![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Ik denk eerder dat volwassenen hun kinderen tot prostitutie verplichten. Een kind van zes - zoals je in je vergelijking aanhaalde - zal dat nooit vrijwillig doen - zelfs niet voor het weren van de honger - aangezien het op dat leeftijd nog geen enkel besef van seksualiteit en dergelijke heeft.
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Precies omdat die kinderen geen besef van seksualiteit hebben zijn ze een gemakkelijke prooi voor degenen die hen willen misbruiken. Tjonge, tjonge. Wat doet de waarheid toch pijn. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En iemand die niet met je argumenten akkoord gaat beschuldigen van wereldvreemdheid is zeer goedkoop. Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 9 juli 2007 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
NVA laat zich prostituren omdat de gedachte er niet bij te zijn ondraaglijk is. Machtgeile BDW zou bij wijze van spreken zijn moeder verkopen om een zitje. Laatst gewijzigd door Duym : 9 juli 2007 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is zelfs nog geen formateur aangesteld, laat staan een regeringsprogramma goedgekeurd of zelfs maar een regering gevormd. Sterk se.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat hier nu bijna gedaan met dat kicken op het vrijwillig of niet zich prostitueren van een kleine van 6?
Het enige wat ik aan waarheid vind in deze draad hier is het volgende: kiezers die gestemd hebben op het Blok, voelen zich bedrogen door de NVA, nog voor dat ze weten wat de formateur, wat de regeringsverklaring, en wat de regering en parlement zelf zullen doen. Zo'ne grote glazen bol, nog nooit gezien. Afgezien dat het een straf verhaal is: bedrogen zijn door iemand met wie je geen "afspraken" had. "Ik ben gisteren bedrogen door mijn buurvrouw, omdat ze in bed gedoken is met onze overbuur".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() En daarmee bewijst NVA haar ultieme kiezersbedrog. Er was een afspraak met de kiezer.
|
![]() |
![]() |
#110 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En als kiezer van de N-VA voel ik mij nog steeds niet bedrogen, dus wat is uw probleem??
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou me erop NVA-wijze van af kunnen maken door te zeggen dat het bedriegen van goedgelovige Vlaamse zielen mij ook aangaat, maar dat terzijde. Het gaat mij om de boosheid die ik voel. Boosheid over het pad waarover NVA zich laat voortslepen. Een pad dat nergens toe leidt en Vlaanderen alweer te kakken zal zetten. Samen (VB en NVA) hadden we een dodelijke klauw aan België kunnen toebrengen, maar neen, NVA aast liever op postjes. Boos, ontgoocheld en ja, een stukje bedrogen. Laatst gewijzigd door Duym : 9 juli 2007 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog gene fuck beslist en mensen voelen zich al bedrogen.
Interessant.
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De regeringsonderhandelingen zijn nog niet eens begonnen, er is zelfs nog geen formateur, en jij schreeuwt al moord, brand en verraad? Als je verraad verwacht, ok. Maar wacht dan tenminste tot het heeft plaats gevonden voordat je gaat veroordelen. Laatst gewijzigd door lomeanor : 9 juli 2007 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() wat op den duur een self fulfilling prophecy dreigt te worden.
Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 9 juli 2007 om 19:58. |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe heet het sociologisch verschijnsel dat eender welke gebeurtenis sowieso slecht is?
![]() |