![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 16 juli 2007 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 juli 2007 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de prostitutie?
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het draait over verantwoordelijkheid (en als de Walen denken dat zij die verantwoordelijkheid niet aankunnen, en dat het eenvoudiger is om gevoed te worden vanuit Vlaanderen, ja, dan zitten de Walen met een probleem).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, als die gemiddelde belg (of vlaming) op dezelfde manier met z'n centjes zou omspringen, dan zat de ene helft van dit land achter de tralies en leefde de andere helft in een negorij die in niets moet onderdoen voor Zimbabwe. Zo onverantwoordelijk springen die grote heren in Bruxelles om met de centjes van die brave belgen. En dan zou daar niet over gezeurd mogen worden? Nouja, niet door mij in alle geval. Ik heb geen enkel 'belang' zoals dat heet, omdat ik ook nauwelijks (nog) afdraag aan het circus. Dat neemt anderzijds niet weg dat het me vaak pijn doet aan de ogen.
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Zo is dat, Desiderius...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 17 juli 2007 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alle leiders van de hele wereld die het kapitalisme omarmen steunen tevens die globalisering, het verdwijnen van nationale grenzen en controles, het opbouwen van één wereldsysteem. U bevindt zich in goed gezelschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang leve the global village, globalisme en neoliberalisme.
Daardoor heb ik mijn pc.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Maar dan zou ik ook niet teveel op dit forum rondhangen - sebiets word je nog geïndoctrineerd door al die Vlaams-nationalisten hier. Wat je bedoelt met 'verantwoordelijk' is me niet duidelijk. Als je wil zeggen dat het lozen van schadelijke stoffen in mijn tuin niet oké is en dat de betrokken ondernemer daarvoor aansprakelijk moet zijn, dan is dat uiteraard zo. Als je bedoelt dat Bedrijf X niet naar China mag uitwijken omdat jij dat niet tof vindt, dan ga ik niet akkoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Marie-Jo mag China veroveren want daar hebben Chinese mannen iets aan maar ze mag onze mannen niet werkloos maken omdat er in China centen te verdienen valt.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 17 juli 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. zolang er nog genoeg excentriekelingen rondlopen om een eigen persoonlijkheid te hebben is het OK 3. zolang de wereld niet verdeemsterd is er nog toekomst
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hebt u in onze eeuw een waardig alternatief voor één wereldsysteem ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verantwoordelijkheid wat heb ik je lief in alle gewesten en windstreken ........ maar meestal blijft het beperkt tot wij zijn de goeden en zij zijn de slechten. Aan deze politici heb ik een hekel want ze sporen mensen aan om in hun gedragspatroon te blijven rondhangen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 17 juli 2007 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Het spijt me dit te moeten melden, want je analyses spreken me meestal nogal aan, maar hier neem je AyneRand-achtige proporties aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() I second that emotion.
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() En ondertussen gaat ze wel lekker vooruit!
![]() |
![]() |
![]() |