![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementslid
|
![]() Raf, Bart.
Voor 1 keer moet ik de rest hier toch wel gelijk geven. Het is inderdaad misschien beter om dan de homo's te weigeren, puur vanuit cijfers bekeken. Ik denk absoluut niet dat het rode kruis nu echt de homo's wil treffen hiermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Maar als de groep 25 tot 30-jarigen ook 3 keer meer kans heeft dan pakweg de groep 55 tot 60-jarigen, gaan we die dan ook schrappen?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
P.S. Bart heeft zich in deze discussie nog niet laten horen...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och raf en staf en bart zet uw oogkleppen af 8)
en focust u wat minder op wat normale mensen wel allemaal mogen doen en jullie niet... dat is uw eigen keuze geweest hé en het is niet onze schuld of die van de maatschappij ![]() wat normaal en niet normaal is bepaald de maatschappij ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weren we de 20-25 jarigen ook aangezien die meestal meerdere partners hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het is om hier jullie vooroordelen te spuien, laten jullie die andere topics toch maar mooi links liggen ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anders moeten we eens ne poll opstarten met de vraag :
Hoeveel seksuele partners hebt ge gehad in uw leven Ik ben hetero : 0 1-5 5-10 meer dan 10 Ik ben homo : 0 1-5 5-10 meer dan 10 Maar ik vrees dat er iets te weinig homo's hier aanwezig zijn om in die categorie een relevant antwoord te krijgen. BTw ik ben hetero en heb slechts 1 seksuele partner gehad in mijn leven, tot nu toe. Als ik mijn rechterhand niet meetel.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Gouverneur
|
![]() mogen lesbiennes dan wél bloed geven? Hun risico op overdracht HIV via sexueel contact is immers kleiner dan bij heterosexuelen...
ik vraag me trouwens af hoe sommigen hier van een nobele daad (uw bloed geven opdat een medemens kan overleven) plotseling de "goesting van een stel relnichten" kan maken. Iedereen die bloed geeft, heeft goede bedoelingen, daar onmiddelijk verborgen agenda's van de roze gemeenschap achter zoeken, is imho paranoïde. Als het enkel een logistiek probleem is, geen probleemen & alle begrip, de wereld is (nog) niet perfect, maar dan wel consequent blijven en alle risico-groepen uitsluiten.
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cijfers wijzen inderdaad uit dat besmettingen van HIV nog altijd meer voorkomen bij homo's als bij hetero's. Is dat een reden om één van de twee groepen carrément uit te sluiten? Neen.
Als het zo is dat alle gedoneerd bloed toch onderzocht moet worden, dan kun je toch beter in principe niemand weigeren die zegt geen risico gedrag te vertonen? Anders ben je blijkbaar schuldig, tot het tegendeel bewezen is. Ik denk wel niet dat deze maatregel een "bewuste discriminatie" is van de kant van het Rode Kruis. Waarschijnlijk betreft het een maatregel die historisch is gegroeid, en nu structureel is ingebakken zonder dat men zich daar vragen bij stelt. Misschien is dit wel een goede opportuniteit om de ganse procedure eens te herbekijken.
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen speld tussen te krijgen ? Hopelijk wel een naald tusen te krijgen. Want anders kan nieman nog bloed geven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier staat toch duidelijk dat homo's niet geweigerd worden,enkel als je een risicogedrag vertoont. Vanwaar al die herrie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |