![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() te oordelen aan hetgeen ik van de media moet geloven en zie.... niet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 juni 2007 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.vlaamsbelangkamerfractie.be is pure fictie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het over MIJN ervaringen, of moet ik zeggen die van mijn kinderen ? Geen verzinsels van het VB, zoals jij het noemt. wat komen de vakbonden erbij doen... ? Gewoon mist optrekken....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zie ik ze dan niet in lijsttrekkersdebatten ? Ik dacht even dat ze gewoon gestopt waren he.... tja als je voortgaat op de media alleen he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Je denkt dus: 'Vlamingen bouwen hun arbeidsethos af, Walen hebben nu een hogere arbeidsethos'. Leg me nu toch eens uit waarom de rijkste Waal Albert Frère investeert in heel de wereld, ook in vlaanderen, maar niet in Wallonië. Daar is maar één rede voor: investeren in Wallonië brengt geen geld op. Omdat er in Wallonië niet gewerkt wordt zoals bv in vlaanderen. Praktisch recent voorbeeld: de meest verbeten stakers bij Volkswagen Vorst waren Franstaligen (zelfde economische context als de Vlamingen). Laatst gewijzigd door luc broes : 4 juni 2007 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Toch maar superieur moeten kunnen zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
tkan verkeren hé
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Wel, 63 % verstandige kinderen op 100, en 37 % minderbegaafden is een redelijke verhouding. Als ze wat platte demagogie hebben moeten slikken is de keuze niet altijd voor de hand liggend. Met een woordje uitleg erbij van mij zou de verhouding wel anders zijn geweest...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Niet alleen zelfuitgeroepen democratische poco, maar nog een beetje gefrustreerd ook... je zal nogal wat mogen spuien volgende week na de zoveelste zwarte zondag...
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Overigens sla ik een hoog arbeidsethos niet erg hoog aan. We moeten dringend afbouwen op dat vlak, ook in Vlaanderen. Het is gewoon belachelijk dat we terug meer uren gaan kloppen voor hetzelfde loon. Mensen moeten de kans krijgen een keuze te maken tussen meer vrijetijd of meer welvaart: op dit ogenblik wordt die keuzemogelijkheid mensen niet eens voorgelegd. Het economische groei-fetisjisme is onbespreekbaar geworden. En het zijn duidelijk niet de arbeiders die van die groei profiteren. Doch dit terzijde: het ging over het arbeidsethos van de Waalse medemens en uw 'weerlegging' imponeert mij niet.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Tja, het gaat hier dan ook om mensen die heel slecht in hun vel zitten of het niet erg getroffen hebben toen God de neuzen uitdeelde. Waarschijnlijk is dit ook weer zo'n 'coping strategy' om niet aan depressies ten prooi te vallen: roep jezelf uit tot superieur ijkpunt van de mensheid. Het is voor de minister van Volksgezondheid natuurlijk goedkoper dan pillen en therapieën. Het rampzalige is dat zulke lieden niet meer vatbaar zijn voor (zelf)kritiek: van zodra je iets anders zegt dan zij, dreigen ze ermee weer op het VB te stemmen. Het VB is dan ook de levensverzekering van de maatschappelijke intolerantie en kortzichtigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
2) In dit geval is staken het bewijs dat er een grote wil is om te werken!!?? Je moet het maar kunnen uitleggen. Klinkt wel een beetje eigenaardig. 3) Wij zijn een van de meest welvarende landen ter wereld. Is het dan echt zo belachelijk aan te nemen dat andere armere landen de mogelijkheid krijgen zich te ontwikkelen waarbij zij wat meer en wij wat minder gaan verdienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||