![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is alles wat op een alarmistensite staat tegenwoordig waar? Maar bon, ik hoop dat je gelijk hebt; alleen vind ik het vreemd dat er nog steeds artikels gepubliceerd worden die het onderzoek doen naar de intensiteit van de gehele conveyor belt en de determinanten hiervan, zoals het zoutgehalte en de temperatuur. ![]() Edit: De laatste link die je daar postte wou ik hier ook posten. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 oktober 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziezo.....En de staalindustrie van Luik krijgt de primeur ,maar andere "plants" zullen volgen...
Arcelor-Mittal kan 2 klaarstaande staalovens niet opstarten omdat ze geen CO2-emissierechten meer hebben om toe te wijzen.De Europese commissie vindt dat Arcelor-Mittal dat aan zichzelf te wijten heeft..... Pas op;er is op wereldschaal nog steeds behoefte aan nieuwe capaciteit voor modernere staalsoorten,dus Mittal kan zijn beloftes om de werkgelegenheid in onderandere de belgische vestigingen te behouden waarmaken...... De klanten vragen staal....welnu,als de ovens van Seraing die capaciteit niet mogen opvullen zullen Chinese staalbedrijven dat met plezier doen,met "Chinees" gerekende uitstootrechten ![]() Zowat 7000 (!) arbeiders uit het Luikse staalbekken gaan daar,volkomen terecht,voor de straat op!Vroeger moest niemand hun staal meer hebben,nu hebben ze meer up-to-date installaties,en nu MOGEN ze geen staal meer maken ! Laatst gewijzigd door kelt : 21 januari 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Wat goed toch dat de consensuswetenschap weet wat goed voor ons is.
Ach, wat goed toch dat er overheden zijn om C0² rechten te verkopen. Gebakken lucht, nu, letterlijk, te verkrijgen bij uw lokale overheid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() hum : global dimming : men stelt al enkele jaren vast dat er steeds minder water verdampt ondanks de warmte : fotonenbotsingen door rechtstreeks zonnelicht neemt sterk af door roet en vuil in de atmosfeer : bizarre ontdekking in de nasleep van 9/11 !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik ben niet hilarisch en toch is CO2 een misplaatste grap en heeft Al Gore een botervlootje ( smeltend ) op zijn hoofdje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Ik wil toch één ding aan deze discussie toevoegen: er is een extreem belangrijk verschil tussen het broeikaseffect en de opwarming van de aarde.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom kan het geen kwaad om uit voorzorg onze invloed en onze ecologische voetafdruk te beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 januari 2008 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er me eens iemand uitleggen waarom de zeespiegel zou gaan stijgen omdat de temperatuur op de Noordpool vb. van -40 naar -30°C gaat verhogen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() IJssmelterij en zo van die zaken.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel ijs smelt er zo tussen -40° en -30°?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel ijs smelt er zo tussen -40° en -30°?
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Temperatuur is niet constant, he. In de zomer komt de temperatuur daar soms net boven het vriespunt. Op dat moment maakt het wel een verschil natuurlijk.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() ijs smelt niet enkel door een verhoging van de temperatuur circe
geen debiele vragen stellen, de temperatuur op de noordpool schommelt al tussen de 0 en de -40°C.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik veronderstellen dat jij ondertussen verontrustende berichten hebt ontvangen dat de g-massa van de aarde gaat verhogen zodat de druk aan noord en zuidpool zal verhogen? welke bron haalt U aan om te zeggen dat de temp schommelt tussen 0 en -40 (met een gemiddelde van -25) en niet gewoon tussen -30 en -5 (met een gemiddelde van -25°?) Trouwens, wie zijn de "debiele vraagstellers"? Ik haalde mijn inspiratie gisteren bij een reclametje ergens op NGC meen ik, waarbij men vertelde dat SIX DEGREES wel een heel groot verschil konden maken. Waarbij ik me afvroeg wat het verschil was tussen -40 en -34 (om je een reactie van wat is 6° te besparen indien ik -30 had geschreven). Dus blijft mijn zeker niet debiele vraag: wie heeft er al onderzoek gedaan naar de schommelingen ROND HET VRIESPUNT, ipv "de GEMIDDELDE wereldt° is nu met een kwart graad gestegen en dus gaat het hier overstromen"! Over welke debiele vragen had jij het Pieke?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 januari 2008 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nsidc.org/news/press/2006_sea...ssrelease.html http://nsidc.org/news/press/2007_sea...ssrelease.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |