Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2007, 18:07   #101
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Stom wicht.
Nog een paar jaar en ze is te bezoeken in't schipperskwartier.

Laatst gewijzigd door Raven : 15 mei 2007 om 18:08.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 18:49   #102
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Uiteraard maakt het geen indruk op islamapologeten ; die zijn enkel onder de indruk van de hallucinaties van een woestijnterrorist en -pedofiel uit een ander tijdperk.
Na zolang met jouw gediscussieerd te hebben ging ik er toch van uit dat je mijn standpunten zou kennen... maar nee dus .

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 18:51   #103
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De politie heeft het niet over oostblokkers maar over allochtonen met moslimachtergrond. Loverboys zijn uitsluitend in die groep te vinden of je het nu leuk vind of niet ! Een 'verrijking' noemt men dit.
Fuck off, stukske kutracist
Hiervan wordt ik nu echt kwaad! NIEMAND noemt dit een verrijking, werkelijk niemand! Alle marrokanen met loverboys vergelijken is zoiets als alle nationalisten met neonazi-skinheads vergelijken (hoewel die vergelijking zelfs iets beter opgaat.
Stop dus met zo selectief nieuws te zoeken en je achterlijke commentaar te spuien.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 18:52   #104
Bolsjewiek
Minister

Standaard

[quote=Online;2660552]Hitler vond inspiratie voor zijn uber-en untermenschentheorie in de islam. Mo de pedo had namelijk reeds zo'n classificatie uitgewerkt : de gelovigen (de ubermenschen), de ongelovigen of kaffers (de untermenschen), de andersgelovigen (dhimmies, inferieure categorie).
In tegenstelling tot Hitler ging Mo's voorkeur inzake het vermoorden van de untermenschen naar de techniek van de onthoofding. Die techniek is meer dan ooit populair, uiteraard uisluitend in islamitische kringen.[/quotE
Nou, en ik maar denken dat Nietsche die theorie had ontworpen (het is waar, zoek het op).
En eh... bewijs van je Hitler-Koran theorie???

Oud 15 mei 2007, 18:53   #105
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Ik zou hier graag voorgoe komaf willen maken met een hardnekkige leugen:
Er is een feit: Tegenwoordig zijn de meeste terroristen moslims.
En er is een veel verkondigde leugen: Tegenwoordig zijn de meeste moslims terroristen.
Toch wel een flinke "nuance".

Oud 15 mei 2007, 18:58   #106
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad.
Marij Uijt den Bogaard
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7758

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert

Koenraad Elst
http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html
Eh... in Libanon is het verplicht dat bepaalde hoge functies door christenen uitgevoerd worden. In het Midden-Oosten zijn verschrikkelijk veel christelijke stromingen, die in bijna geen enkel moslimland gediscrimineerd worden. Ik vraag nog maar eens om bewijzen.

Oud 15 mei 2007, 18:59   #107
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Die zijn te links voor mij!! Vreemden buiten!!! Macht aan het kapitaal!!! Dood aan de zionisten!!!
Daarom dat ik in sommige gevallen voor de doodstraf ben .

Oud 15 mei 2007, 19:01   #108
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht
Ik wacht op de dag wanneer je begint te begrijpen dat het probleem niet die kerels zijn, maar hun achterliggende ideologie. Zij kijken neer op anders of niet-gelovigen beste Zonlicht, en dat is een understatement. Overal in de wereld dezelfde symptomen.

Maar ik zal nog lang mogen wachten vrees ik .
'tuurlijk, in dat geval zijn alle moslims terroristen.
Ik hoor de ontploffingen nog niet, moet ik zeggen.

Oud 15 mei 2007, 19:03   #109
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Er is wel een verschil tussen kritiek hebben op iets, en een minderjarig meisje verplichten zich te prostitueren ...
Niemand heeft haar gevraagd te prostitueren, wel om aan geld te komen. Ze was beter haar oma blijven bestelen.
Die Marokkaan moet gewoon veroordeeld worden voor chantage en dan een tijdje brommen. Opgelost.

Oud 15 mei 2007, 19:19   #110
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

[quote=Bolsjewiek;2662862]
Citaat:
Hitler vond inspiratie voor zijn uber-en untermenschentheorie in de islam. Mo de pedo had namelijk reeds zo'n classificatie uitgewerkt : de gelovigen (de ubermenschen), de ongelovigen of kaffers (de untermenschen), de andersgelovigen (dhimmies, inferieure categorie).
In tegenstelling tot Hitler ging Mo's voorkeur inzake het vermoorden van de untermenschen naar de techniek van de onthoofding. Die techniek is meer dan ooit populair, uiteraard uisluitend in islamitische kringen.[/quotE
Nou, en ik maar denken dat Nietsche die theorie had ontworpen (het is waar, zoek het op).
En eh... bewijs van je Hitler-Koran theorie???
Ik heb vandaag les gehad over Nietzsche en ik kan me toch niet herinneren dat ze zeiden dat Nietzsche die theorie heeft verworpen...
Nietzsche is echter geen nazi.
Hij schrijf weliswaar anti-seministische teksten, maar hij was evenzeer gekant tegen nationalisme en elke vorm van religie of 'opgelegd' gedachtengoed, waarover niet zelf nagedacht was. (Ook scientisme, bijvoorbeeld.)
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 19:25   #111
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Nee, Nietzsche was inderdaad geen nazi, maar hij ontwierp die theorie over superieure rassen. Zoek het maar op, het is waar.

Oud 15 mei 2007, 19:35   #112
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fijn dat u de Uber-en Untermenschenclassificatie die de islam hanteert niet ontkent. Nu ja, ontkennen zal moeilijk gaan, mits ze er zelf op maat gesneden terminologie (kaffier, dhimmie, ..) voor hebben.
sukkel
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 19:43   #113
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Nee, Nietzsche was inderdaad geen nazi, maar hij ontwierp die theorie over superieure rassen. Zoek het maar op, het is waar.
Nee.
Hij ontwierp een theorie over superieure mensen. Dat had met rassen niets of niets te maken;
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 19:48   #114
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Smiley is een idioot en nubian ga ik ten huwelijk vragen later als ik groot ben.
Oud 15 mei 2007, 19:57   #115
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Smiley is een idioot en nubian ga ik ten huwelijk vragen later als ik groot ben.
ah ja..pas op hé ik ben geen gemakkelijke

Laatst gewijzigd door nubian : 15 mei 2007 om 19:59.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 20:19   #116
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Nee.
Hij ontwierp een theorie over superieure mensen. Dat had met rassen niets of niets te maken;
Dat bedoelde ik.

Oud 15 mei 2007, 20:21   #117
Banneling

Standaard

Meer geld voor aanpak Marokkaanse criminelen

dinsdag 15 mei 2007 14:10
De vier grote steden krijgen extra geld van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) om te voorkomen dat Marokkaanse jongeren doorgaan op het criminele pad.

Burgemeester Job Cohen in gesprek met Marokkaanse jongeren over hun problemen
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag krijgen nu al jaarlijks 5 miljoen euro extra voor de aanpak van Marokkaanse probleemjongeren. Minister Hirsch Ballin zal dat bedrag in 2008 verhogen tot 6 miljoen euro.
Oververtegenwoordigd
Dat schrijft de minister dinsdag aan de Tweede Kamer in antwoord op vragen van de Partij voor de Vrijheid (PVV). Hirsch Ballin wijst erop dat Marokkaanse en Antilliaanse jongeren 'relatief oververtegenwoordigd' zijn als verdachten van strafbare feiten.
Zorgwekkend vindt de minister bovendien dat groepen van deze jongeren steeds zwaardere misdrijven plegen. De meesten zijn dan al voor lichtere delicten veroordeeld geweest, vaak op zeer jonge leeftijd.
Met extra geld wil de minister voorkomen dat Marokkaanse probleemjongeren in de vier grote steden een verdere criminele loopbaan ontwikkelen.
Onderzoek
De PVV had de minister om tekst en uitleg gevraagd na uitspraken van een Amsterdamse recherchechef. Die constateerde dat grote aantallen allochtone jongeren die enkele jaren geleden voor overlast zorgden, zich inmiddels hebben ontwikkeld tot zware criminelen.
Exacte aantallen kon de minister niet geven. Wel doet het wetenschappelijk bureau van zijn ministerie inmiddels onderzoek naar de ontwikkeling van jeugdige veelplegers tot zware criminelen.
Elsevier 15.5.07

In Nederland noemen ze een kat een kat.
De belgische islamapologeten zijn daar duidelijk nog niet aan toe.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 20:21   #118
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Jaja, loverboys, ja. Mij valt het op dat hun "slachtoffers" meestal toch heel gewillig zijn.
dom dom dom... verliefd en van alles beloven en daar dan nog in geloven !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 20:23   #119
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
In Nederland noemen ze een kat een kat.
De belgische islamapologeten zijn daar duidelijk nog niet aan toe.
In veel landen noemen ze een moslim een moslim, daar ben JIJ nog lang niet aan toe.

Oud 15 mei 2007, 20:25   #120
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Fuck off, stukske kutracist
Hiervan wordt ik nu echt kwaad! NIEMAND noemt dit een verrijking, werkelijk niemand! Alle marrokanen met loverboys vergelijken is zoiets als alle nationalisten met neonazi-skinheads vergelijken (hoewel die vergelijking zelfs iets beter opgaat.
Stop dus met zo selectief nieuws te zoeken en je achterlijke commentaar te spuien.
Kijk hier weer eens. Mij domweg voor racist verslijten door een zoveelste politiek correcte idioot die denkt te lezen dat ik alle marokkanen met loverboys vergeleken heb. Het is nu eenmaal een feit dat het loverboyfenomeen met migranten te maken heeft met een islamitische achtergrond die vrouwen die geen moslima zijn of zich niet op islamitische wijze bedekken als hoeren beschouwen en behandelen.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 mei 2007 om 20:28.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be