![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Contextueel bekeken is het strekken van de rechterarm na 1945 en gezien het Vlaamse collaboratieverleden gewoonweg "loemp", om niet te zeggen, "achterlijk".
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ga ik niet ontkennen. Ik heb nooit gezegd dat ik Karel Dillen een intelligente man vond. Ik vond het eigenlijk een boerenpummel eersteklas, maar het VB afrekenen op een Vlaamse groet van Karel Dillen 50 jaar geleden vind ik gewoon lachwekkend. Als een zelfverklaarde intellectueel daaruit besluit dat het Vlaamse onderwijs op niks trekt dan stel ik mij daar serieuze vragen bij.
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige verouderde technologieën zijn beter dan de moderne, vooral in de landbouw is dat een feit. Sommige nieuwe technologiën zijn beter dan oude, zie bvb de spaarlampen. Zonneënergie toepassingen zijn zelfs nog beter want die veronderstellen volledige decentralisatie van de energieproductie, dus ecologisch veel meer verantwoord. Ik pleit zeker niet tegen nieuwe technologie dus, wel tegen de grootschaligheid.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geeft wel een duidelijk bewijs, dat sommige groene altijd en overal iets achter zoeken als je hen niet in hun ideeën volgd. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, u besluit uit die groet dat de VB stemmer dom is. Over het onderwijs heeft u dan idd niks gezegd. Ik concludeer enkel dat vele Belangstemmers universitaire studies doen of gedaan hebben. Aangezien u die mensen als dom bestempelt, concludeer ik dat er iets mis is met het niveau van ons onderwijs. Het is idd correct dat u zichzelf geen intellectueel noemt, u laat het alleen uitschijnen met pseudo intellectueel gezwans. Probeer dit volgende keer ook zonder schrijffouten, dan komt het misschien iets geloofwaardiger over. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat u in uw vuige perfiditeit(hehe) ook over het hoofd hebt gezien is dat de vlaams belang aanhanger zich meestal situeert aan de marginale kant. Ik werk aan de universiteit en hier is niemand te bekennen die stemt (of toegeeft) te stemmen op het vlaams belang. En bij de studenten is de politieke kleur, met uitzondering van die gekken van het NSV, donkerrood. Laatst gewijzigd door Tommm : 15 juni 2007 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fox : 15 juni 2007 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen van het VB zijn mijn voorbeelden niet. Ik stem er niet op en ik ben het ook nooit van plan. Ik voel me alleen niet beter dan hun stemmers, iets wat jij duidelijk wel doet. Tijdens mijn universitaire studies ben ik nochtans veel belangers tegengekomen. En nee, niet de radicalen van het NSV. Het feit dat u de belangers als randmarginalen bestempelt zegt genoeg over uw arrogantie en het feit hoe je jezelf probeert te profileren naar dit forum toe. |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met uw uitspraak over de klimaatminister ben ik eens. Met de volgens u misplaatste focus op het klimaat niet. Daar konden ze vroeger het verschil maken met hun grote concurrent SP.A. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 juni 2007 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zijn ze er al vijf kwijtgespeeld. En met een boegbeeld dat durft te schrijven dat Vlaamse vrouwen aparte zwemuurtjes willen omdat ze vinden dat "hun lichaam niet gepast is om door mannen gezien te worden" kunnen ze de rest van mijn (ooit overwegend Agalev) familie ook op hunnen bil schrijven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 augustus 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezever. De enige studierichting die mijn weten wat bekend staat als rood is pol&soc. Studenten van de faculteit rechten of economie worden trouwens eerder als rechts(liberaal) beschouwd.
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ken die mensen dan ook privé en niet "in dienstverband"! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |