![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je niet op een normale en eerlijke manier je mening of standpunt kunt verdedigen is het maar zielig hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een provocateur een of ander extreemrechts studentje of scholiertje dat zich amuseert... en jij loopt erin.. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens zou jij je niet als islamiet gaan laten dopen want het zijn echt wel engeltjes voor jou hé? En antwoord eens op de andere topic of heb je hier inneens niets meer op te zeggen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
het probleem is niet de criminaliteit maar het door het blok aangewakkerde criminaliteitsgevoel In België ligt de criminaliteit redelijk laag in vgl met andere landen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer heb je een wet nodig om iets toe te laten? Ik dacht alleen dat wetten dingen verbieden of reglementeren? Domme ik toch! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je criminaliteit aan wil pakken, ben ik het wel mee eens, maar dan mag je hierin geen onderscheid maken tussen christenen, moslims, blanken, zwarten, appel-blauw-zeegroenen, ... etc Iedereen gelijk voor de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je beweren dat het Blok plots geen tegenstander van de anti-discriminatie-wet meer is, of wa? BTW. Is het blok ook niet tegen zowat elke organisatie die rascisme bestrijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ja, blijven leuteren over racisme, maar steeds heel selectief : het door de islam geinstitutionaliseerde racisme daar zwijgt hij over nietwaar? Net als de door islam geinstitutionaliseerde schending van de mensenrechten, schending van scheiding tussen moskee en staat, enz. Nu zelfs als onze gevangenissen zouden volzitten met 99 % magrebeinen, nog zal hij het minimaliseren. Liever rukt hij zaken uit hun context, of sleept hij er een ver verleden bij. Jaja, we moeten verbolgen zijn over de hedendaagse kruisvaarten en heksenverbrandingen van de katholieke kerk. ![]() ![]() Ik denk dat hij ambities heeft om een nieuwe islamprofeet te worden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog nooit heb ik je horen protesteren tegen het feit dat in de omgangstaal moslims de Europeanen 'westerse varkens' noemen. Oh ja, volgens je ayatollah-logica is dat waarschijnlijk multicultureel politiek correct? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jouw islamitische staat zal zich in de toekomst beperken tot de moskee die je zelf zal mogen financieren. En het stempellokaal ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik zeg is dat niet alle wensen van een partij werkelijk worden en dat IK tegen criminaliteit ben, ik kan de mening van het blok toch niet veranderen dus beschuldig mij niet voor een slechte eigenschap van een ander ok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vlaamsblok.be/publicaties...200202-2.shtml Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vind dat deze wet goed is omdat het discriminatie tegen gaat, of niet? Awel leg mij dan maar eens uit waarom men wil dat het VB deze wet niet mag gebruiken om hun eigen leden te beschermen tegen dezelfde discriminatie. Als je dit kunt verklaren ben je een straffe kerel hoor. je kunt niet voor iets zijn en dan weer tegen hé. Ik ben het niet eens met ALLE dingen van het blok! Wie is er nu eens met ALLE standpunten van zijn partij? Men weet en jij ook dat het VB stemmen krijgt omdat ze iets aan criminaliteit wil doen, waarom andere partijen meer bezig zijn om anti vb politiek doen ipv de wensen van deze mensen uit te voeren is mij een raadsel. Laat het VB nu mee besturen zodat er oplossingen komen tegen de criminaliteit, en indien ze 1 rascistisch ding voorstellen kun je het even makkelijk verwerpen met de steun van de andere partijen en het volk. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |