![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al gaan de leugens nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel... Kwestie van tijd, geduld en nog meer miserie met diegenen waarover het gaat. Laatst gewijzigd door andev : 4 juni 2007 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit iemand de nek omgewrongen en zal dat wellicht ook nooit doen! Maar dat "gevoel", dat zullen wel meer mensen kennen. Dit doe je niet, maar er moet iets anders in de plaats komen. Goed zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo is het. In een referendum van het Laatste Nieuws bijv.was een overgrote meerderheid van de lezers tegen de hoofddoeken achter loketten, maar als je onze media en volksveraderlijke politici moet geloven zijn dat maar "enkele racisten van het Vlaams Blok".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Volgens mijn bescheiden theorie doet men dat op dit moment eerder omdat men niet kan raken aan diegenen die de échte problemen veroorzaken binnen de allochtone gemeenschap: de hangjongeren die iedereen de keel uithangen. Daar mag/kan men niet aan raken van overheidswege, dus gaat men zich afreageren met het zich ergeren aan wat die mensen dragen qua kleding. Daar gaat het toch allemaal niet om? Het enige dat men hiermee bereikt is dat ook die mensen zich (nog meer) gaan afkeren van "onze" wereld. Als ze zich verstaanbaar kunnen maken en geen overlast veroorzaken, hoe kan je dan nog last hebben van/met iemand? Degenen die zich dán nog storen aan zulke zaken, tja...
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ikzelf vind dat ook Links zou moeten inzien dat men geen voorspraak moet geven aan diegenen die de wet overtreden,zonder daar steeds racisme achter te zoeken. Mensen van hier die merken dat vreemdelingen of allochtonen zich aanpassen aan onze wetten en met ons en tussen ons leven zonder problemen geven namelijk geen aanleiding tot discriminatie en racistische uitspraken,deze boefjes geven dus zelf de aanzet tot de negatieve commentaar.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 juni 2007 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Dat er vaak racisme wordt verweten, klopt. Maar dat komt dan ook omdat er erg vaak racisme aan de grondslag ligt om een probleem op te lossen. De vraag die je zou moeten stellen is, waarom er zoveel racisme is. Volgens mij is dit eerder een koloniale erfenis, uit de tijd dat Afrikanen, en alles wat verder dan het eigen dorp lag, amper als mensen beschouwd werd. Hier is al veel verandering in gekomen in de loop der tijd, maar ik vermoed met diepe innerlijke ergernis dat hier nog enkele generaties over zullen moeten gaan vooraleer mensen het gelijkheidsprincipe gaan begrepen hebben. 3. Dan, hoe los je dit op? Om te beginnen moet de betreffende burgemeester publiek zijn excuses maken en erkennen dat ie even vergeten was dat hij in 21ste eeuw leeft. Dan moet er constructief naar een oplossing worden gezocht. Meer oppassers is een optie, maximum aantal bezoekers en in het slechtste geval maar met pascontrole. Alleszins zijn er nog tal van opties te overwegen om tot die laatste keuze te komen, daar moeten ze maar wat creatief mee omspringen. In alle geval is hier een investering in een betere gemeenschap verantwoord en een gortige racistisch geïnspireerde maatregel niet Laatst gewijzigd door Starkan : 4 juni 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk, slim ommewegtje hebben ze gemaakt. Het zij zo.
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Man, heb je al eens andere kerels in Speedos gezien? Nooit van mijn leven zal ik zo een Speedo aandoen, nooit zeg ik u! ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... het was allemaal niet waar....:
Uit DS: Citaat:
Allez, Youssof mag weer eens content wezen. PS. mag ik aannemen dat ik nu mag gaan zwemmen met een short tot onder mijn knie, zolang ik die maar netjes oprol alvorens aangekleed in het water te springen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2007 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik er één aandoen zou uw vriendin er misschien wakker van liggen. Hung like an elephant, I tell ya ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Oceade, op de Heizel in Brussel. Een waterrecreatiepark met overal nadrukkelijk aanwezige security, tot in de omkleedzalen. En, by the way, ik heb daar geen "jongetjes" in bermuda gezien, die droegen allemaal spannende zwembroekjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft die Foucault al eens de security gedaan in De Ster?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doemme toch, die had ik niet zien komen. Petje af ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Burger
|
![]() Toch wel eigenaardig, in de Blaarmeersen in Gent zit het vol met allochtonen en toch zijn daar nog nooit noemenswaardige problemen gemeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn daar al lang geen vlaamse meisjes en vrouwen meer gezien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |