![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom maken wij blanken onszelf niet meteen collectief van kant? Het is nu toch onderhand wel bewezen dat de negercultuur véruit superieur is aan de onze. Denk maar aan al die befaamde en beroemde schrijvers uit centraal-afrika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() echt niets beter te verzinnen ? iedere cultuur heeft zijn grootheden , kunstschatten en uitvindingen zonder dat het ene "beter" is dan de andere...ze zijn aanvullend........ onze wieg stond wel in oost afrika.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() Wacht ff, wacht ff. Ik kom niet meer bij van het lachen over dat leren lezen!
Lees zwartje, lees: B-E-L-G-I-E , M-I-J-N _V-A-D-E-R-L-A-N-D. Bon, nu de bruintjes nog, met grafiekje voor Vanhecke. Laatst gewijzigd door DannyS : 7 augustus 2007 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een indiaan is een "rode medemens", een chinees een "gele medemens" en ccalbergg een "witte medemens" zeker? Dan zitten we wel in de knoei met "donkerbruine, lichtbruine, geelbruine, roodbruine, geel-roodbruine, donkergele etc... medemensen natuurlijk. Heb je al een kleurenkaartje klaar? Met nummerkes of zo? Medemens nr. 214 ... zoiets? Het klinkt dan zo: "Ik heb zo'n leuke middag gehad. Er was heel veel volk. Veel tweehonderdveertienen, een paar drievijfentwintigers, een heleboel honderdvijftigers, en dan nog van alle nummerkes. Maar ge zoudt er dus van doodvallen hé! Het zijn altijd die driehonderdzeventienen waar ge last mee hebt! hoe is dat nu toch mogelijk?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een wijsheid! En kannibalisme is gewoon ook een vorm van smaak zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Herr Oberst;2837199]Ja, denk maar aan al de befaamde centraal-afrikaanse architecturale grootsteden, de beroemde centraal-afrikaanse humanisten, de wereldvermaarde centraal-afrikaanse wetenschappen, de prachtige en oogverblindende centraal-afrikaanse schilderijen, en vooral niet te vergeten, die grootse en alombekende centraal-afrikaanse levensfilosofie - liever lui dan moe.[/quote ]
mooi te lezen dat u de iraanse , marokaanse , turkse , iraakse , arabische cultuur evenwaardig schat aan de onze, zij hebben /hadden ook grooysteden , humanisten , denkers , wetenschappers, etc..... nog een belanger die iets verder nadenkt dan wat zijn partij vertelt en voorhoud [ /quote ]Ja, en onze wieg stond ook in de zee, als we op uw logica doorgaan. [/ quote ] de eerste mensachtigen kwamen wel uit afrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer mag je tegen een honderdveertien hetzelfde zeggen als tegen een vierhonderddertig? Daar heeft het Vlaams Belang nooit geen voorstander van geweest hoor. Je zal jezelf dus beter moeten gaan informeren! (ik zou bijna gaan denken dat je een honderdenzeven bent!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen, volkeren en culturen veranderen. Wij Europeanen zijn meer in positieve zin veranderd dan de Afrikanen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol. Dat heb ik dan wél weer gedaan: zwartjes leren lezen. Ze hadden al een trui, dus moest ik nie breien.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allereerst: wil U even leren quoten aub? U vervalste mijn tekst en dit heb ik gerapporteerd. (post #113)
Dat U een VlaamsBlok militant bent geweest laat ik voor uw rekening. Doe er verder mee wat je wil, maar laat andere mensen hun eigen teksten behouden. ------------------------- Blijkbaar kent U van quotes echt helemaal niks. Een ietsiepietsie persoon die wat gelezen heeft, weet dat mijn "kannibalisme" tekst een afgeleide is van wat de Amerikaanse filosoof en anti-multiculturalist Leo Strauss ooit schreef: "als alle culturen gelijk zijn, dan is kannibalisme is een vorm van smaak".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach, die mooie Vlaamse cultuur.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 7 augustus 2007 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen behoefte aan dat iemand anders in MIJN tekst gaat foefelen om er tussen te zetten dat ik een VB militant ben!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag dat niet geweten zijn, dat je een VB militant bent?