![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook weer omgekeerd: zij zien ons als hun eigendom, "bezit van de rechterhand".
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 maart 2007 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar heb je profeet Willem weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Waarom niet meteen de prinsen van de Koninklijke familie van Marokko gijzelen als ze die wet niet veranderen? Waarom het doen met brave mensen? Waarom mensen die met de hele zaak niets te maken hebben niet toelaten tot onze instellingen? Jij bent waarlijk bezeten door afkeer van vreemdelingen, en wil nu al represailles tegen die mensen houden omdat je ook de wetten van hun land niet wenst te respecteren! Je bent wel een heel fraaie nationaliste als je het soevereiniteitsbeginsel van andere landen niet respecteert: het is namelijk de laatste en belangrijkste overblijvende factor in het moderne nationalisme. Weerom een own-goal. Je begint ze waarlijk op te stapelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst leren kruipen, dan stappen en dan pas lopen. Zullen we dat afspreken? goed zo Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 maart 2007 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
En landen moeten daar op gepakt worden: dat ze anders zijn dan ons? Je wil dus eigenlijk het nationalisme afschaffen: alle landen onder één soort regeling steken: het wereldcommunisme? Je bent een zeer vreemde nationalist geworden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt goed naar de verpleegster geluisterd! "eerst pipi, dan kakka, dan een beetje internetten en dan dodo". Maar nu nog een beetje minder zeveren over het scherm en je krijgt een snoepje. Succes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry hoor, maar het zijn UW Turken en UW Marokkanen! en bovendien zijn ze respectievelijk van Turkije en van Marokko! Trek er dus maar UW plan mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Misschien moet ik op het VB stemmen om je van gedachten te doen veranderen.
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb gegarandeerdt dubbel zoveel nationaliteit als gij. De laatste tijd veel afgezien met mijn nationaliteit. Ik heb er zelf een beetje zalf op moeten doen. Ze zakt ook voortdurend in waarde. Weet je nu waar mijn nationaliteit zit? Geen idee? Allez gij: ge zijt toch nen expert in nationaliteiten, ge moet dan toch ook weten hoeveel de nationaliteit kost, weegt, hoe heet hij is en hoe hij geurt en kleurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Indien politici verkozen worden om een groep Belgen te vertegenwoordigen dan is dat in orde. Of ze daarbuiten aandeelhouder zijn van een muliti, advocaat van gangsters, pedofielen of seriemoordenaars schijnt je koud te laten. Dit is nochtans een aantal redenen om hen duchtig te gaan wantrouwen. Of ze nu hun vrouw slaan, incest plegen met hun kinderen, stelen als de raven of liegen als Dewinter: het laat je koud. Maar neen: ze hebben door een absurde wetgeving waar ze geen moer aan kunnen veranderen, zelf al zijn ze hier eerste minister, een dubbele nationaliteit, een vodje, dat beangstigd je buitenmate! Indien je verkozen bent als politicus dan heb je de negenproef van onze democratie doorstaan, en dan ben je een vertegenwoordiger van het volk. Niet omdat je eerlijk bent. Niet omdat je geel groen blauw of bruin bent. Niet omdat je geboren bent in Sinaai of in Ouagadougou. Maar gewoon: omdat je voldoende bolletjes hebt achter je naam. Dit is de manier waarop het werkt. En of je nu minder of meer betrouwbaarder bent wanneer je afstamt van een ander land, of je de zoon of dochter bent van een VB zeveraar: het doet niets ter zake. Voor mijn part hebben onze parlementairen of ministers zelf onze nationaliteit NIET. Indien men daar op wil kiezen, en het zijn goede parlementaire (anders kies je daar toch niet op?) waarom niet? Ik prefereer een chinees als eerste minister. Ik zou een bekwaam chinees profereren als premier eerder dan Dewinter als schepen in Antwerpen. Tenzij als schepen van vermakelijkheiden en stommiteiten: daar is hij geschikt in. Ik vraag me trouwens af waarom het VB indertijd Mobutu niet als voorzitter gekozen heeft: hij kon het goed uitleggen, hij was autoritair als de beesten en bovenal: het was een zwarte! Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 maart 2007 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() ik denk dat veel mensen met (wie weet terechte) kritiek op het Vlaams Belang hier soms niet weten waar kruipen van schaamte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() jij schrijft Citaat:
Citaat:
|
|||