![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het kalf verdronken is
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Welke stelling van Knuppel dan wel?
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij de stelling van Rober T dan maar. Hij slaat de nagel, zoals gewoonlijk, op de kop. Meer nog, ondanks de strubbelingen met het kader van de N-Va, zal je hem niet betrappen op moddergooien, achterklap of dergelijke. Hierin herken ik grote mensen.
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
opmerkingen over zogezegde taalfouten ... niet netjes hoor Laatst gewijzigd door Anna List : 31 juli 2007 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partij moet dan deelnemen aan de regering en verantwoordelijkheid opnemen, hoe ze die verantwoordelijkheid opnemen dat is een andere zaak. Momenteel wentelt het VB zich nog in het CS, hetgeen hen slapend rijk gemaakt heeft.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja de ministers dienen en dragen de gevolgen van hun (mis)daden in dit land Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 juli 2007 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, spijtig genoeg niet. Het zou niet slecht zijn moesten ministers verantwoordelijk gesteld worden voor hun (wan)beleid.
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De stelling dat men al een serieuze masochist moet zijn om je als politiek talent bij het VB aan te dienen.
De boodschap van het establishment is duidelijk: Zelfs bij overweldigend en historisch succes zal jij en je familie levenslang gelabeld worden.
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() En dan te weten dat je er met enkel een levenslang label wel héél goed vanaf bent gekomen!
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 augustus 2007 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het resultaat is er nu en als ik zie welke inspanningen de PS en alle aanhangsels doen om het Vlaams Belang van de middelen te houden dan lijkt het mij toch buiten proportie. Je kan géén twee reglementen hebben voor alle kiezers. Bij gebrek aan politieke middelen heeft men zich gericht op die weg, in de hoop dat de partij vleugellam wordt daardoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
samenvattend: de eventuele politieke talenten en hun families kunnen na broodroof niet door het VB worden gefinancieerd. Daarenboven: wilt U met uw laatste opmerking beweren dat een partij moet gefinancieerd worden enkel als ze het establishment ten dienste staat? Indien niet dan mag ik logischerwijze besluiten dat uw beweert dat het VB enkel en alleen door zijn electoraal succes en niet, zoals de andere partijen door hun zuilen en politieke benoemingen, haar politieke talenten op pecuniair gebied onderhoudt. Dientengevolge mag ik besluiten dat U de stelling van Knuppel, namelijk dat politiek talent afgeschrikt wordt door het CS, onderschrijft...maar dat U enkel de mate van afschrikking wil relativeren? Citaat:
Willen we eens naar het politieke talentengehalte kijken van de partijen waar er óf geen mandatarissen zijn óf de mandatarissen niet bezoldigd worden?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 augustus 2007 om 16:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen overheidsfinanciering van alle politieke partijen. Het loon van verkozenen en misschien een paar medewerkers kunnen daarop een uitzondering zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik niet, en wel omdat partijen laten afhangen van private financiering ons leert dat financiële machten zo hun macht over de res publica nog wat verder kunnen uitbreiden. We zouden moeten gaan naar een systeem zoals de Kerkbelasting in Duitsland als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je wel vragen stellen bij: Verkiezingspropaganda (het kostenplaatje) Kabinetten Beleidsmedewerkers Uitstapvergoedingen Politieke verantwoordelijkheid Cumuls Enz....
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() Zodat ieders partijvoorkeur bekend is bij de fiscus?
|
![]() |
![]() |