![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn borginon en bourgois en co allemaal uit hetzelfde hout gesneden. comformisten die hun eigen carriere als het belangrijkste zien. En zoals coveliers al zei =" de wever is het toppunt van machiavellisme en hypocrisie". Het is dezelfde n-va partijtop die toen bourgois een boek schreef over de puinhopen van paars die ophetzelfde moment samen met dewever onderhandelde met de VLD over een KARTEL met de VLD. Stel je voor. Ze hadden zelfs al een beginselverklaring. Mocht verhofstadt zijn fiat ipv een njet gegeven hebben. Het was VLD_N_VA geweest!!! Dat de topicopener dat maar eens goed zin zijn oren knoopt. het VB heeft en zal nooit een kartel vormen met belgicistsiche partijen. En het is toch hypocriet om één fractie te vormen en als een partij deel te nemen aan de verkiezingen en dan te verwachtten dat men dubbel zoveel zendtijd krijgt. hypocriesie ten top. Laatst gewijzigd door ilfalco : 8 april 2007 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() ik denk eerder dat de tsjeven de n-va zullen dumpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens -Giserke -ilfalco In plaats van hier dag in dag uit te leuteren over hoe slecht de andere Vlaams-Nationalisten wel niet zijn, zouden jullie verdomme beter van achter de computer komen en daadwerkelijk iets doen. Met jullie onzin en gefrustreerd gebrabbel komen jullie de zaak niet ten goede. In tegendeel!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zou vedomd goed moeten weten met wat ik bezig ben! Laatst gewijzigd door giserke : 8 april 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof zeg! En dan zeggen dat ik vandaag op de Ronde Van Vlaanderen de hele dag verbroederd heb met een groep N-VA'ers...
|
![]() |
![]() |