![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn uitslag:
72,7% N-VA 64,1% CD&V 59,2% Spirit 59,0% SP.A 57,9% Open VLD 57,8% Vlaams Belang 57,4% Groen! 40,2% Lijst Dedecker 39,8% PVDA + In NL stem ik SP voor alle duidelijkheid, maar zoals je kunt zien is het Vlaamse politieke landschap kennelijk heel anders verdeeld. ![]() Ik heb overigens op één stelling geen mening geantwoord, nl. op stelling 14 over De Post. Wat een onzinnige, achterhaalde stelling. De postmarkt is al geliberaliseerd, daar kan niets meer aan veranderd worden. Je kunt even goed de stelling "Sabena moet blijven bestaan" erin gooien. Slaat ook nergens op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, CAP, de formatie die kwa standpunten waarschijnlijk het dichtst bij de SP uitkomt, mocht niet meedoen. Anderzijds is het wel vreemd dat de PVDA helemaal vanachter staat... De PVDA heeft daarentegen ook een hoop antwoorden gegeven waarmee ik ook niet akkoord ben. Hier mijn resultaat (zoals het echt zou moeten zijn): ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ok, ik heb de test opnieuw gedaan en deze keer maar 3 keer "geen mening" aangeduid:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Okee, misschien zijn nog niet alle bepalingen van de Europese wetgeving van kracht geworden, maar die wetgeving is al wel goedgekeurd. Het is dan nogal schijnheilig om zo'n stelling in een stemtest op te nemen, zodat mensen het gevoel krijgen dat dit punt nog open is en politici er na de verkiezingen nog voor kunnen zorgen dat de liberalisering niet doorgaat. Dat kan dus NIET.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, ik blijf erbij dat het een beetje bedrieglijk is om die twee partijen afzonderlijk in de stemtest op te nemen, terwijl ze als kartel opkomen... Je hebt toch op "Vlaanderen moet onafhankelijk worden" ja geantwoord? ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Europese neoliberale dictaten zijn geen dogma's!
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() CRAP: PVDA en LDD op 1 en 2... Hoe rijm je dat???
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik had eerst 71% pvda, na het lezen van de standpunten 79%.
de rest van de partijen zit er enkel voor hun familiekas te vullen, die tellen niet mee. (Allez met uitzondering van Spirit)
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 27 mei 2007 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Als ge dit bekijkt lijkt Uh-Huh's uitkomst me nog vreemder:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik de postmarkt eerlijk gezegd geen prioriteit om te renationaliseren. De elektronische postmarkt wordt immers steeds belangrijker en die is hoe dan ook volledig vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Ok, ik ben gewoon corrupt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien is de renationalisatie enige waarborg voor de werkomstandigheden van duizenden postmannen en vrouwen.
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wel bij eerste beurt stond ldd ergens bij de onderste middenmoot. Na mijn lezen van een aantal pvda standpunten en mijn antwoord aan te passen kwam ldd naar een derde plaats. ldd geeft zelfde antwoorden maar met een andere uitleg en duidelijk andere visie.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 27 mei 2007 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |