![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ron Paul heeft de steun van veel internationaal politiek geïnteresseerde Europeanen, spijtig genoeg zijn deze met zo velen in de VS of het zou moeten zijn dat er met de polls wordt gefoefeld (wat me niet in het minst zou verbazen). Tenzij die Amerikaanse politiek geïnteresseerden het zo slim spelen en hem nog niet bovenaan de polls droppen om te vermijden dat hij letterlijk of figuurlijk een kopje kleiner wordt gemaakt vooraleer de pre-election hebben plaats gevonden. Momenteel betekent hij op basis van de polls geen enkel gevaar. Het zou wel super zijn indien het een race zou worden tussen Rudy Giuliani en Ron Paul. Laatste resultaten Citaat:
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Laat ons weten wat je er van vindt
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We klikken, streamen wat af en bollen het af. Ik verwacht deze reactie. Echter om te kunnen oordelen moet je hem gezien hebben. Het is niet zoals 9/11 fahrenheit maar in een ruimer perspectief. Te moe zoals sommigen hier zeggen ? Wel de film gaat niet lopen. De site ook niet, bekijk hem als je tijd hebt. Rook een jointje of schenk je een glaasje wijn in en kijk. USA is zionistisch en wilt europa omvormen met hun kapitalistische regels via Europese staatsleiders die Amerikaans gezind zijn zoals Sarkozy. Het schijnt zelfs dat de betoging op 11 September bedoelt is voor de strijd van Amerika te steunen in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ik was eerst geen believer maar ik zie gewoon naar de feiten. Er is de patriot act en nog een paar van die gevaarlijke dingen. Onlangs is Directive51 aangenomen wat Bush de absolute macht geeft wanneer er een terroristisch incident of de nationale veiligheid in gevaar is. Dus Bush kan dan alleen beslissen of ze een land aanvallen of niet.
Hitler had ook dit hoogste alleenrecht en had ook een directief met identiek dezelfde naam. Kunnen we spreken van een dictatuur ? De kenmerken zijn er alleszins, wat vakbonden betreft die kan men niet verbieden want die zijn er niet in America. Democratie is niet verboden maar de vraag is of er gefoefeld is bij de verkiezingen in 2000. Het kwam niet in de pers. Dit noemt ook wel de Material Law. National Emergency: material law enforced due to terrorist elecotral process threat, president to remain in power. http://youtube.com/watch?v=mMs733gFg-I Laatst gewijzigd door Internaut : 16 augustus 2007 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik wacht vol spanning uit, daarom zal ik nu niet wederom in detail op je antwoorden ingaan. Toch ééntje. Jij kan dus beter instrueren dan die Rudi Dekker, beste puud? Op 19 december 2000 ontving Atta zijn commerciële pilotenlicentie. Hij slaagde in de tests met 93 %. Geen cursus voor commerciële vluchten? Ofwel weet Dekker niet welke cursussen hij geeft, ofwel liegt hij.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. Laatst gewijzigd door puud : 16 augustus 2007 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat de Atta van Hamburg en de Atta van Huffman International dezelfde is. Able danger. Het is te lang geleden dan ik het artikel over Able Danger geschreven door Paul Thompson op 'Complete 911 Timeline' heb gelezen. Ik zou mijn geheugen even moeten opfrissen.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. Laatst gewijzigd door puud : 16 augustus 2007 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 augustus 2007 om 12:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() Alweer van hetzelfde laken een broek Op basis van de getuigenissen van al de betrokkenen mocht Atta en Co gewoonweg niet opgepakt worden, ze haden hem gewoonweg nodig.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 augustus 2007 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb het wel over het artikel van Paul Thompson over Able Danger en niet over de enkele quotes die Democratsteve er uit heeft gehaald.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb 'm net voor een stuk gezien, maar het heeft niet echt indruk op me kunnen maken. In deel 1 gingen ze me iets te arbitrair om met gelijkenissen tussen godsdiensten, figuren, rituelen, ... Bijvoorbeeld de vergelijking tussen Jezus Christus en Jozef, daar maken ze de vergelijking met de 12 apostelen en de broers van Jozef... Er zijn minstens evenveel verschillen tussen beiden groepen, als gelijkenissen.
Ook de manier waarop ze telkens met getallen omsprongen, zo kan je betekenissen achter elk getal plaatsen of linken blijven leggen als je maar lang genoeg zoekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Het is wel erg logisch dat wie deze film maakt, er zijn naam niet onder zal zetten. Er klopt wel veel van met de theorieën, die ik al eerder gehoord had. Persoonlijk blijf ik altijd sceptisch, maar ik geloof dat er wel waarheid inzit. Men kan zo ook meteen bepaalde dingen in onze maatschappij verklaren.
Het hangt allemaal samen met de loges, de NWO en het zionisme. Deze film heeft me er de samenhang van doen inzien en is inderdaad gevaarlijk ten opzichte van machtshebbers. Een vreedzame revolutie van mensen die hun belastingen niet meer gaan betalen en het systeem boycotten, is genoeg om heel de machtspiramide te doen inzakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deel 2 heb ik overgeslagen en deel 3 juist voor de helft bekeken en het toen maar gelaten voor wat het was.
In deel 1 kwamen ze nog geloofwaardig over en staafden ze hun beweringen ook grotendeels, maar in deel 3 heb ik daar bitter weinig van gemerkt. Hun voorstelling van hoe de banken de macht in handen hebben door hun schuldvorderingen was ook wel heel simplistisch en kort door de bocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet me eerder denken (maar dit geldt zeker niet voor alles in die reportage, verre van) aan wishfull thinking. Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Pff, ik neem alles met een korrel zout, zowel de complotheorieën, die mooi overkomen, als de mediatheorieën. De waarheid ligt gewoon ergens in het midden en is nog moeilijker te vinden, als je het mij vraagt. Anders waren alle problemen op de wereld al opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Of de Bush Junta heeft steun geleverd aan de gebeurtenissen van 9-11 of de Bush Junta heeft dat niet gedaan. Hier is geen grijze zone, zwart of wit, uw keuze?
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() Wat zit ge hier te zagen.
Ik heb het artikel op mijn harde schijf staan. (Als word-document - 28 pagina's) Ik heb nu geen tijd om dat document te herlezen, wat uren en uren zou duren,daar ik om de 3 �* 4 woorden mijn woordenboek moet raadplegen.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |