![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: waarvoor zou je je leven geven? meerdere antwoorden mogelijk!!! | |||
de natie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
niet zomaar voor de natie maar eerder voor de onderdrukte mensen, waar ook ter wereld |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
mijn bezittingen, geld, rijkdom en eventueel voor het systeem dat ervoor zorgt dat ik nog meer verdien |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
voor gezin, familie en lief |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
religie en god |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
ik sterf voor niemand niet, laat anderen voor mij sterven |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
wat is dit voor een belachelijke poll |
![]() ![]() ![]() |
29 | 52,73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Bespaar ons, Heer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() degenen die reeds aangetast zijn door hun geloof moeten mee verdwijnen.Daarna beginnen we met een schone lei, en dan zal het waarschijnlijk beter gaan.Zoniet, wel, dan is het genetisch, en dan zijn er niet veel oplossingen meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() [quote=Tegendradigaard;2691261]als er oorlog komt en ik moet gaan vechten (op mijne leeftijd LOL...) maar dan hoop ik toch niet dat de Raf mij "rugdekking" moet geven.....[/quote]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() wat ik nu nooit verstaan heb met die zelfmoord-kandidaten v/d islam, dat is dat het steeds oude mannen zijn die jonge mannen ophitsen zich te gaan laten ontploffen ?Ik wil zeggen, een jonge man, die kan nog een heel leven vechten voor de goede zaak, maar die oude is daar al te oud voor. Het nuttigste dat die zou kunnen doen is nu net zichzelf gebruiken als bommenlegger...Me dunkt dat als die oude mannen zo moedig waren, ze zich reeds lang zelf hadden laten ontploffen...Het lijkt wel of die jonge mannen hier flink bij hun kloten gepakt zijn, ze hebben die goed liggen gehad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |