![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke agressie? Welke handtastelijkheden? Teveel verkiezingsfolderkes gelezen van mestkeverpartijen? Er zijn genoeg autochtone jongeren die evengoed schuldig zijn aan wat jij hier schrijft. En de politie wijst al te graag met de vinger naar allochtone jongeren.
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Snik snik ... negertjes en moslims sterven bij dozijnen elke dag
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verwondert mij niet dat u niet inziet hoe weinig de twee zijden van een erg lelijke medaille die de naam kreeg van 'wederzijds onwetendheid, wederzijds onbegrip, wederzijdse angst, wederzijdse afkeer, wederzijdse haat' van elkaar verschillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 22 april 2007 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een informatieve campagne om het condoomgebruik te stimuleren ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verwart - waarschijnlijk onopzettelijk - beleefd, correct en kordaat ingrijpen met braaf en onderdanig elk optreden uit de weg gaan. Zèlfs 'gespuis' is met rede begiftigd en dus in staat tot redeneren, maar als u denkt 'gespuis' door middel van gescheld tot �*ndere inzichten en dus ook ander gedrag te kunnen bewegen, dan wens ik u veel succes. U bent het toch ook met mij eens dat het bestempelen als 'mentaal gehandicapten' of 'mestkevers' van een bepaalde groep kiezers niet bepaald de ideale aanpak is die mensen te overhalen tot het aangaan van een beschaafde discussie en eventueel zelfs een bijsturing van gedachtengangen? In ieder geval is het mijn eigen 'eergevoel' dat mij ertoe brengt te proberen op een 'normale' manier met andersdenkenden te redetwisten. Ik geef toe dat het niet altijd gemakkelijk is, en ik geef net zo goed toe dat ik er ook niet altijd in slaag. Dat laatste beschouw ik eigenlijk als een nederlaag, en ik ben er dan ook allesbehalve trots op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat 'gespuis' is druk bezig te werken voor 'ons pensioen', achteraf lekker ontspannen in het zwembad en babbelen met zijn anders-gelovige medeburger. Gezien hun drukke agenda zullen zij dus ook geen last hebben van bovenvermelde scheldpartijen. Even serieus, denk je echt dat deze boefjes meelezen hier? Je positieve instelling bewonder ik, maar waarom zouden de autochtonen hier moeten 'meewerken' aan oplossingen voor verwachte, hardnekkige problemen van kiesvie dat door linkse rakkers naar hier wordt gehaald/genaturaliseerd? Dhimmi's die worden lastig gevallen, geïntimideerd en uiteindelijk uit ellende wegblijven staat blijkbaar gelijk aan kniezen en kankeren als je niet gelijk met een 'positieve oplossing' komt. Ondertussen krijg je apartheid, faillissementen en nog meer verzuring. Het is niet aan de burgers van een land om een groep primitievelingen herop te voeden die door het establishment naar hier worden gehaald en gepamperd ter handhaving van hun eigen macht. We mogen ons van de poco's overigens niet bemoeien met 'hun cultuur'! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Allemaal lapmiddelen die de gemeenschap geld kosten en die het probleem niet bij de wortels aanpakken. Daarbij, als de allochtone gemeenschap toch zo hecht is moeten ze hun krapuul ook maar onder controle houden. Maar een Moslim zal nog eerder de grootste smeerlap van zijn eigen soort verdedigen dan dat hij het opneemt voor een ongelovige hond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet maar eens kijken hoe ''kordaat'' ze aangepakt xorden. Ze waren misschien rapper terug aan het zwembad dan degene die hen weg brachten. ![]() ''Een keer werden tien jongeren opgepakt en teruggebracht naar de tramterminus in Melsele richtig Antwerpen. Maar die maatregelen bleken niet voldoende''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hele reeks van maatregelen die Wij zouden moeten nemen maar nergens lees ik een zin waarin U zegt wat ZIJ zouden moeten doen. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 april 2007 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is de reden daarvoor? Of hebt U toch een vooroordeel en vertrouwt U ze minder dan de autochtonen? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 23 april 2007 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.unizo.be/viewobj.jsp?id=240417 De huidige vraag naar Oost-Europeanen is exact te vergelijken met de vraag naar Noord-Afrikanen en Turken in de jaren '60 (eigenlijk vanaf Expo '58). De vragende partij is dezelfde: KMO's en klein patronaat, de drijfveer is ook dezelfde: hebzucht. Het wordt tijd dat men de problematiek op de arbeidsmarkt correct verwoordt: bepaalde vacatures geraken niet goedkoop ingevuld. Het is immers de armzalige verloning die men biedt, die veel werkzoekenden weerhoudt. Vergeet niet dat het niet de schuld van de sollicitant is dat er vandaag 600€/maand huur moet worden opgehoest voor een degelijk appartement, om nog te zwijgen over de prijzen van andere noodzakelijke voorzieningen. Leer eens de ware schuldigen met de vinger wijzen.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 23 april 2007 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem een dagkaart van de lijn en stap op de tram , liefst lijn 24 of zo ..... Observeer en wees onpartijdig .... Wie weet .... Mischien zie je dan de zaken door een ander daglicht. MAAR dan moet je er eerlijk in zijn . En niet steeds alles minimaliseren. ![]()
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Hier in begin jaren 90 ging ik al niet meer naar het zwembad
de moslims lieten daar hun kinderen wassen door te zwemmen omdat ze zo smerig zijn...... dus men kan wel raden hoe smerig het water werd.... hygiëne is duidelijk verboden in de islam doet me aan de oude kerk denken, daar was hygiëne ook al verboden, vandaar de pest epidemie |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u met ZIJ de lastverkopers bedoelt : wie wil komen zwemmen, zonnebaden, uitrusten, ... is welkom. Iedereen die komt, plaatst zijn/haar handtekening onder een verklaring dat hij/zij zich aan HET REGLEMENT houdt. Gebeurt dat niet : schorsing voor één, twee, drie, vier, ... maand, afhankelijk van het soort overtreding van dat reglement. Wanneer de geschorste na zijn/haar terugkeer wéér een inbreuk pleegt : definitieve schorsing (met uiteraard verlies van de geldsom die betaald werd bij de inschrijving). Indien de overtreding te ernstig is om door een al of niet tijdelijke schorsing gesanctioneerd te worden, dan wordt zonder pardon de politie erbij gehaald. En dan kan mogelijk ook het gerecht ingeschakeld worden. Indien u met ZIJ ook de ouders van de lastpakken bedoelt : een verplichte cursus 'samenleving, wellevendheid en opvoeding' - op eigen kosten - wanneer zou blijken dat van grove nalatigheid sprake is. Indien de ouders zelf géén schuld hebben aan het wangedrag van hun kroost, dan hoeven zij ook niet bestraft te worden. Dit geldt voor �*lle ouders van �*lle lastpakken, zowel auto- als allochtoon. Laatst gewijzigd door djimi : 23 april 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |