![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En weer een geweldige draad erbij. Ik heb niks tegen kritiek, en velen met mij, maar de debiele haatspeeches die soms worden afgestoken en gewoon nergens op slaan zijn iets anders dan kritiek. Als dat niet mijn mening is, mag ik daar toch over in debat gaan? Of mag ik geen kritiek hebben op 'de beschermers van onze mooie christelijke tradities'?
|
|
|
|
#102 |
|
|
Geen problemen met onderbouwde commentaar. Argumentatie is voor feremans echter onmogelijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister
|
Stop de aanvallen op de persoon zelf aub.
Terug naar de draad: De naz's gebruikten deze standpunten om aan de macht te komen, om daarna hun racistische ideeën te verspreiden. Van de genoemde punten is er zo goed als geen uitgevoerd. Die "zorg voor mensen van oude dagen" vind jij blijkbaar slecht, maar dat is jouw mening, van Maerlant. Wat mij betreft: ik weet van mezelf wat mijn ideeënzijn en dat ik geen nazi, maar een communist ben. Ik ken mezelf beter dan jij me kent. Trouwens hoe goed de nazi met de communist konden opschieten, zien we wel aan de barbaarse manieren van de nazi's bij de inval in Rusland. Meer da de helft van alle doden in de Tweede Wereldoorlog waren Russen. Stalin kon wel goed opschieten met nazi's, maar ik zou als ik toen geleefd had in Mexico zitten, verbannen samen met Trotski.
|
|
|
#104 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(een mus in altijd een vogel, maar een vogel is niet per se een mus). Begrijp je het een beetje, nu? Kunnen we weer verder? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 mei 2007 om 17:49. |
||||||
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister
|
Nee, want ik ben tegen Stalin, dus zou ik in 1940 niet eens meer in het land zijn, maar verbannen (of in een strafkamp in Siberië).
Ik zei: TIJDENS WO II stierven die miljoenen Russen. tijdens de gevechten of tijdens de plunderingen van de nazi's. Die 50 miljoen doden van voor de oorlog tel ik nu niet mee. Hoe dan ook was Hitler vooral extreem-nationalistisch. Probeer mij niks te zeggen over boeken lezen, je kent me niet.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 13 mei 2007 om 17:53. |
|
|
|
|
|
#106 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
|
|
|
|
|
#107 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je wijze van discuteren is plat, vulgair en ad hominem. Bovendien beheers je als forumflamingant niet eens de Nederlandse taal en deins je niet terug voor de meest verfoeilijke anglicismen. Pathetisch betekent in het Nederlands "met pathos". Jouw discussiestijl is dus niet pathetisch, maar zielig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#108 | |||
|
|
Citaat:
edit: Trouwens, waar heb ik dat in godsnaam beweerd?! Probeer een beetje bij te blijven. Citaat:
Citaat:
Waarom moeten we gallicismen, germanismen en anglicismen helemaal vermijden? Neologismen, want dat zijn het, zijn een verrijking voor de taal. Kijk maar naar het Engels. Geen enkele andere taal kent zo veel vreemde woorden, en tóch blijft ze prachtig klinken, en is het de onbetwiste wereldtaal. En, by the way, �*k gebruik anglicismen wanneer �*k dat wil. Ik kies ervoor een rijkere woordenschat te bezigen. Jij hebt daarover niets te beslissen. Ieder individu beslist voor zichzelf welke woorden hij of zij wil gebruiken. Mij kan het niet schelen of iemand de dt-regels aan zijn laars lapt, of neologismen bij de vleet gebruikt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 mei 2007 om 21:18. |
|||
|
|
|
|
|
#109 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#110 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil allerminst een discussie over termen lanceren, maar ik teken protest aan wanneer u uw enge en onhistorische definitie van "links" en "rechts" als de enige juiste etaleert. Uw uitspraken over "regimepers" zijn demagogisch en populistisch en roepen associaties op met weerzinwekkende ideologiën uit de extreme linker- en rechterhoek van het politieke spectrum. Citaat:
Wat er ook van zij, "onterechte nazificeringen" zijn op zich niet "plat" of "vulgair", ze kunnen hoogstens als "intellectueel oneerlijk" beschouwd worden. Maar uw uitspraken over "regimepers" maken het begrijpelijk dat mensen zich vragen geen stellen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#112 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik zeg: 'Feremans, ge zijt een smerige zwarte, en hebt 6 miljoen dode Joden op uw geweten', is dat dan 'plat en vulgair' of 'intellectueel oneerlijk'. Heb jij ooit van het woord 'objectiviteit' gehoord? Citaat:
||||||
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Minister
|
Citaat:
Daarom beschouw ik Stalin, net als Mao en Pol Pot niet als communisten.
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb meer buitenlandse vrienden dan menig moslim, zie ik ooit moslims met Chinezen en Hindoes omgaan ? zie ik hun weleens in een Chinees restaurant gaan of met de familie naar een museum ? of naar een Boeddhisten en Hindoe tempel ? moslims leiden aan xenofobie voor alles wat niet islamitisch is. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Minister
|
Citaat:
In musea kom je hen zeer zeker tegen, maar ik ken westerlingen die je daar ook nooit tegenkomt, so? |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zins wanneer is een Westers restaurant hetzelfde als een Chinees restaurant Laatst gewijzigd door Winterhamer : 30 mei 2007 om 12:16. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dus nu ben ik een moslimterrorist?