![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illwill , ik wil niet vervelend doen, maar als experimenten en observaties op zijn minst aantonen dat er "lichtafbuigende, zwaartekracht genererende objecten" zijn, die voor de rest eigenlijk alle theoretische aspekten van een zwart gat nabootsen, zou het dan geen aannemelijke zaak zijn dat zwarte gaten bestaan?
Maar willen we AUB al dat zijlijn gezeur opzij zetten en eens verder gaan over photovoltaïsche cellen, en hun al dan niet bruikbaar zijn als milievriendelijke electriciteitsproductie. Mijn standpunt is duidelijk. Deze cellen zijn niet geschikt, tenzij er miraculeuze doorbraken gebeuren, om grootschalig electriciteit op te wekken. Toch niet als het milieuaspect effectief meegeteld word. Anders kunnen we kernenergie ook als perfecte oplossing aanreiken. Waar deze cellen wel geschikt voor zijn is voor toepassingen ver van beschikbare stroombronnen. Als je moet kiezen om 50 km extra kabel te trekken ,of om gewoon een eigen stroomvoorziening mee te plaatsen, dan is de keuze niet moeilijk. maar dan nog. Is het dan geen optie om die stroomvoorziening te doen met andere middelen, zoals windenergie, geothermale of waterkracht? Want deze middelen zijn tot nu toe meer miliesparender dan zonnecellen.
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2x dat je er niet op durft te reageren. Mmmm, hoe zou dat toch komen ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1.Ik zeg niet dat zwarte gaten fysisch niet mogelijk zijn, ik zeg niet dat deze nieuw ontdekte planeet theoretisch niet kan bestaan. ok?3 2. Ik zeg niet dat zwarte gaten niet bestaan, ik zeg dat de fysica buiten word gegooit in een zwart gat en dat zijn opnieuw niet mijn woorden. Degene die dit dus hier tegenspreken spreken mij niet tegen maar een hoop experts.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Omdat er tot hiertoe steeds op gereageerd is, meerdere keren zelfs, maar dat jij je toch maar beperkt tot wat "ik snap het niet want mijn scifiboekjes spreken dat tegen"-gezever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten wat persoonlijke aanvallen is er bij jou veel meer uit te krijgen. Kweet niet waarom je steeds over scifi films en boekjes begint...en zeker niet tegen mij, vertel dat tegen de wetenschappers die jij tegenspreekt en waarvan jij dus vind dat ze enkel wat zeveren op star trek niveau. ![]() Eens kijken hoe lang je arrogantie tov hen blijft duren.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerder schreef hij immers : (idiote smilies gewist voor leesbaarheid) Citaat:
Misschien beginnen met een woordenboek? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 augustus 2007 om 10:53. |
||
![]() |
![]() |