![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je in een vegetarisch restaurant geen vlees op 't menu vindt, ben je dan ook gescandalizeerd? Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2007 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tzijn dezelfde mensen die opkomen voor een vrije staat en dus geen politiestaat waarin alles mag die nu geen probleem hebben indien door intimidatie bepaalde producten verboden worden, vreemd vind ik dat. Je weet toch dat bij dergelijke evolutie de homo's en lesbiennes er ook terug aan gaan é. Sensuur....van den boze, mag niet, kan niet, ongehoord, t'is de 21ste en sencuur mag nooit meer, iedereen mag zeggen wat hij wil. tuurlijk. ALES! ALLES! Cartoon van onze Mohammed, ah nee, dat mag niet é. ![]() Rascisme, oooow schandalig!!!! Discrimineren omwille van afkomst, vuile rassisten!!!!! Jongeren verkrachten vrouw en vonden het ok omdat ze geen moslim was...mmm, veel heb ik er niet van gehoord in de media,,, ssssssssssst twaren moslims. ![]() Awel, 1 boodschap, indien dat mijn dochter was geweest, sorry, zo snel dat deze criminelen een stap buiten hun verzorgingscentrum stappen...mijn remmen deden het niet, sorry.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 april 2007 om 15:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen die toeristen maar zoeken naar een vorm van Vlaamse eetcultuur ....Overal hamburgers , pizza, pita , chinees en dergelijke ... Overal natuurlijk de obligate plakaten met "halal" op ...
Nogal een beeld dat die mensen van hier kunnen meegeven naar hun thuisland . Nog zo een manier om de uitbaters onder druk te zetten ... Er zijn er velen bij die leningen hebben gekregen via moslimorganisaties.
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Dat is bij mij nu ook eens de reden waarom ik héél weinig uit eten ga, ik betrouw het van geen kanten, en zeker die kleine eethuisjes, en ik wens hier in Vlaanderen ook aangesproken te worden in die eethuizen in het Vlaams (dialect maakt mij niet uit), gewoon omdat ik in Vlaanderen ben, Turks, Chinees, Marokkaans, Roemeens ...., het interessert mij niet, Nederlands is hier de voertaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Filo! Iedereen zou moeten weten dat BIER EN FRIETEN hét handelsmerk van Egypte zijn!
Wat een dommeriken die dat niet weten hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap , geen frituur meer ...
![]()
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Filo! Iedereen zou moeten weten dat BIER EN FRIETEN hét handelsmerk van Egypte zijn!
Wat een dommeriken die dat niet weten hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad. Ik heb absoluut geen behoefte aan pita of kebab. Gelukkig heb ik een frituur met een magistraal lekkere stoofvleessaus in de buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=manta;2625059]En ondertussen die toeristen maar zoeken naar een vorm van Vlaamse eetcultuur ....Overal hamburgers , pizza, pita , chinees en dergelijke
...ik heb dat probleem ook in het buitenland...
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=.:E:.;2625542]
Citaat:
En dan hoeft dat niet eens halal te zijn .... wel met een wijntje ![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Vreemdeling
|
![]() [quote=manta;2625589]
Citaat:
Meestal is het héél lekker eten bij de plaatselijke bevolking zelf, allé uit mijn ervaringen toch, doch ben ik blij als ik terug thuis ben en dat ik een goei pak friet kan eten, dat kan zo smaken!! ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Hier werden de aardappelen destijds ook maar ingevoerd door de Fransen, die ze zélf uit Amerika hadden... En néén, op bier hebben we ook geen monopolie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn probleem is niet dat hier kebab of pita geeten word, dacht dat dat al wel duidelijk was, tgaat er nu om dat wat hier al generaties geeten en gedronken word verboden word door allochtonen. Snap je het plaatje? Ben je misschien voor het verbieden misschien?
Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 07:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IDD , het aantasten van onze levenswijze !
Eigenlijk blijft het steeds op hetzelfde uitdraaien , wie naar Vlaanderen komt wonen en leven doet dit om Vlaming te worden ! Niet om de gewoontes van het land van oorsprong naar hier over te hevelen. ![]()