![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Ha, is dat de brief waarin Bourgeois de CD&V bedankt voor zijn verzekerd fluwelen zitje?
Maar daar gaat het zelfs niet om. 10 dagen geleden was de CD&V nog onbetrouwbaar (want het citaat van BDW dateert van amper 10 dagen geleden). Nu is het plots grote liefde. Erg geloofwaardig is het allemaal niet he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb het hier al grotendeels proberen uit te leggen. Maar het probleem is juist dat de tegenstanders daar geen oren naar hebben. Ik mag dat in ene post klaar en duidelijk uitleggen, of de volgende haat-thread is al opgestart met de nodige "glazen bol"-verhaaltjes, zelfverzonnen - overigens zeer grappige - verhaaltjes over zogezegde kennisen die normaal op N-VA zouden stemmen, maar nu zouden opteren voor het Blok, zich als N-VA'ers voordoende en pas nu geregistreerde belgicisten die nog wat olie op het vuur komen gooien door te verklaren dat ze hun vertrouwen in de partij verloren hebben, ...
Het is kortom vechten tegen de bierkaai. Wat me wel opvalt is dat de tegenstanders bijna uitsluiten bij andere partijen zitten die ons al sowieso het licht in de ogen niet gunden: V. Blokkers en belgicisten. Maar als ik tijd over zie zal ik het eens proberen in te scannen. Al denk ik niet dat het hier veel zal uithalen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() U noemt een citaat van BDW op dit forum dus een verzonnen verhaaltje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() Voor jou en mij en gelukkig nog vele anderen is dat zo klaar als een klontje Fibre, laat u niet opjagen want dat helpt niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat dus niet over 2003. het gaat over de feiten tussen eind 2003 en 10 dagen geleden. Op 10 dagen tijd heeft de NVA echter een fraai staaltje van kazakkendraaierij ten beste gegeven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Want 10 dagen geleden waren we nog aan het onderhandelen. En waar maakt hij dan een fout als hij zegt, we zouden geen kartel willen vormen waar we ons niet goed bij voelen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beste nva'ers, met alle respect, bourgeois neemt jullie in het ootje! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Schepen
|
![]() Zich niet laten afslachten door de kiesdrempel noem jij kazakkendraaierij???
Dit terwijl ze nog altijd dezelfde partij zijn, dezelfde mandatarissen hebben en hetzelfde programma hebben.... Het enige verschil is dat ze op dezelfde lijst zullen voorkomen als de CD&V en dat had menig Blokker liever niet zien gebeuren, of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De N-VA en - de door velen beschimpte - Bourgeois maar ook Frieda (zij had in minstens 3 partijen aan de slag gekunnen na 18 mei - edoch zij deed dit niet) hebben mij nog nooit teleurgesteld. Ik wacht dus af tot na de verkiezingen om dan te bepalen of ik bedrogen werd of niet (ik heb het volste vertrouwen dat dit niet zo zal zijn). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat 10 dagen geleden de CD&V nog beschimpt werd als de slippendragers van de PS; en dat jullie nu een front vormen mét die slippendragers van de PS. Moeilijk he.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Partijlid
|
![]() Niet in de pers. Hier op dit eigenste forum !!!!
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb dergelijke uitspraken NOOIT gedaan!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Partijlid
|
![]() *KNIP*
Gelieve de debatten een beetje inhoudelijker te voeren. Zo blijft het voor iedereen aangenaam. Dank bij voorbaat! Avalon |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Partijlid
|
![]() Ge hebt dus idd last met begrijpend lezen.
![]() ![]() Bon, ik zal maar wachten op een reactie van iemand die in tegenstelling tot Gieterke wél een IQ van boven de 80 heeft....
![]() |
#120 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |