![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben NIET de GROOTSTE informaticus, maar toch informaticus. Als ik morgen het systeem mag ontwerpen is dat WATERDICHT en zijn de stemmen LIVE te tellen! Dat hoeft echt geen uren te duren. Uren waarin vanalles kan gebeuren... Dat het VB hier niet sterker tegen protesteert is me een raadsel, want het zou wel eens kunnen dat PJ zijn overwinning op een minder dan eerlijke manier bekomen heeft... Trouwens, het ontwerpen van zo een systeem is echt niet zo ingewikkeld hoor. Twee aparte databases waarop je RECHTSTREEKS inlogt. Je meld je aan met je digitale Identiteitskaart en je stemt. Je stem wordt genoteerd in de database van de stemmen, het feit dat je gestemd hebt in de andere database van de kiezers. De 2 databases zijn NIET gelinkt. Niemand kan ooit weten wie wat gestemd heeft. Men kan alleen de stemmen tellen en nakijken wie gestemd heeft. Zo eenvoudig is dat. De data die doorgezonden wordt is miniem, weinig bandbreedte verbruik, en ik weet wel welke systeem van computers absoluut niet zal plat gaan. Apart: justitie wou toch samenwerken met een bepaalde firma wiens naam ik niet zal vermelden... ze hadden beter eens bij hun klanten gaan horen... die gasten verkopen alleen maar heeeeeel dure systemen die op de koop toe slecht werken.... Elke goeie systeem analist weet wat hij nodig heeft om dingen snel en goed te laten gaan. En de prijskaartjes zijn misschien niet goedkoop, maar zeker niet overdreven... Alleen daarvoor al zou mevrouw de minister ontslag moeten nemen...
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
madam "sans gêne" Hontelinks ontslag nemen ??? ben je gek ? waar haal je zoiets ? ooit een waalse politicus zelf zien ontslag nemen ? die zijn zich van geen kwaad bewust ! zelfs Van Cau niet !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 25 april 2007 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |