![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nederlanders zijn helemaal niet anti Europees.Ik ben dol op Europa en ga graag naar Europeese hoofdsteden. Alleen geef aan de EU wat nationaal niet valt te regelen en blijf op je hoede voor dromers van een Groot Rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dacht je dat Frankrijk en Engeland het ooit eens worden over buitenlands beleid en defensie politiek. De VS moet al zonodig politieagent van de hele wereld spelen ,waarom moet Europa ook nog zoiets willen. Laten we het met de NAVO regelen en de NAVO uitbereiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Bijna twee jaar na de referenda in Nederland en Frankrijk wachten we nog altijd, het fameuze plan B van de tegenstanders weet u wel, op hun gezamelijke visie hoe het nu wel moet. Aangezien de nee-stemmers er niet eens in slagen gezamelijk een vergadering te houden om al was het maar een eerste stap te zetten naar een geconfedereerd standpunt, kunnen we hier alleen maar uit besluiten dat er talrijke redenen waren om nee te stemmen, die blijkbaar absoluut niet verenigbaar zijn en dat we dus uit de hoek van de nee-stemmers nooit een oplossing moeten verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat geen oplossing is voor dit complexe probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar is een vergadering beleggen tussen verschillende partijen, die collectief een keuze hebben verworpen, een complex probleem???? De mainstream secretaresse regelt dat meestal in minder dan een uurtje .... Tenzij de standpunten om tot die keuze te komen zover uit elkaar liggen dat er geen vergelijk mogelijk is ... Tot daar het plan B van de nee-stemmers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij nodig hebt...
http://nieuwemedia.web-log.nl/nieuwe...derveaux_.html Ga ook snel NEE stemmen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral omdat sommige van die partijen worden gesubsidieerd op basis van hun kartel-partner. Zo ver was je nog niet geraakt, neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze honderd en één onverzoenbare standpunten heeft om deze grondwet te bevestigen. Maar heeft het volk een oplossing? Nee. Wat had je anders van het volk verwacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg dat toch ook helemaal niet. Maar ik ben nu eenmaal van mening dat defensie en economische (buitenlandse) politiek aan de grootmachten is, niet aan de kleine pietlutstaatjes. Europa moet zich op deze gebieden verenigen wil het wat uitmaken op globaal gebied.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 mei 2007 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie opzich wel wat in je plan, maar ik ben van mening dat een Europees leger in plaats van de bestaande legers moet komen. De redenen daarvoor heb ik reeds gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het hebben van een leger is een van de belangrijkste kenmerken van een Natie-staat en dat zal volgens mij het laatste zijn dat de landen prijs zullen geven. Zeker landen als Frankrijk ,Duitsland en Engeland. Dus verder dan enkele gezamenlijke compagieen voor vredesacties zal het volgen mij niet gaan. De NAVO heeft heel goed gewerkt na 1945 en dat moeten we vooral zo houden. Het is wel zo dat de VS en Engeland idiote oorlogen voeren in het Midden Oosten en het zou goed zijn als Europa meer invloed in de NAVO zou krijgen. |
|
![]() |
![]() |