![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Weet je wat ik niet begrijp, dat Vavli precies geen enkele nationalistische trek/reflex heeft, hij voelt zich gewoon wereldburger, is dat soms een gen die sommige mensen hebben die beweren geen nationalistische gevoelens te hebben.
nog wat vraagjes aan Vavli 1 Als Tom Boonen de groene trui won, was je dan niet blij. 2 als de Tour in Vlaanderen kwam en alles was perfect georganiseerd, was je dan niet trots op Vlaanderen. 3. Als Racing Genk (jij bent Limburger) afging in de Champions Leugue, voelde je je dan niet rot. enzo kan ik nog 100den voorbeelden geven. Laatst gewijzigd door Pluche : 9 augustus 2007 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 9 augustus 2007 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het platform (de CAP) open staat voor al deze ideeën. En ondanks de Belgiscistische uitspattingen van enkele individuele CAP-leden, geloof ik dat dat CAP zélf op een correcte manier omgaat met de verschillende ideeën. Zoals Jef Sleeckx zegt: we moeten zoeken wat we als linksen gemeen hebben, en daarvoor gaan. Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 augustus 2007 om 22:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Vlaanderen had niets met de organisatie van de Tour te maken. 3. Ik vind dit jammer voor het Belgisch voetbal en voor Racing Genk maar ik heb er geen verdienste aan als ze winnen of verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pluche : 9 augustus 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of twee Belgen op 1 en 2. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Wallonië kunnen ze best wel knappe films maken (de laatste tijd heb ik zo 'La Mante', 'Calvaire', 'Aaltra',... gezien). Maar ik voel niet echt de behoefte om die als Belgisch te gaan claimen. Als Wallonië tot mooie dingen in staat is, dan getuigt het mijns insziens van volwassenheid om die als een prestatie van een ander te gaan erkennen, en die niet op te eisen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manneke pis is overigens Geraardsbergs.
Die Brusselse kopie mag van mijn part verloot worden onder Vlaanderen en Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als Anderlecht, Standard en Charleroi niet meer meedoen in een vlaamse competitie dan maakt Genk nog wel een kans om nog eens kampioen te worden. Ze gaan dan wel even veel voorrondes moeten spelen denk ik, want vlaanderen zal nog later staan dan België op de ranking. Misschien kan dan zelfs den Antwerp terug in eerste spelen. Wie weet spelen die nog eens kampioen! En zonder de spelers van het Engelse volk liefst. In Antwerpen loopt er zeker genoeg talent om een vlaamse competitie te winnen. We moeten dan profiteren van het nationale gevoel dat er direct na de splitsing leeft bij de machthebbers om veel geld te investeren in de voetbal, en wie heeft er meer geld dan Antwerpen ! De Brabantse antwerpenaren zullen die vlaamse provinciestadjes eens voetballes komen geven.
En als we met vlaanderen dan een internationale match spelen (op den Bosuil veronder stel ik als stadion voor nationaal elftal - dat is tenslotte bij verre de belangrijkste stad in vlaanderen) ga het eruit zien alsof we op een Landdag zijn met veel vlaggen. Hopelijk niet te snel tegen het Waalse nationale elftal want dan gaan ze daar een echte veldslag van maken. Ze kunnen maar beter schild en vriend leren uitspreken |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet aan wat het ligt, maar blijkbaar leveren de gesplitste sportbonden veel beter werk af, dan de niet-gesplitste. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat een zever lees ik hier van Kallikles.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat je concrete vragen betreft: 1. Tom Boonen, maakt een sympatieke indruk, lijkt goed in zijn vel te zitten, maar of hij nu al dan niet de groene, gele of een andere trui wint, wereldkampioen wordt,...maakt me compleet niet uit. Ik heb op TV wel eens stukjes gezien van een aantal zwarte renners die hier op stage waren (van Zimbabwe als ik me niet vergis) en eerlijk gezegd identificeerde ik me dara veel meer mee dan met enige Belgische renner. 2. Nee, daar voel ik me helemaal niet trots over- als het een flop was geweest, zou ik het ook niet als een persoonlijke nederlaag ervaren hebben. 3. Ik wist niet eens dat racing Genk is afgegaan want voetbal volg ik helemaal niet en of Racing Genk, Anderlecht of Standard nu de beste is, het kan me helemaal niet schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |