![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo te horen bestaat er ergens een Hogeschool Voor Voortplanting Van De Soort. Paulus is een uitmuntende leerling gebleken. Afgestudeerd met grote onderscheiding.
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Raf vroeg je ooit of echt alles met een tekeeningske moet worden uitgelegd. Ja dus. De uitspraak van leonard is idioot omdat het een uiterst stricte rechtlijnigheid van de geschiedenis impliceert. Honderd jaar terug in de tijd is erg, dus is tweeduizend jaar terug nog erger. Past eigenlijk perfect bij iemand met een uiterst strak, mechanische denkwijze. Iemand die denkt dat een GSM met een functie minder ook onmiddellijk minder waarde heeft. Het ontgaat monseigneur, net zoals het zijn apologeten ontgaat, dat de Griekse periode een zeldzaam hoogtepunt in de menselijke geschiedenis en cultuuur betekent, die gevolgd werd door de Duistere Middeleeuwe. M.E. waarin de Kerk het voor het zeggen had, overigens. Maar zoiets kan ene lineaire denker niet onmiddellijk vatten. Dat moet je met hand en tand uitleggen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 april 2007 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
waarom de mogelijkheid tot voortplanting geen argument mag zijn voor het bepalen van de nomaliteit. Dat kan toch zo moeilijk niet zijn? Dat is ook de reden waarom de soort met sekualiteit is uitgerust. Dat is een duidelijk en concrete vraag. Volgens mij heb je geen enkele reden om ze niet te beantwoorden, tenzij je angst om je ongelijk te moeten toegeven. Want zelfs al zou mijn vraag niet relevant zijn (maar dat is ze wel) je zou ze toch beantwoorden al was het maar om van mijn gezaag af te zijn. Maar je doet het niet. Precies omdat je weldegelijk weet hoe relevant het is. En ja ik weet dat niet elke seksualiteitsbeleving tot voortplanting leidt, en ik weet ook dat procreatie niet steeds de bedoeling is van de sekualiteitsbeleving, maar dat is de vraag niet. Nog minder het antwoord er op. Wat ik vraag is in feite de evidentie zelve. Iedereen weet het antwoord. Enkel jouw koppigheid om op deze vraag maar niet te willen antwoorden, maakt het geheel belachelijk. Maar ik kan niet anders dan op zo'n wijze handelen, precies omdat je zo onredelijk bent. En dat is jammer. Vooral voor jou. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 april 2007 om 09:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook te doem om dood te doen. Niemand kan zich alleen voortplanten, dan kun je alleen als koppel en dat weet iedereen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 april 2007 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen onvruchtbaar zijn wegens een medisch mankement en onvruchtbaar zijn omwille van je geaardheid. Onvruchtbaar zijn om wat je mankeert is anders dan onvruchtbaar zijn om wat je bent. En ja ik bedoel als koppel. Wanneer je biologisch perfect functioneert, maar toch geen kinderen kunt krijgen met je partner binnen een relatie, dan ligt het aan de verkeerde partnerkeuze. Een aap en een olifant kunnen ook samen geen kindjes maken Raf, maar dat ligt niet aan hun biologisch functioneren hoor. Dat ligt aan een verkeerde partnerkeuze, net zoals bij homosekuelen. Je kunt natuurlijk blijven de idioot uithangen ook en doen aldof je het niet verstaat, maar dat is voor jou rekening. Hoe zit het met het antwoorden op mijn vragen? Iets te lastig zeker? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7166 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 april 2007 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moesten Raf en Paulus samenwonen, dan konden ze elke dag kibbelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien noem ik een koppel dat omwille van een medisch mankement geen kinderen kan krijgen ook niet normaal, net zoals homokoppels die geen kinderen kunnen krijgen van elkaar binnen hun relatie. So wat is je punt dan? Dat je nergens staat natuurlijk. Hoe zit het met het antwoorden op mijn vragen? Iets te lastig zeker? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7166 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zou je dan nu ook eindelijk eens mijn vragen willen beantwoorden ook? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7166 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zelfs je eigen tegengesproken. Voor de rest is al wat je gedaan hebt, rond de pot gedraaid en meer dan een beetje. En dat heb ik je al eens duidelijk gemaakt en aangetoond in deze posting: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7163 Zou je dan nu ook eindelijk eens echt mijn vragen willen beantwoorden? Waar ben je eigenlijk bang voor? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7166 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Opmerkelijk dat paulus niet meer durft terug te komen op die andere uitspraak
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 april 2007 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() "opmerkelijk", niet in de betekenis van verbazingwekkend, maar eerder opmerkelijk in de zin van "laten we het nog eens benadrukken".