Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2004, 12:53   #101
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErTaN
Ik ben geboren en getogen in Nederland en inshaAllah zal ik er ook begraven worden, want Nederland is mijn land. Mijn kinderen zullen ook in Nederland opgroeien, dus is het niet meer dan logisch dat ik er naar zal streven om van Nederland een islamitische staat te maken. Wat mij betreft zal Nederland dan ook verlost worden van het secularisme.
LOl, dit was de druppel kerel. 2 dingen, indien je toch zulke mening als makkak dan ben je niet een getogen nederlander maar ben je een vuile makkak. Indien je dit als uitlokking doet dan zul je ook niet graag hebben dat ik je vuile makkak noem dus in beide gevallen, drop dead!

Indien je niet op een normale en eerlijke manier je mening of standpunt kunt verdedigen is het maar zielig hoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 12:55   #102
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Amai nie. Deze kerel is echt niet bezig met de realiteit.
Ik vraag mij af of ie ooit getrouwd is geweest.
mijn vrouw weet beter en mijn zoon ook!
Nu jij nog!
Oud 18 februari 2004, 12:58   #103
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik ben geboren en getogen in Nederland en inshaAllah zal ik er ook begraven worden, want Nederland is mijn land. Mijn kinderen zullen ook in Nederland opgroeien, dus is het niet meer dan logisch dat ik er naar zal streven om van Nederland een islamitische staat te maken. Wat mij betreft zal Nederland dan ook verlost worden van het secularisme.
LOl, dit was de druppel kerel. 2 dingen, indien je toch zulke mening als makkak dan ben je niet een getogen nederlander maar ben je een vuile makkak. Indien je dit als uitlokking doet dan zul je ook niet graag hebben dat ik je vuile makkak noem dus in beide gevallen, drop dead!

Indien je niet op een normale en eerlijke manier je mening of standpunt kunt verdedigen is het maar zielig hoor.
Je gelooft toch geen seconde wat die kerel vertelt, hoop ik?
Dat is gewoon een provocateur een of ander extreemrechts studentje of scholiertje dat zich amuseert... en jij loopt erin.. Die is evenmin islamiet als jij!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 13:05   #104
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Je gelooft toch geen seconde wat die kerel vertelt, hoop ik?
Dat is gewoon een provocateur een of ander extreemrechts studentje of scholiertje dat zich amuseert... en jij loopt erin.. Die is evenmin islamiet als jij!
Ik lach zijn postings en sinds gisteren die van jou ook uit hoor. Wat jij en ertan hier allemaal hebben liggen verkondigen is echt een lachertje. Zullen we een poll houden over wie akkoord gaat met jou stelling over de criminaliteit?
Trouwens zou jij je niet als islamiet gaan laten dopen want het zijn echt wel engeltjes voor jou hé? En antwoord eens op de andere topic of heb je hier inneens niets meer op te zeggen?
Oud 18 februari 2004, 13:17   #105
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar

Wie weet is het wel geen Vlaams Blokker??? Hij is soms echt wel een beetje te VB-stereotiep om echt te zijn...

Ik heb ook redelijk wat moslims gekend toen ik naar school ging, maar heb zelden zulke extremisten tegengekomen. Ik begrijp wel de frustraties van die 2de generatie die hier geboren is. Ze zijn letterlijk en figuurlijk Belg, ze spreken onze taal, ze gaan naar onze scholen, ze gaan om met zowel Belgen als andere moslims en toch worden ze nog steeds gediscrimineerd op school, als ze werk zoeken, als ze werk hebben, waar ze wonen, ...
En zeg nu niet dat het niet zo is, want dat is dikke zever.

Het Blok wil dan discriminatie en rascisme toelaten, omdat het een vorm van vrije-meningsuiting zou zijn. Tja, als je het verbieden van discrimatie een vorm van discrimitie vindt, denk ik toch dat je vrij hypokriet bezig bent.

Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ik het AEL niet evenveel full-of-shit vindt dan het Blok.

Weg met extremisme zou ik zeggen! Niet met geweld en dwang, maar door het propageren van gezond verstand.
Ik ben geen VB kenner maar welke wet of iets dergelijks zullen zij goedgekeurt krijgen om rascisme toe te laten? Met jou eerste stuk ga ik ook helemaal akkord trouwens.
De enige reden waarom mensen op het VB stemmen is omdat zij de criminaliteit aan willen pakken. De politiek beweert wel dat dit niet zo belangrijk is dan het zorgen voor werk, maar hier zijn ze dus wel degelijk verkeert in. Als iedereen leefde om te werken heb je hier gelijk in maar zo is het niet en mensen willen buitenkomen zonder problemen zonder risico's... Doe iets aan de criminaliteit en het blok zal stemmen verliezen, je geloofd toch echt niet dat zoveel mensen op het blok stemmen omdat ze rascisten zijn zeker.?
herlees gewoon het 70-puntenprogramma van het blok en lees de opinies van de zwartblokkers hier...
het probleem is niet de criminaliteit maar het door het blok aangewakkerde criminaliteitsgevoel In België ligt de criminaliteit redelijk laag in vgl met andere landen...
Oud 18 februari 2004, 13:20   #106
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ben geen VB kenner maar welke wet of iets dergelijks zullen zij goedgekeurt krijgen om rascisme toe te laten? Met jou eerste stuk ga ik ook helemaal akkord trouwens.
De enige reden waarom mensen op het VB stemmen is omdat zij de criminaliteit aan willen pakken. De politiek beweert wel dat dit niet zo belangrijk is dan het zorgen voor werk, maar hier zijn ze dus wel degelijk verkeert in. Als iedereen leefde om te werken heb je hier gelijk in maar zo is het niet en mensen willen buitenkomen zonder problemen zonder risico's... Doe iets aan de criminaliteit en het blok zal stemmen verliezen, je geloofd toch echt niet dat zoveel mensen op het blok stemmen omdat ze rascisten zijn zeker.?
herlees gewoon het 70-puntenprogramma van het blok en lees de opinies van de zwartblokkers hier...
Ik heb niet gevraagd welke is het 70 puntenprogramma van het blok, ik heb gevraagd welke wet hebben zijn waar ze in de regering genoeg stemmen voor zouden krijgen die het rascisme goedkeurt?
Oud 18 februari 2004, 13:30   #107
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen VB kenner maar welke wet of iets dergelijks zullen zij goedgekeurt krijgen om rascisme toe te laten?
Eerder door er een af te schaffen. (je weet wel over welke wet ik het heb)

Sinds wanneer heb je een wet nodig om iets toe te laten? Ik dacht alleen dat wetten dingen verbieden of reglementeren? Domme ik toch!
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 13:37   #108
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik ben geen VB kenner maar welke wet of iets dergelijks zullen zij goedgekeurt krijgen om rascisme toe te laten?

Sinds wanneer heb je een wet nodig om iets toe te laten? Ik dacht alleen dat wetten dingen verbieden of reglementeren? Domme ik toch!
Je hebt nog altijd de meerderheid nodig om iets af te schaffen of goed te keuren! Dus volgens jou verkondigd het blok ergens dat men een wet gaat afschaffen waardoor ze de vrije wil hebben om rascistische dingen te gaan doen? Ik weet niet welke vertel het dus maar.
Oud 18 februari 2004, 13:37   #109
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe iets aan de criminaliteit en het blok zal stemmen verliezen, je geloofd toch echt niet dat zoveel mensen op het blok stemmen omdat ze rascisten zijn zeker.?
Als je dan toch geen rascist bent en enkel de criminaliteit wil aanpakken, waarom begin dan altijd over moslims te zeiken.

Dat je criminaliteit aan wil pakken, ben ik het wel mee eens, maar dan mag je hierin geen onderscheid maken tussen christenen, moslims, blanken, zwarten, appel-blauw-zeegroenen, ... etc

Iedereen gelijk voor de wet.
Oud 18 februari 2004, 13:44   #110
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt nog altijd de meerderheid nodig om iets af te schaffen of goed te keuren! Dus volgens jou verkondigd het blok ergens dat men een wet gaat afschaffen waardoor ze de vrije wil hebben om rascistische dingen te gaan doen? Ik weet niet welke vertel het dus maar.
De anti-discriminatie-wet, kieken! Speelt aub. geen komedie hee.

Ga je beweren dat het Blok plots geen tegenstander van de anti-discriminatie-wet meer is, of wa?

BTW. Is het blok ook niet tegen zowat elke organisatie die rascisme bestrijdt.
Oud 18 februari 2004, 13:47   #111
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Doe iets aan de criminaliteit en het blok zal stemmen verliezen, je geloofd toch echt niet dat zoveel mensen op het blok stemmen omdat ze rascisten zijn zeker.?
Als je dan toch geen rascist bent en enkel de criminaliteit wil aanpakken, waarom begin dan altijd over moslims te zeiken.

Dat je criminaliteit aan wil pakken, ben ik het wel mee eens, maar dan mag je hierin geen onderscheid maken tussen christenen, moslims, blanken, zwarten, appel-blauw-zeegroenen, ... etc

Ik zeik niet over moslims, ik zeik over de criminelen moslims, criminele niet moslims, criminele autochtonen. Waarom zou ik enkel over moslims zeiken, dit lost mijn probleem met criminaliteit niet op hoor. Maar je kunt niet meer ontkennen dat het grootste deel van criminele feiten zoals inbraken, overvallen, carjackings, homejackings, rellen, vechtpartijen, afrekeningen door mensen gebeuren die van Oost-europese afkomst zijn é. Ga een bezoekje brengen in een gevangenis, kijk even rond, je kunt het gewoonweg niet meer ontkennen, zo simpel is het.
Oud 18 februari 2004, 14:24   #112
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik zeik niet over moslims, ik zeik over de criminelen moslims, criminele niet moslims, criminele autochtonen. Waarom zou ik enkel over moslims zeiken, dit lost mijn probleem met criminaliteit niet op hoor. Maar je kunt niet meer ontkennen dat het grootste deel van criminele feiten zoals inbraken, overvallen, carjackings, homejackings, rellen, vechtpartijen, afrekeningen door mensen gebeuren die van Oost-europese afkomst zijn é. Ga een bezoekje brengen in een gevangenis, kijk even rond, je kunt het gewoonweg niet meer ontkennen, zo simpel is het.
Maak je niet druk Illwil, er zullen altijd zelfverklaarde politiek correcte idioten met oogkleppen blijven rondlopen. Het beste voorbeeld is Filosoof, de man die niet ver genoeg zijn broek wenst af te doen voor moslims en andere allochtonen.
Oh ja, blijven leuteren over racisme, maar steeds heel selectief : het door de islam geinstitutionaliseerde racisme daar zwijgt hij over nietwaar? Net als de door islam geinstitutionaliseerde schending van de mensenrechten, schending van scheiding tussen moskee en staat, enz.
Nu zelfs als onze gevangenissen zouden volzitten met 99 % magrebeinen, nog zal hij het minimaliseren. Liever rukt hij zaken uit hun context, of sleept hij er een ver verleden bij. Jaja, we moeten verbolgen zijn over de hedendaagse kruisvaarten en heksenverbrandingen van de katholieke kerk. En dan zwijg ik nog over het onrecht dat de koptische vrouwen worden aangedaan. Dat is pas erg ! :o :o
Ik denk dat hij ambities heeft om een nieuwe islamprofeet te worden
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 14:31   #113
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
[Illwill,
Citaat:
misschien is het wel ne echte makkak
Mag ik je doen opmerken dat je mensen geen dierennamen naar het hoofd slingert?
Mag ik je doen opmerken dat die stelling ook opgaat voor moslims.
Nog nooit heb ik je horen protesteren tegen het feit dat in de omgangstaal moslims de Europeanen 'westerse varkens' noemen.
Oh ja, volgens je ayatollah-logica is dat waarschijnlijk multicultureel politiek correct?
Oud 18 februari 2004, 14:35   #114
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:

Jouw islamitische staat zal zich in de toekomst beperken tot de moskee die je zelf zal mogen financieren. En het stempellokaal
Oud 18 februari 2004, 15:34   #115
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ga je beweren dat het Blok plots geen tegenstander van de anti-discriminatie-wet meer is, of wa?

Hey makkak, rustig hé! Hebben ze dan geen meerderheid nodig om de antidiscriminatiewet af te schaffen? Geef mij de link waardat staat dat het VB deze wet wil afschaffen en waarom ze dit dan willen doen.
Het enige wat ik zeg is dat niet alle wensen van een partij werkelijk worden en dat IK tegen criminaliteit ben, ik kan de mening van het blok toch niet veranderen dus beschuldig mij niet voor een slechte eigenschap van een ander ok.
Oud 18 februari 2004, 15:52   #116
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Hey makkak, rustig hé! Hebben ze dan geen meerderheid nodig om de antidiscriminatiewet af te schaffen?
Wat doet dat nu in godsnaam ter zake??? Is het VB er nu voor of tegen?

Citaat:
Geef mij de link waardat staat dat het VB deze wet wil afschaffen en waarom ze dit dan willen doen.
De politiek correcte mei-68 samenzweerders hebben het weer gedaan :
http://www.vlaamsblok.be/publicaties...200202-2.shtml

Citaat:
Het enige wat ik zeg is dat niet alle wensen van een partij werkelijk worden en dat IK tegen criminaliteit ben, ik kan de mening van het blok toch niet veranderen dus beschuldig mij niet voor een slechte eigenschap van een ander ok.
Als je het niet eens bent met het blok, moet je ze ook niet altijd zo blindelings beginnen verdedigen, hee. Kom op voor je eigen mening en niet die van een ander.
Oud 18 februari 2004, 16:04   #117
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hey makkak, rustig hé! Hebben ze dan geen meerderheid nodig om de antidiscriminatiewet af te schaffen?
Wat doet dat nu in godsnaam ter zake??? Is het VB er nu voor of tegen?

Citaat:
Geef mij de link waardat staat dat het VB deze wet wil afschaffen en waarom ze dit dan willen doen.
De politiek correcte mei-68 samenzweerders hebben het weer gedaan :
http://www.vlaamsblok.be/publicaties...200202-2.shtml

Citaat:
Als je het niet eens bent met het blok, moet je ze ook niet altijd zo blindelings beginnen verdedigen, hee. Kom op voor je eigen mening en niet die van een ander.
Dit doet er alles toe! Indien alle andere partijen ervoor zijn en het VB tegen dan maakt dit toch niet uit, ze krijgen het toch nooit afgeschaft. Indien er niets word afgeschaft wat is er dan verkeerd aan of wat verandert er volgens jou dan toch? En ik zie bij jou link dat ze inderdaad voor het afschaffen zijn van deze wet ja. Heb je ook gelezen waarom?
Jij vind dat deze wet goed is omdat het discriminatie tegen gaat, of niet? Awel leg mij dan maar eens uit waarom men wil dat het VB deze wet niet mag gebruiken om hun eigen leden te beschermen tegen dezelfde discriminatie. Als je dit kunt verklaren ben je een straffe kerel hoor.
je kunt niet voor iets zijn en dan weer tegen hé.

Ik ben het niet eens met ALLE dingen van het blok! Wie is er nu eens met ALLE standpunten van zijn partij? Men weet en jij ook dat het VB stemmen krijgt omdat ze iets aan criminaliteit wil doen, waarom andere partijen meer bezig zijn om anti vb politiek doen ipv de wensen van deze mensen uit te voeren is mij een raadsel. Laat het VB nu mee besturen zodat er oplossingen komen tegen de criminaliteit, en indien ze 1 rascistisch ding voorstellen kun je het even makkelijk verwerpen met de steun van de andere partijen en het volk.
Oud 18 februari 2004, 17:31   #118
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet dat ik de mening van Ertan waardeer, uw reactie erop vind ik even verwerpelijk. Ik mag de mening van Ertan dan wel verwerpelijk, absurd en nergens op gestoeld vinden, het komt absoluut niet in mij op om deze mens te verbieden deze mening te hebben, deze bovendien te verkondigen, te proberen anderen van zijn mening te overtuigen en alzo deze misschien zelfs tot in de praktijk om te zetten. Nog veel minder maakt mij dat van oordeel dat zo iemand het recht niet zou hebben om deel uit te maken van onze samenleving (te interpreteren als: het recht hebben om te leven op een bepaald stuk grond dat deel uitmaakt van een staat waarin ook u en ik leven)

Citaat:
U doelt naar alle waarschijnlijkheid op de anti-racisme wet en/of de anti-discriminatie wetten? Wat mij betreft is dat zowat het enige zinvolle voorstel dat ik het Vlaams Blok al ooit heb weten doen. [/url]
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 17:36   #119
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."

De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde.

Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.

De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft.

[size=6]Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof?[/size] [size=6]Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. [/size]Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.
Kerel hier geef je duidelijk toe dat het de mannengemeenschap is die de vrouwen verplicht de hoofddoek te dragen, want wie laat nu toe dat hun vrouw of dochter een eigen opvatting heeft?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 17:41   #120
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hey makkak, rustig hé! Hebben ze dan geen meerderheid nodig om de antidiscriminatiewet af te schaffen? Geef mij de link waardat staat dat het VB deze wet wil afschaffen en waarom ze dit dan willen doen.
orang blanda Illwill heeft zijn taal nog niet onder controle...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be