![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, want dat zijn geen gewone SMSkes, die in het abonnement inbegrepen zijn. Daar betalen ze nog wel voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ikzelf heb Base en ben zeer tevreden.
Postpaid 10 connectiekost per gesprek 7 cent bellen naar BASE (per minuut) 0,15€ bellen naar andere netwerken (per minuut) 0,20€ sms naar alle netwerken (per sms) 0,10€ MMS naar BASE en e-mailadressen (per MMS) 0,10€ MMS naar andere netwerken (per MMS) 0,20€ Abbo kost mij 10 euro (10 euro beltegoed + 90 min beltegoed naar BASE) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en ik zit hier nog met een hoop briefjes van 100 euro die eigenlijk te groot zijn maar ik moet blijven praten want anders valt mijn verstand uit mijn hoofd en je kan blijven bellen want wat we zoeken is een woord en dat woord is MAGNETR*N en ik mag het eigenlijk niet zeggen *zwaait met eurobiljetten ter grootte van een A3'tje* maar dit is toch een tip en en het is iets dat je gebruikt in de keuken. In de keuken. Ik wacht nog steeds op een beller en ik weet dat iemand nu wel denk dat ie weet wat de oplossing is want dit moet op te lossen zijn. Weet u het woord dat moet je NU een SMS sturen naar xxxx met je antwoord. Doe dat nu en doe het snel! Deze *toont weer een hoop euro biljetten ter grootte van betogingsspandoeken* kunnen nu meteen de jouwe zijn als je snel je sms stuurt ...
De VS zijn tenminste vrijer wat betreft wapenbezit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Is iemand al in zee gegaan met één van de nieuwe operatoren? Bv. Aldi Talk (of hoe het ook heet)?
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Je moet weten dat die mensen die je aanspreken op beurzen zoals Bati bouw en andere, dat die mensen (te vinden achter een stand) zogeheten targets hebben.
Het zijn Field Sales Advisors die ter plekke contracten mogen aftekenen, hetzij deur aan deur of op speciale evenementen. Het zijn verkopers maar kunnen zich voordoen als adviseurs, vertegenwoordigers, promotor omdat dit beter overkomt dan verkoper. De pitch is de openingszin waarmee je de mensen aanpraat en het gesprek voert. Men spreekt dus ook wel eens over hardselling waarbij de kwaliteit minder naar voor komt. Per jaar switch gemiddeld 1.5 miljoen mensen van GSM abonnement. Een contract is vaak 48 maanden een vast bedrag (abonnement) voor het bedrijf dus kassa kassa. Hoe meer ze verkopen, hoe meer geld en diegene die het meeste verkoopt wint een prijs. Er zijn dan insentives (opleidingen). Meestal werken de grote jongens zoals belgacom, mobistar enz via onderaannemingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() "uw maten kwijt op het festival ? Stuurt een sms'ke naar Youri, aight!"
![]() Dat komt me idd ook de strot uit die kerel met zijn groene bomberfrak Volgens mij herhalen ze dat opzettelijk zoveel keer |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Op zee is de ontvangst niet zo goed.
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat staan in de zee...
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]()
![]() |
#112 |
|
![]() Seg.
![]() Ik zal het anders formuleren: valt er een land te bezeilen met Aldi Talk? ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |