![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Doe de test en vergelijk met andere landen die echt extreemrechts zijn zoals bv in Thailand of de NPD. Er zijn dit jaar al meer dan 12.000 extreemrechtse incidenten geweest in Duitsland. 12.000 keer een soort Hans Van Temsche of wim Felix, je kan al raden. Ik geloof nooit of te nimmer dat het Vlaams Belang oproept om andersdenkenden te lijf te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Integendeel het zijn onze tegenstanders die oproepen tot een strijd" met alle middelen" tegen het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Burger
|
![]() De Wever heeft goede & minder goede kanten. Een van die laatste is dat hij serieus last heeft van zweetpolle. Tracht dus op iedere manier een vriendelijke handruk van 'den Bart' te weigeren
![]()
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge staat er te ver af 1handclapping. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zweethanden, daar kan je nu eenmaal weinig aan doen. Ik heb Bart al een paar maal meegemaakt in een debat, ik moet zeggen, hij kan het.
![]() |
#108 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat kan hij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- het cordon bestaat al lang niet meer - het is het VB dat zelf, door elk compromis te weigeren en derhalve een coalitie onmogelijk te maken zichzelf isoleert. Dat is niet "het goedpraten van het cordon": dat is het vaststellen wie er zich isoleert. Bij de drei apen van het VB ontbreekt een vierde aap: het VB zelf. Wie inderdaad de aap uithangt, wordt niet uitgenodigd. Het grappige is dat het VB zelf de enige partij is die steeds weer over het zogenaamde cordon blijft zeuren, terwijl er geen hond is die daar mee bezig is. De illusie die het VB wil ophouden: dat het de anderen zijn die hen isoleren hebben ze zelf overduidelijk ontmaskerd door hun campagne met de drie apen: welke partij, die aandringt om zijn programma (?) te verwezenlijken, en daartoe moet een compromis aangaan met andere partijen gaat voor de verkiezingen zijn potentiele bondgenoten voorstellen als een bende apen? Geen compromis willen aangaan is de democratie verwerpen, is zichzelf buitenspele zetten, is zijn kiezers zeggen: wij gaan niet in de regering zitten tenzij wij honderd procent onze zin mogen doen. Dat kan niet en dat is absurd. Stem absurd: eigen gekken eerst! Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 maart 2007 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees wat ik schrijf, dan weet je het. Of is begrijpend lezen niet meer van deze tijd?
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ericferemans;2540268]Alhoewel ik geen Dewever aanhanger ben dien ik hem op dit punt gelijk te geven
De illusie die het VB wil ophouden: dat het de anderen zijn die hen isoleren hebben ze zelf overduidelijk ontmaskerd door hun campagne met de drie apen: welke partij, die aandringt om zijn programma (?) te verwezenlijken, en daartoe moet een compromis aangaan met andere partijen gaat voor de verkiezingen zijn potentiele bondgenoten voorstellen als een bende apen? /quote] Die symbolische drie apen zijn maar klein bier vergeleken met al de scheldwoorden die het VB en zijn aanhang in het verleden kreeg. Denken we maar aan de uitspraak van Dewever die Morel op tv een ''hoer'' noemde, en neeje, hij zei er niet bij ''politieke hoer''. Dat hij het letterlijk meende kon mij opmaken uit het feit dat hij enkele seconden later zich realiseerde wad hij gezegd had en dit tevergeefs nog probeerde af te zwakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook misschien even aan Robert vragen of het VB het cordon zelf in stand houdt. En of De Wever dit even kan bevestigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dewever is een boer in het debatteren. Hij straalt niets symphatieks uit! Hij kan het dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je tweede vraag is nog merkwaardiger. Ik heb met BDW helemaal niets meer te maken en hij nog minder met mij. Je weet dat toch ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tweede punt was natuurlijk ironisch bedoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs de leiding van het VB bevestigt dat Dewever een zeer goed politicus is en een geducht debater is, maar ergens heeft hij een anti-VB virus opgelopen dat hij tot mijn grote spijt maar niet kwijtraakt. Jouw bewering raakt kant noch wal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat anti-Vlaams belang virus zou je weleens kunnen gaan zoeken bij Marie-Rose Morel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |