![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat ik zo raar vind is dat niemand valt over het feit dat Geneviève Lhermitte haar 5 kinderen gekeeld heeft en zich daarna poogde het hart te doorboren... Op z'n minst zeer symbolisch.
Kelen of "madbouh" is een typisch moslimritueel, voor schapen- en ook mensendoding. Wie weet (zuivere veronderstelling van mij) hoe dikwijls heeft haar man haar en haar ongehoorzame dochters niet gedreigd hen de keel over te snijden ? Ervaring leert, ziet ge... Het hart is volgens velen de zetel van de ziel, Geneviève wilde waarschijnlijk onbewust aantonen dat ze haar ziel wilde doden, ze kende de gebruiksaanwijzing voor "madbouh", dus waarom anders haar hart viseren... Die dokter Michel Schaar, de peetvader en "beschermheer" van de echtgenoot is op z'n minst een dubieus geval (weeral zuivere veronderstelling van mij), eerst een maghrebijn "laten overkomen" na met hem kennis gemaakt te hebben in Marokko, hem dan onderhouden en zelfs de aankoop van het huis van zijn gezin financieren, hem een job geven, bij hem gaan inwonen, peetvader zijn van zijn kinderen, zijn vrouw bewaken,... Mijn inziens gewoon een pederast op leeftijd (weeral een zuivere veronderstelling van mijnentwege)... Zelfs mijn dochter van 15 had dit direct gesnopen, maar ja, ervaring leert hé, als ge slim zijt.
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lieg, lieg, lieg, er zal altijd wel iets van blijven hangen. Nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier ben ik het volmondig mee eens. Zelfs de titel van deze topic is al aanmatigend en insinuerend van aard. Ik herhaal nogmaals (tot er misschien één iemand luistert) dat het mij bij gevallen van zinloos geweld er niet om te doen is wie nu schuldig is en of dat al dan niet te maken heeft met diens afkomst. Ik moet er echt van kotsen dat zowel extreem links als extreem rechts dit soort gevallen aangrijpt om zijn eigen agenda te verkopen en dat ze beiden voorbij gaan aan het leed van slachtoffers en familie & vrienden van slachtoffers. Dit soort dingen wens je geen enkel MENS toe, of hij/zij nu bleek of donker van vel is. Typisch weer een geval van een topic waarbij een aantal internetwarriors de grenzen van het wansmakelijke aftasten om 'de tegenpartij' te schoferen. Wedden dat ze in het ware leven een kleine mond en een nog kleiner pietje hebben?
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik snap echt niet waarom er zo scherp op de media wordt geschoten omdat ze de echtgenoot aan het woord laten. Blijkbaar mag er enkel slecht gesproken worden over de man omdat hij moslim is ![]()
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar genoeg kan het hebben van een tante van een verkeerde partij dus weldegelijk voldoende reden zijn om tot bepaalde daden over te gaan, doch is het hebben van een afwezige islamitische echtgenoot, die de bewegingsvrijheid van zijn gezin ontzettend beperkt, onder toezicht van "zijn vriend en mentor" totaal géén reden om ervan uit te gaan dat daar wel eens de oorzaak van het drama zou kunnen zitten?
Wacht even: misschien handelde de moeder wel uit racistische overtuiging omdat er zoveel mestkevers op het VB hebben gestemd? Kwestie van de "algemene mentaliteit" in dit land te vertegenwoordigen of zo? D�*t zou pas hot news zijn zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() HVT handelde uit, naar eigen zeggen, racisme en deze vrouw pleegt zelfmoord omdat ze zich geïsoleerd voelt. HVT handelde gewoon naar wat het VB al jaren preekt maar ik zie echt geen link tussen deze daad en moslims. Familiedrama's is zowiezo al niet iets dat we vaak tegenkomen in moslimgezinnen. Meestal zijn het vlamingen (tja ik kan er ook niet aan doen dat ze in het nieuws niet meer over Belgen spreken in dat geval) Misschien hebben vlamingen wel zwakke genen en zijn sneller geneigd de hand te slagen aan zichzelf en wie ze lief hebben. Het VB voedt dat gevoel natuurlijk ook met hun Apocalyps gezwets dus mja misschien heb je daar toch nog een link kunnen blootleggen tussen familiedrama's en het VB
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is GI?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Dat zijn de intitalen van de vrouw
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oooo .......... Geneviève Lhermitte = GI?
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() en nu de link tussen de 2 aub?
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de vrouw en moeder bezielde om vijf kinderen de doden en zelfmoord wilde plegen met een mes, zal ze wel moeten uitleggen , laat het ons hopen. De vader gaat nu wel door de hel. En Allah brengt ze niet terug, hoe groot hij ook moge zijn.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() verklaringen afleggen onder druk... moord wegens racisme ? En dat blonde meisje dan ? Stopte daar dan plots het racisme ? Geen familiedrama's bij moslims of vreemdelingen ? Hoeveel berichten wil je hier gepost zien waarbij meisjes en vrouwen gedood werden, enkel voor de eer van de familie ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik schreef:
Citaat:
Iets dat van U en sommige andere nu blijkbaar niét mag! Want ho ho islam mag niet bekritiseerd worden. Want islamitisch leven is vredelievend en verrijkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar om nu inhoudelijk te reageren. Ik zou zeker media-aandacht krijgen... maar niet in de zin zoals ze nu gebeurt. Zeker als men vrouw depressief is, en ik een maand in het buitenland zou zijn. Laatst gewijzigd door De Prof : 7 maart 2007 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enig gevoel van 'verantwoordelijkheid' zit er bij u ook niet in... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
![]() Ik hecht geen enkel belang aan wat die vrouw nu zegt. Ofwel is ze knetter en dan hoef ik geen uitleg. Ofwel is ze pervers en dan dient ze te worden de mond gesnoerd. Citaat:
tssss..... ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 7 maart 2007 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |