![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete Boadicea | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke smaak chips krijgt jouw voorkeur? (das een goeie die onthoud ik
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() Paganisme, meer keltisch geïnspireerd. Al geef ik toe dat ik soms bij gebreka aan kennis en inspiratie er wel eens andere dingen tussen durf te vlechten. Ik ben niet echt fanatiek praktiserend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Lady in the Water
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Ik ben eigenlijk niet zo dol op chips, maar dan kies ik ketchup, die vind ik het best te pruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Over welke aspecten in het leven heb je al iets bijgeleerd, opgestoken op P.be?
![]() |
#107 |
|
![]() We vragen het aan elke forummer van de week dus ook aan jou, durf jij een foto van jouw gezicht te posten?
![]() |
#108 |
|
![]() Waar woon je het liefst, stad, boerenbuite of aan de zee ?
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was je eerste indruk van dit forum? En wat bezielde je om je hier te registreren?
![]()
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Boadicea,
Ik lees dat je professioneel huisvrouw bent. Is dit een bewuste keuze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Ik hou niet echt van geweld. Als ik iemand een klap verkoop, zal het dus enkel uit zelfverdediging zijn en ik vrees dat ik dat gelukkig nog niet zoveel ben tegengekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Het steunt enkel mijn stelling dat het volk het beste met elkaar voor heeft, maar de leiders dit uit eigenbelang durven vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Heu, enkel als ze erg wazig en onherkenbaar zou zijn. Ik heb genoeg foto's van mezelf online staan, maar op dit forum verkies ik eigenlijk de anonimiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ik woon al heel mijn leven in de stad en heb hier geen bezwaar tegen. Op de boerenbuiten, krijg ik altijd een soort van cultuurshock, al beken ik eerlijk dat ik daar ook veel voordelen zie. Aan zee hangt er vanaf. Persoonlijk lijken bepaalde steden, met hun toeristische drukte, me daar ook niet alles. Als het ergens een rustige plaats aan de kust zou zijn, tja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Tja, ik heb me ingeschreven en in het begin vond ik het soms moeilijk om me hier uit te drukken. Normaal ben ik eerder sarcastisch aangelegd, maar hier heb ik enkel smileys en geen stemintonatie en mimiek, om mijn argumenten duidelijk te maken. Anderzijds ben ik wel blij dat ik hier begonnen ben, al moet ik soms uitzien dat het geen verslaving wordt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Luister je veel naar Enya? Laatst gewijzigd door Savatage : 17 augustus 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Na drie jaar als werkloze schoolverlater en de VDAB die me bleef lastig vallen, was ik al die afwijzingen beu. Ik ben dan met mijn man gaan samenwonen. Die was op dat moment ook werkloos, maar had ooit gewerkt. Pratisch gezien hebben we dan samen met de sociale dienst van de vakbond uitgerekend dat zijn werkloosheidsuitkering geïndexeerd was en mijn wachtuikering niet. Als we elk onze uitkering behielden, zouden we op termijn minder hebben, dan dat ik mijn inkomen liet vallen en hij gezinshoofd zou worden. In het begin van mijn huisvrouwcarrière hoopte ik nog om ooit werkt te vinden, maar nu ben ik 30 en heb geen enkele werkervaring, dus heb ik dat idee laten varen. Ik concentreer me nu op andere dingen en ben meer bezig met mijn huisdieren en hobbies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Op wat overgewicht na, zo gezond als een visje.
|
![]() |
![]() |