![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat doe je als je kind homoseksueel blijkt te zijn? | |||
je zet hem/haar buiten. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,90% |
je (probeert te) aanvaard(en) dat het zo is. |
![]() ![]() ![]() |
74 | 88,10% |
Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er rekening mee houden dat het kind daarvoor gepest kan worden, is iets helemaal anders dan er daarom tegen zijn.
Laatst gewijzigd door Edina : 19 juni 2007 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Adoptie is zeer noodzakelijk. Ik zeg enkel dat mensen in de eerste plaats naar het kind moeten kijken en niet naar hun eigen verlangen om kinderen te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Nazi! Extremist! Homohater!
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve te reageren op volledige posts, het is altijd makkelijk om dingen uit zijn context te rukken. Dat doe jij altijd. Ik hoef me trouwens hoegenaamd niet meer te verdedigen voor het feit dat ik tegen adoptie door homo's ben. Een kind zou altijd een vader en moeder moeten hebben. Het feit dat dit heden ten dage niet meer het geval is, is voor mij absoluut geen reden om homo's ook kinderen te laten adopteren. Dit beperkt de ontplooiingskansen van een kind en dit ligt niet alleen aan de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat tegen de natuurlijke gang van zaken ingaat moet men voor mij niet promoten en daar hangt geen enkel waardeoordeel aan vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die zijn op zeer natuurlijke wijze ontstaan. Is het dan niet raadzaam dat de nieuwe homoseksuele partner die kinderen kan adopteren voor het geval er iets met de natuurlijke gebeurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan komt het er zowieso op neer dat de 2 homo's het kind verder zullen opvoeden en dan zie ik er geen graten in waarom de partner het kind niet zou mogen adopteren. Op zich is het slechts een papier en in realiteit zal er niks veranderen aan de opvoeding van het kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zie ons toch eens overeenkomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allé, concreet,hypothetisch want ik heb bewust geen klein grut... : Mijn madam verlaat me voor een vrouw en neemt de kids mee. Ze komt te overlijden en haar vriendin kan de kinderen houden? Waar gaan we naartoe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Voor kinderen die afgestaan worden voor adoptie is het in eerste instantie van belang dat een kind in een liefdevol gezin opgroeit. Hoe dat gezin dan is samengesteld, maakt weinig uit. Je opmerking is trouwens toepasselijk op om het even wie die aan kinderen begint. Maar enkel in het geval van homokoppels wil iedereen zich daar in moeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een eigen mening. Moet alles hier wetenschappelijk onderbouwd worden? Dit is een kwestie die iedereen voor zichzelf moet afwegen en waar iedereen voor zichzelf een standpunt moet innemen. Ik ga niemand scheef bekijken what so ever. Maar noem me verdorie niet bevooroordeeld want dat is je reinste onzin. Ik geloof echt dat dit ontplooingskansen van het kind zullen beperken en dat de ouders daar op zich niks kunnen aan veranderen. Een vader is nog steeds geen moeder en een kind heeft altijd een moederfiguur nodig, dat is nu eenmaal natuurlijk. (Daarnaast zijn er ook tal van maatschappelijk issues waarmee het kind onvermijdelijk zal worstelen) Laatst gewijzigd door fox : 19 juni 2007 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 19 juni 2007 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
mijn madam en ik hebben een slecht huwelijk. Ze heeft al gezegd Lesbisch te zijn (waardoor ze compleet vervreemd is van haar familie) maar bij mij te blijft voor de kinderen. Ik mishandel haar en de kinderen. Uiteindelijk laat ze mij toch zitten voor een andere vrouw. Na tien jaar sterft ze (de kinderen waren aan haar toegewezen en door de mishandelingen mocht ik ook geen contact hebben met ze), nu worden de kinderen aan mij toegewezen? Waar gaan we naar toe? Stel: mijn vrouw is biseksueel, we hebben een heel goed huwelijk, maar ik kom om het leven. Ze trouwt met een andere vrouw. Is het dan niet normaal dat die andere vrouw mijn kinderen kan adopteren voor het geval er iets met mijn vrouw gebeurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Visjnu : 19 juni 2007 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |