![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar heeft trouw aan de grondwet en aan de wetten van het Belgische volk gezworen en vroeger zelfs aan de koning,dus als hij iets ziet dat wetteloos is mag hij niks zeggen? Wat u zegt Raf zijn particratische gegevens die worden ingegeven wanneer men mensen wil uitschakelen.
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() och, de relnicht zoekt aandacht. beloon haar niet te veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je Edina, tot nu toe heb ik je eerbaar te woord gestaan. Vanaf nu ga ik dat niet meer doen. Wat je vandaag doet is smerig. Je veegt de vloer aan met een vrouw die al niet makkelijk stond in het leven en je doet dat omdat ze als straathoekwerker (niet meteen het soort roeping waar een Vlaams Belanger voor studeert, eh) signalen doorgeeft vanuit die wijken dat het mis gaat. Dat het verdomme fout loopt. Dat er niet enkel gevraagd wordt naar theatervoorstellingen met vrouwen en mannen gescheiden maar dat dat daar ook gebeurt. Dat er echt in beperkte maar groeiende kringen (net als haar rapport aangaf) een serieuze radicalisering bezig is. Ik heb haar oorspronkelijk interview hier ooit gepost en iemand hier die vecht tegen islamofoben was de eerste om op te merken dat dat jammer was want dat wat zij meldde inderdaad een groot probleem was. Steek je kop nog wat dieper in het zand. Ik heb intussen (als veronderstelde racist) al pakken meer respect voor allochtonen - ook islamieten - die het probleem toegeven dan voor autochtone nuttige idioten als jij die alles onder de bidmat vegen. Integratie is niet gebaat bij blonde blauwogen die roepen dat alles mag. Dan heb ik nog pakken meer respect voor de marrokaan die zegt dat het maar eens moet gedaan zijn met dat betuttelen en die durft toegeven dat er in de steden een probleem is. Vééél meer respect. Echt veel meer. Jij zit op een dood spoor... maak van elk slachtoffer de dader, maak van elke maatregel voor integratie een hitlerding. Je bent always right je bent always in je eigen wereldje. Schaam je dood. Echte integratie start met respect. En dat kunnen mensen met de wil tot integratie van mij zeker krijgen. Het verdedigen van PJ in deze zaak en je veelvuldig goedpraten van slechte zaken als het maar om allochtonen gaat siert je niet. De amerikaanse medemens moet je draden wat betreft het onmenselijke wezen van de amerikaan ook maar slikken, niet? Kool down. Denk eens even na wat je nastreeft. Wil je seggregatie? Daar stuur je op aan. Wil je dat de wereld een beetje rond blijft draaien? Ga dan vooral niet door op het pad waar je op bezig bent. Neem EENS twee secondjes de tijd om jezelf in de denkwereld van iemand anders te verplaatsen. Neem eens twee secondjes de tijd om jezelf van Tom Barman en de Humo los te rukken en te kijken naar de wereld. De TTT paginas zijn niet alles. Zoals steeds is de poppol van humo uitgedraait op voorspelbare resultaten. Rings a bell? Isolation. Joy Division heeft het gezongen maar de melodie ervan klinkt door mijn hoofd als ik vandaag de resultaten las. Doe wat water bij je wijn. Kijk naar wat er mis gaat en zoek daar een oplossing voor. Zoek niet naar wat misgaat volgens de Indymedia server die in het partijkwartier van de PVDA staat. Erg Indy is dat niet. Edina, in short... get a life en gebruik je ontelbare talenten om te strijden tegen onrecht. niet tegen wat de belgische loge je via de media vertelt dat het ultieme kwaad is. Het gestook van de loge doet je nog geloven dat een dagdagelijks gevecht tegen de EU niet nodig is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Idd. zoals overal, maar Antwerpen is een wel apart geval, niet dan ?
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken het dossier niet, maar wat ik wel weet is het volgende.
Waar uiterst rechts alle problemen op de Allochtonen en Walen schuift, daar ontkent links elke problemen met deze groepen. Wat men negeert, dat bestaat zogezegd niet. En het systeem van iemand monddood te maken door ze ofwel te negeren ofwel door ze belachelijk te maken is ook al een beproefde methode. En zo blijven de problemen bestaan en helpt men enkel de tegenpartij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zeggen dat deze relnicht hysterisch wordt als men haar een 'nicht' noemt. De hypocrisie druipt er weer met emmers van af. Alleen het roze multikulverhaaltje zal en moet verkondigd worden. En wie wantoestanden aan het licht brengt is een verrader, een progressieve "afvallige". De poco's beginnen niet alleen meer en meer te gelijken op de islamitische sujetten van hun adoratie, ze beginnen er zelfs de methodes van over te nemen ! Les extrêmes se touchent. Het progressieve fundamentalisme en het islamitisch fundamentalisme : twee handen op één buik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zie geen verschil tussen extremen, enkel gelijkenissen. Het is dan de (moeilijke) kunst om de goede punten van die extremen samen te klutsen. Zo weet ik dat
|
|
![]() |
![]() |