![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ja, misschien zou het in zijn eigen voordeel zijn mocht hij dit 'doel' negeren en argeloos braaf repliceren ... de meeste kijkers beseffen immers niet wat er aan de hand is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tegen de monarchie, voor verdere splitsing van alle sportbonden,voor onafhankelijkheid kortom ... hij past in t Vlaams Nationale plaatje hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() ik kan mij vergissen hé Kim, maar ik denk eigenlijk al van bij t begin dat ik je ken hier, net door het feit dat je moeite neemt om de argumentatie te lezen en flexibiliteit in je denken toont ... dat jij vroeg of laat in het Vlaams Nationale kamp terechtkomt ... hoop dat je dat niet als affront maar wel als compliment kan beschouwen. houzee, Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een donkerblauwe liberaal, die separatische standpunten gebruikt omdat het hem goed uitkomt en omdat hij kiezers van het VB wilde afsnoepen. Laatst gewijzigd door giserke : 30 juli 2007 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sociaal maatschappelijk is de realiteit wat ze is. we leven in een sociaal gecorigeerde vrije markteconomie. ... daar zijn geen grote ideologische verschillen (en dus kiezers) meer te vinden ... daar zijn ook geen fundamenteel ingrijpende beslissingen meer te nemen ... (op dat vlak zijn Sp-a, CD&V, VLD en zelfs VB totaal inwisselbaar ... dat 'speelt' dus niet meer (vandaar ook dat hij probleemloos een ex-Sp-a'ster kan binnenhalen zonder stemmenverlies of kritiek)) ... maw allemaal achtergrond ... het communautaire item ... daar vallen tegenwoordig stemmen mee te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen het in de media kwam door een lek, stond het niet eens vast dat DD bij N-VA zou komen. De pers heeft eigenlijk de hele zaak die bewuste avond geforceerd. BDW is daar te inhalig geweest en fout. Iedereen wist dat DD na een rendez-vous met de partijraad zou afgewezen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bijkomend: Dedecker is een "grote" naam in politiek België (met groot bedoel ik niet dat hij het waard is maar hij laat zich geregeld horen en maakt best wel wat amok EN hij trekt een zeker publiek mee).
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Genomineerd in de categorie "iedereen zal het uitproesten maar toch probeer ik het nog met een uitgestreken gezicht". Mijn steun heb je alvast!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() maar waarschijnlijk zullen de vlamingen weer buigen. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke sociaal-maatschappelijke opvattingen houdt de N-VA er dan op na waardoor de opvattingen van DD er haaks op staan???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een donker blauwe liberaal dus. Laatst gewijzigd door giserke : 31 juli 2007 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs op die bewuste partijraad had ik de indruk dat die man niet echt in communautaire feiten geinteresseerd was. eerder in opstokerij. Het communautair gegeven is voor hem gewoon een dankbaar onderwerp voor zijn carriere naast andere zaken die hij kan gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Zoals voor (bijna) alle politiekers is ook bij JMDD de eigen carrière zeer belangrijk, maar hij is wel degelijk vlaamsgezind. Laatst gewijzigd door luc broes : 31 juli 2007 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat BDW dit heeft besproken heeft in het paretijbestuur is waar. Dat hij meet DD heeft gesproken is ook waar. Maar mijns inziens mag je nog altijd met iedereen praten dacht ik? Zijn fout is geweest dit te vlug aan anderen vertellen die dit naar de pers hebben gelekt waardoor een soort ophitserei is ontstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Zuster Dur de Coprenure