![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt volgens mij niet zoveel uit of je talen of wiskunde hebt gestudeerd in het middelbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had altijd gedacht dat ik Romaanse (of iets anders met talen) ging doen. Op 1 a 2 maanden tijd had ik dan toch besloten dat ik economie verder wou doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementslid
|
![]() verkozen of verkiesbaar? Groen! heeft allezins wel wat mensen die de minimumleeftijd hebben.
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je niet moet stemmen voor een vrouw/man of voor jong of oud... stem gewoon op wie je bekwaam acht. Wat een achterlijke redenering zit er achter dit soort campagnes? Ik zou het een nieuw soort van racisme noemen. Hebde gij gestemd voor een vrouw? Nee... ik heb op Van Rompuy gestemd. Gijse fascist! ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 mei 2007 om 19:42. |
||
![]() |
![]() |