![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() Je stemt voor een pakket. 73% van de Vlamingen vindt de snel belgwet geen prioriteit tegenover andere progammastandpunten. Maar het is vooral een totaal verschillende kwestie die binnen élke partij voor en tegenstanders kent, over het cordon is men een stuk eensgezinder!
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U weet dat dit twee totaal verschillende zaken zijn.
![]() |
#104 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=reinaert68;2732972]
Citaat:
En dat noemt U racisme? Citaat:
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
190.000 stemmen verloren 1 kamer zetel verloren Waarbij hij het naliet te zeggen dat die 190.000 stemmen verschil tov 2004 waren en dat die zetel verlies tov 2003 was en dat tov 2003 er een winst aan stemmen is. Maar die brulboeien houden nu eenmaal van intellectuele oneerlijkheid en herhalen hun leugens keer op keer omdat ze autistisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan weet u niet wat racisme is vrees ik.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 22:28. |
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Als je heel de topic had gelezen had je misschien opgemerkt dat het over xenofobie en rascisme gingt. In het geval van de Islam zegt Philip Dewinter letterlijk dat hij een islamfobie heeft.
Citaat:
Laatst gewijzigd door reinaert68 : 18 juni 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Gouverneur
|
![]() Om duidelijk te maken dat de tegen partij evenveel onjuiste argumenten gebruikt als de andere. Door alles af te doen als een verdraaiing is er geen discussie mogelijk. Dat was wat ik probeerde duidelijk te maken.
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Weet u al met welke bewijzen u mijn "grove leugens" van enkele posts terug gaat ontkrachtigen? Laatst gewijzigd door reinaert68 : 18 juni 2007 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
TIP: probeer eens een woordenboek. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() TIP: Kijk misschien eerst naar de titel van de wet, da's eenvoudiger! Laatst gewijzigd door reinaert68 : 18 juni 2007 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De antiracismewet gaat veel verder dan datgene wat racisme daadwerkelijk is. Het zal je niet onbekend zijn, dat er drie VZW's met het Vlaams Blok verbonden, veroordeelt zijn, voor het aanzetten tot racisme, wat binnen deze wet valt. Maar laten we wel wezen. Aanzetten tot is niet hetzelfde als het strafbare feit zelf plegen. Ik verklaar: Als ik mijn wagen met draaiende motor ongesloten achterlaat om vlug een pakje siggaretten en een lottoformulier te halen in het krantenwinkeltje, dan riskeer ik een proces verbaal, wegens het aanzetten tot diefstal. Want dat mag niet, dat is verboden. Maar ik ben daarom nog altijd geen dief. Begint het te dagen? Iemand die door de antiracismewetgeving veroordeelt wordt voor het aanzetten tot racisme, is per definitie nog altijd geen racist. Bovendien, had u het over racisme, wanneer iemand verklaarde schrik te hebben van een bepaalde religie... En dat is typisch voor iemand die niet weet wat racisme is. Deze topic bewijs andermaal hoe mensen zich laten meeslepen in de hetze tegen het Vlaams Belang, georkestreerd door de overheid, met hulp van de media tegen alles wat maar enigzinds tegen het huidig politiek correcte denken zou kunnen indruisen. Men ziet racisten waar er geen zijn enkel om zich te profileren binnen het heilige denken van de zogenaamde 'democratische partijen'. Nog een beetje en men loopt met rode armbanden op de mouw gespeld, met daarop een teken voor verdraagzaamheid en tegen racisme. We zien ze vast eerst opduiken in de talrijke 'zonder haat straten' als bewijs van wat voor een goede mensen zij wel zijn. Want wie kan daar nu tegen zijn, tenzij hij slecht is. Maar intussen worden onschuldige mensen onterecht beschuldigd van racisme en discriminatie. Aan de schandpaal geketend door de pers en bespot en bespuwd, door de politiek correcten. Veroordeelt zonder proces, zonder enige bewijs. Onder het motto "wie niet voor mij is, die is tegen mij" strijden minderheidsgroepen naar gelijkwaardigheid. "Weg met de decatentie!" "Alles is normaal", uitgezonderd zij met een andere mening. Dat zijn de slechten. De untermenschen van deze tijd. Een kwaad dat met alle middelen bestreden moet worden. Mestkevers, dat zijn het. Zij zijn de schuld van alles wat mis gaat in deze maatschappij. Zij zijn onverdraagzaam, zij zijn racistisch.... Daar valt niet mee te praten, nog minder mee samen te leven. Is het niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juni 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
#119 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is voor mij genoeg. En voor de VRT ook. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() En nu u het principe doorhebt, kan u eens naar het progamma en de andere uitspraken van het VB en VBers kijken om vast te stellen op welke punten ze in overtreding gaan. Want dat was toch uw oorspronkelijke vraag als ik me niet vergis?
Laatst gewijzigd door reinaert68 : 18 juni 2007 om 17:26. |
![]() |