![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ga is ergens anders lezen en abnormaal doen ni tegen mij aub oké
kaffert tegen iets of iemand anders oké ge verveelt mij nu al is ni meer normaal ja inderdaad goe omschreven ![]() ![]() Muggezifters ( is al den 4de keer dat ik DAT op POLITICS MOET schrijven !!! ) Se associale mensen hier pffff ziekenlijk gewoonweg ...kots kots kots . |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Die hollanders hier op mijnen post hangen men kloten uit ....t'is maar dat WE het allemaal weten ....normale belgen en mensen die taalkundig zen doen IETSJE normaler .
Men zou nog gaan denken dat er EIGEN belangen worden nagestreefd om mijn woorden te draaien en mijn persoon af te breken ....GEEN probleem . Shoot en i live ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een lap grond onder de 100 k vinden is al niet meer te doen in mijn gemeente. Het begint interessanter te worden om echt op de hollander een mooi appartement te kopen vanwege de hypotheekaftrek. Collega van mij trekt iedere maand 400 euro terug van de belastingen. Dat maakt zijn lening van 1000 euro al een pak dragelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat u maar GEEN woorden & bedrog in uw ogen gooien men zegt veel voor het imago , cijfers en % te halen men zegt veel om de mensen achter zich te hebben maar in werkenlijkheid betalen we meer dan vroeger EN het gaat NOG stijgen . Zever mé apelmoes gelijk mijn nederlands hier en die BEPAALDE hollanders hier ....eeey ni mé mij zenne next please & laat die nederlandse turken hier ook moh weg hé want die hun spellekes ken ik ook al . ![]() ![]() Grrrrrrrr ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
G Citaat:
Citaat:
Hier in mijn regio kost een huur appartement zo'n 250 euro per maand, ik weet niet exact hoeveel men minimum krijgt van een uitkering? Rond de 1000 denk ik. Met deze cijfers, wat is dan het probleem? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is jammer dat je bijna met 2 inkomens moet zijn om een huis te kunnen veroorloven. Langs de ene kant vind ik dat niet eerlijk ten opzichte van een alleenstaande werkende mens. Je bent verplicht om in een huis te wonen - je mag niet in een boomhut wonen..
Het is frustrerend als je een mooi bedrag bijeen hebt gespaard en het licht aan het einde van de tunnel in zicht hebt, als de prijzen de pan beginnen uit te swingen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar woekerwinst tot en met. Misschien staat het vandaag al 450'000€...t'is tenslotte alweer een paar dagen ouder.
![]() |
![]() |
#116 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarbij bij een verkoop zijn er altijd 2 gedachten 1) de koper koopt omdat hij denkt dat het huis meer waard is dan de geldwaarde die hij moet betalen 2)de verkoper verkoopt omdat hij denkt dat het huis minder waard is dan de geldwaarde die hij er voor krijgt. economie is zalig!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Corrupte Belgische staat zegt dat leefloners kunnen leningen aangaan ....NIET waar !
Ik kan in enkele 'weken' tijd 10-tallen leefloners het tegendeel laten stellen . Betrek ik de media erbij dan wordt het 100-tallen . * Belgen worden bedrogen met het nep democratisch systeem . leefloners mogen ni eten, leven, wonen......... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag en aanbod mijn oren.
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() ZALIG zijn de rijkeren in hun bedrog
VREDEVOLLER en wijzer zijn de armen in hun ZIJN ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat enkel voor een select groepje van de bevolking een basisvoorziening zoals huisvesting betaalbaar is, dát is het probleem. Speculatie is misdaad.
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 augustus 2007 om 17:54. |
![]() |
![]() |