en zijn sneller geneigd de hand te slagen aan zichzelf en wie ze lief hebben. Het VB voedt dat gevoel natuurlijk ook met hun Apocalyps gezwets dus mja misschien heb je daar toch nog een link kunnen blootleggen tussen familiedrama's en het VB
Oud 7 maart 2007, 13:56   #108
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wie is GI?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 7 maart 2007, 15:38   #109
Bazilfunk
Minister

Standaard

Dat zijn de intitalen van de vrouw
Oud 7 maart 2007, 16:24   #110
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dat zijn de intitalen van de vrouw
oooo .......... Geneviève Lhermitte = GI?

Oud 7 maart 2007, 18:57   #111
Bazilfunk
Minister

Standaard

en nu de link tussen de 2 aub?
Oud 7 maart 2007, 19:07   #112
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Wat ik zo raar vind is dat niemand valt over het feit dat Geneviève Lhermitte haar 5 kinderen gekeeld heeft en zich daarna poogde het hart te doorboren... Op z'n minst zeer symbolisch.
Kelen of "madbouh" is een typisch moslimritueel, voor schapen- en ook mensendoding. Wie weet (zuivere veronderstelling van mij) hoe dikwijls heeft haar man haar en haar ongehoorzame dochters niet gedreigd hen de keel over te snijden ? Ervaring leert, ziet ge...
Het hart is volgens velen de zetel van de ziel, Geneviève wilde waarschijnlijk onbewust aantonen dat ze haar ziel wilde doden, ze kende de gebruiksaanwijzing voor "madbouh", dus waarom anders haar hart viseren...

Die dokter Michel Schaar, de peetvader en "beschermheer" van de echtgenoot is op z'n minst een dubieus geval (weeral zuivere veronderstelling van mij), eerst een maghrebijn "laten overkomen" na met hem kennis gemaakt te hebben in Marokko, hem dan onderhouden en zelfs de aankoop van het huis van zijn gezin financieren, hem een job geven, bij hem gaan inwonen, peetvader zijn van zijn kinderen, zijn vrouw bewaken,... Mijn inziens gewoon een pederast op leeftijd (weeral een zuivere veronderstelling van mijnentwege)...
Zelfs mijn dochter van 15 had dit direct gesnopen, maar ja, ervaring leert hé, als ge slim zijt.
laat ons het onderzoek afwachten. Alle insinuaties en veronderstellingen leiden tot polemieken tot eindeloze discussies die nergens voor nodig zijn.

Wat de vrouw en moeder bezielde om vijf kinderen de doden en zelfmoord wilde plegen met een mes, zal ze wel moeten uitleggen , laat het ons hopen.

De vader gaat nu wel door de hel. En Allah brengt ze niet terug, hoe groot hij ook moge zijn.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 19:13   #113
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

HVT handelde uit, naar eigen zeggen, racisme en deze vrouw pleegt zelfmoord omdat ze zich geïsoleerd voelt. HVT handelde gewoon naar wat het VB al jaren preekt maar ik zie echt geen link tussen deze daad en moslims. Familiedrama's is zowiezo al niet iets dat we vaak tegenkomen in moslimgezinnen. Meestal zijn het vlamingen (tja ik kan er ook niet aan doen dat ze in het nieuws niet meer over Belgen spreken in dat geval) Misschien hebben vlamingen wel zwakke genen en zijn sneller geneigd de hand te slagen aan zichzelf en wie ze lief hebben. Het VB voedt dat gevoel natuurlijk ook met hun Apocalyps gezwets dus mja misschien heb je daar toch nog een link kunnen blootleggen tussen familiedrama's en het VB
dat is pas allemaal gezwets

verklaringen afleggen onder druk... moord wegens racisme ?

En dat blonde meisje dan ? Stopte daar dan plots het racisme ?

Geen familiedrama's bij moslims of vreemdelingen ?
Hoeveel berichten wil je hier gepost zien waarbij meisjes en vrouwen gedood werden, enkel voor de eer van de familie ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 20:16   #114
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en nu de link tussen de 2 aub?
ik schreef:
Citaat:

Dit impliceert helemaal geen link. Dit impliceert enkel dat INDIEN men het over de racistische boeg had kùnnen gooien er ineens weldegelijk plaats zou gemaakt worden voor het zoeken naar de oorzaken en beweegredenen.
Iets dat van U en sommige andere nu blijkbaar niét mag! Want ho ho islam mag niet bekritiseerd worden. Want islamitisch leven is vredelievend en verrijkend.

Oud 7 maart 2007, 22:23   #115
Banneling

Standaard

Citaat:

Tja, een echte poco beschouwt de talrijke slachtoffers van de islamitische erewraak en de islamitische gearrangeerde huwelijken (= kinderhandel) niet als slachtoffers. Blijkbaar behoort het fysisch en psychisch geweld eigen aan dat soort praktijken ook al tot de "verrijkingen". En de 53% allochtone vrouwen in onze opvangtehuizen, die zijn daar natuurlijk allemaal omdat ze op excursie zijn ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 23:06   #116
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Aan de "De Prof" daarentegen besteden de media helemaal geen aandacht?

Laat misschien eens uw kinderen vermoorden, liefst door hun moeder, maar door uw zus of uw buurvrouw volstaat ruimschoots. Mijn kop er af dat ge dan genoeg media-aandacht krijgt.
Dus jij gaat er vanuit dat hij zen kinderen 'liet' vermoorden...

Maar om nu inhoudelijk te reageren.
Ik zou zeker media-aandacht krijgen... maar niet in de zin zoals ze nu gebeurt.
Zeker als men vrouw depressief is, en ik een maand in het buitenland zou zijn.

Laatst gewijzigd door De Prof : 7 maart 2007 om 23:06.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 23:08   #117
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hij is dus volgens jouw woorden niet schuldig, maar toch zou hij schuldgevoel moeten tonen.

Je bent een genie, Prof!

Waarin moet hij zijn vrouw steunen? In het vermoorden van hun kinderen?

Is dat je definitie van een huwelijk, "een persoon die je verplicht bent bij te staan"?

De dag dat ik dat tegen mijn vrouw zeg, gaat ze lopen. Voorgoed, waarschijnlijk. En vice versa.
Ze zou beter nu al gaan lopen....
Oud 7 maart 2007, 23:12   #118
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen, zijn kinderen zijn "omgekomen" door een gruwelijke misdaad.

Sinds wanneer "moet" iemand wiens kinderen vermoord worden schuldgevoel vertonen?
Ik weet niet of je kinderen hebt, maar uit uw schrijfels zou ik kunnen opmaken, als uw vrouw depressief is, je met een gerust hart een maandje er tussen uitknijpt.

Enig gevoel van 'verantwoordelijkheid' zit er bij u ook niet in...
Oud 7 maart 2007, 23:15   #119
De Prof
Minister-President

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik hecht geen enkel belang aan wat die vrouw nu zegt.
Ofwel is ze knetter en dan hoef ik geen uitleg.
Ofwel is ze pervers en dan dient ze te worden de mond gesnoerd.

Citaat:
Nooit gedacht dat ik het ooit nog eens volmondig eens zou zijn met Feremans...
Dit bewijst des te meer dat je evenals EC je geen grijntje besef hebt van hoe men mensen met psychische problemen moet benaderen...
tssss.....

Laatst gewijzigd door De Prof : 7 maart 2007 om 23:16.
Oud 7 maart 2007, 23:25   #120
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Dit bewijst des te meer dat je evenals EC je geen grijntje besef hebt van hoe men mensen met psychische problemen moet benaderen...
tssss.....
Den 'duits' had daar x aantal jaar geleden een 'goede oplossing' voor heb ik mij laten vertellen
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be