Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2007, 00:16   #101
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
De N-VA heeft maar één ding te doen om terug mijn waardering te verdienen en dat is de bruggen met een niet nader genoemde belgischgezinde partij op te blazen
En precies of waarmee wordt de onbetrouwbare leiding die AL haar beloftes gebroken heeft plots wel betrouwbaar. Ik denk dat er dan eerst toch een andere generatie moet opstaan en bvb demesmaeker de fakkel moet overnemen.

Volgens mij zijn borginon en bourgois en co allemaal uit hetzelfde hout gesneden. comformisten die hun eigen carriere als het belangrijkste zien.

En zoals coveliers al zei =" de wever is het toppunt van machiavellisme en hypocrisie".

Het is dezelfde n-va partijtop die toen bourgois een boek schreef over de puinhopen van paars die ophetzelfde moment samen met dewever onderhandelde met de VLD over een KARTEL met de VLD.

Stel je voor. Ze hadden zelfs al een beginselverklaring. Mocht verhofstadt zijn fiat ipv een njet gegeven hebben.

Het was VLD_N_VA geweest!!!

Dat de topicopener dat maar eens goed zin zijn oren knoopt. het VB heeft en zal nooit een kartel vormen met belgicistsiche partijen.

En het is toch hypocriet om één fractie te vormen en als een partij deel te nemen aan de verkiezingen en dan te verwachtten dat men dubbel zoveel zendtijd krijgt. hypocriesie ten top.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 8 april 2007 om 00:19.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 00:19   #102
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
En precies of waarmee wordt de onbetrouwbare leiding die AL haar beloftes gebroken heeft plots wel betrouwbaar. Ik denk dat er dan eerst toch een andere generatie moet opstaan en bvb demesmaeker de fakkel moet overnemen.

Volgens mij zijn borginon en bourgois en co allemaal uit hetzelfde hout gesneden. comformisten die hun eigen carriere als het belangrijkste zien.

En zoals coveliers al zei =" de wever is het toppunt van machiavellisme en hypocrisie".

Het is dezelfde n-va partijtop die toen bourgois een boek schreef over de puinhopen van paars die ophetzelfde moment samen met dewever onderhandelde met de VLD over een KARTEL met de VLD.

Stel je voor. Ze hadden zelfs al een beginselverklaring. Mocht verhofstadt zijn fiat ipv een njet gegeven hebben.

Het was VLD_N_VA geweest!!!
Ik zei dan ook dat ze terug mijn waardering zullen verdienen. Niet dat ik er meteen terug op ga stemmen!
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 00:26   #103
ilfalco
Minister-President

Standaard

ik denk eerder dat de tsjeven de n-va zullen dumpen...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 10:34   #104
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens
-Giserke
-ilfalco

In plaats van hier dag in dag uit te leuteren over hoe slecht de andere Vlaams-Nationalisten wel niet zijn, zouden jullie verdomme beter van achter de computer komen en daadwerkelijk iets doen. Met jullie onzin en gefrustreerd gebrabbel komen jullie de zaak niet ten goede. In tegendeel!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 10:45   #105
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens
-Giserke
-ilfalco

In plaats van hier dag in dag uit te leuteren over hoe slecht de andere Vlaams-Nationalisten wel niet zijn, zouden jullie verdomme beter van achter de computer komen en daadwerkelijk iets doen. Met jullie onzin en gefrustreerd gebrabbel komen jullie de zaak niet ten goede. In tegendeel!
Groot gelijk!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 12:29   #106
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens
-Giserke
-ilfalco

Het op lijstje zetten van personen is een typische tactiek van strekkingen die anderen willen buitenspel zetten.
Jij zou vedomd goed moeten weten met wat ik bezig ben!

Laatst gewijzigd door giserke : 8 april 2007 om 12:29.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 18:14   #107
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Het op lijstje zetten van personen is een typische tactiek van strekkingen die anderen willen buitenspel zetten.
Jij zou vedomd goed moeten weten met wat ik bezig ben!
Tof zeg! En dan zeggen dat ik vandaag op de Ronde Van Vlaanderen de hele dag verbroederd heb met een groep N-VA'ers...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be