Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2007, 16:38   #101
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jezus, dit is toch al een ernstige vorm van stalking...Maw, ze wisten echt wel dat het een gek was. Deze vrouw had nooit mogen sterven.
Niet meer dan terecht dat Onkeldinges zich er eens mee gaat moeien. Zoals altijd wel te laat.
Voor deze vrouw was het idd te laat ... Voor anderen kan deze gebeurtenis misschien een uitweg uit de miserie zijn hé ...
Maar vanaf nu zullen ze wel stilaan een pak strenger gaan worden op dit soort "hate-crime" .... (hopelijk toch ...)
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 17:18   #102
duncan
Banneling

Standaard

Misschien dat die vrouw psychisch geweld pleegde en zo provoceerde zoals de meeste wijven aardig leugenachtig goed in zijn .

Maar neemt niet weg dat dit NIET had mogen gebeuren & MOORD is slecht maar ANDERE vormen van agressie ook ...dat mag men ook niet vergeten aub; thnx

* hoofdletters -
NIET MOORD ANDERE of niet anders moorden en gewoon moorden is ook slecht aub,
thnx

Als man klacht indienen TEGEN stalking helpt niets maar een vrouw daarin tegen dan staat de politie binnen de 24u aan men deur ( gelukkig nog nooit gehad , zal zo blijven ook )

Goed dat de nieuwe stalkings wet niet ging leiden tot moord gedrag hmmm jaja we zien het wel

Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 17:24.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 17:42   #103
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Misschien dat die vrouw psychisch geweld pleegde en zo provoceerde zoals de meeste wijven aardig leugenachtig goed in zijn .
Triestig leven hé, zo verbitterd zijn.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 17:48   #104
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Triestig leven hé, zo verbitterd zijn.
Of zo gemaakt worden ja das ni fijn inderdaad ....moetge weten dat ik normaal gehéél anders ben ...soms is slecht zijn/verbittert/gefrustreerd ( en andere woordjes die men MIJ hier toeschreef ) goed ....héél soms hé ni altij moh soms

Mischien dermee scheiden der zo veel omdat er zo veel negativiteit is & onwil ; bedrog en beliegerij & verzuring voor nen eurow .

Volgend jaar 1.5% meer geweld in huislijke sfeer weet ik nu al ....ge hebt gelijk het ligt aan mij LOL hahaha

Eerste hulp bij ongevallen (EHBO) van psychische agressie naar politie gaan & EISEN daarna klacht tegen politie indienen bij interne toezicht + comité P anders heb je niets om op te staan als er dooi vallen .
Vooral a wijf niet motten ( oké t'is verleidenlijk maar mag ni )

Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 17:53.
Oud 11 september 2007, 17:54   #105
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is het wat die vrouw haar eigen schuld. Ze had maar niets moeten beginnen met die vent. Het is toch algemeen geweten dat de cultuur van de Noordafrikanen nogal erg patriarchaal zijn en de rol van de vrouw uitermate ondergeschikt. En dit is in het algemeen zo (vanuit hun godsdienst). Wat nog meer is dat onder die mannen nog altijd veel haantjesgedrag voorkomt. Ze zijn uitermate macho, egocentrisch, narcistisch, ja zelfs wat meer agressief zou ik durven zeggen. Bij de Vlaamse mannen komt dit ook nog vaak voor hoor, maar minder.
Ze gaan vaak nog wat gebukt onder bepaalde dogma's en gebruiken die ook om anderen te veroordelen, wanneer het henzelf best uikomt. Met alle mogelijk gevolgen vandien.

Ach, eigenlijk is het al veel langer duidelijk hé, en nu wordt het nog duidelijker voor de late verstaanders.
Zonder een onderscheid willen maken tssn volkeren en culturen moet ik zeggen dat ik me al veel langer distantieer van de Saïd's en de Rachid's enz. Als het niet anders kan, ben ik er héél vriendelijk tegen, maar er is en er blijft een bepaalde barrière, tot op een bepaald niveau. Het beste is deze mensen gewoon niet te betrekken tot je persoonlijke levenssfeer, zoals dat slachtoffer wel deed. Je komt ze tegen op café, op het werk, in de winkel, in de sportclub, en er mogen-moeten natuurlijk wel eens conversatie's volgen, maar nodig ze nooit bij je thuis uit. En betrek ze zeker niet tot je familie en vriendenkring. En daarvoor ben je nog geen racist hoor.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 18:05   #106
duncan
Banneling

Standaard

Diene magnificator heeft zennen naam ni gestolen hihi.

Ach gekken lopen er in elke cultuur rond inderdaad of bitter proevende personen gelijk nen Duncan ofzo lopen der ook overal rond maar we zijn wel allemaal uniek ...elks van ons .

Die vrouw handelde verdomme ter goeder trouw ....uit liefde dedju en.........had gewoon ni mogen gebeuren .

Quote :
Ach, eigenlijk is het al veel langer duidelijk hé, en nu wordt het nog duidelijker voor de late verstaanders.

Inderdaad maar wel voeg ik hierbij dat je niet persé een dogma hoeft te bekleden om je vrouw af te slaan , ge vindt die tussen de arbeiders VEEL zelfstandige, kerk figuren , oversten , men moet maar zo gek zijn om je niet te kunnen beheersen hé .

In de communicatie psychologie en de psychophalogische leerde ik dat 1 vrouw je zo gek kan maken dat je in zo iets in staat bent ZONDER dat je daarvoor een toeristische moordenaar hoeft voor te zijn .

Nationale per ongelukkige moordenaars zijn er ook en die zen meestal arm en of belg die andere criminelen komen in de media zodat men hun gezicht overal erkent en men een excuus heeft om te exporteren.

Mocht men morgen een onderzoek doen bij hoeveel moorden er steeds een vrouw mee te maken heeft dan gaan wij nen cultuur chock beleven ...geloof me maar .

Jammer dat er zovele manne zich laten doen en zovele vrouwen door hunnen partner nog jammerder dat men zo weinig gemotiveerd is in een relatie en jammerlijk beklaag ik deze dode vrouw waar ik nu even een kaarske voor ga branden want ik voel me mottig worden .

Hopenlijk leren we ervan , roepen en brullen is slecht motten nog slechter .
Oud 11 september 2007, 18:10   #107
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ge zou beter voor de mannen worden.

Alhoewel, dat wil'k de mannen ook niet aandoen.
Oud 11 september 2007, 18:22   #108
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Voor deze vrouw was het idd te laat ... Voor anderen kan deze gebeurtenis misschien een uitweg uit de miserie zijn hé ...
Maar vanaf nu zullen ze wel stilaan een pak strenger gaan worden op dit soort "hate-crime" .... (hopelijk toch ...)
Ik mag het hopen ja, ondertussen worden er as we speak nog steeds vrouwen (wsl ook mannen) gestalkt en lastig gevallen dag in, dag uit.
Keihard aanpakken, opsluiten, behandelen en zelfs zware boetes opleggen.
Ik heb niets medelijden met mensen die hun eigen leven niet deftig kunnen leiden zonder anderen schade te berokkenen. En dat is iets wat stalkers in elk geval doen.
Oud 11 september 2007, 19:00   #109
duncan
Banneling

Standaard

Dat klopt want mijn stalker vroeger die leeft nu nog steeds...amper .... & kwam ook uit sociale GOEDKOPE sector
Oud 11 september 2007, 19:01   #110
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge zou beter voor de mannen worden.

Alhoewel, dat wil'k de mannen ook niet aandoen.
Neen ik blijf liever alléén met men 12 jarige LIEVE en SOCIALE kat .
Oud 11 september 2007, 19:02   #111
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen ik blijf liever alléén met men 12 jarige LIEVE en SOCIALE kat .
En wat wil de kat ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 11 september 2007, 19:03   #112
duncan
Banneling

Standaard

Yasminne die ik ken werd JAREN gestalkt door haar pooier( een jood ) en de politie en kreeg ZIJ hulp - NEEN !!!

Nu is ze geholpen ja ....zeg ni wie het deed maar er gebeuren vele slechte dingen op deze planeet OOK met de STALKINGS wet

Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 19:04.
Oud 11 september 2007, 19:05   #113
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat wil de kat ???

da haar baasje 24 op 24 bij haar is maar ik leg dat dan uit in katten taal dat da ni gaat hé lol
Oud 11 september 2007, 19:59   #114
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yasminne die ik ken werd JAREN gestalkt door haar pooier( een jood ) en de politie en kreeg ZIJ hulp - NEEN !!!

Nu is ze geholpen ja ....zeg ni wie het deed maar er gebeuren vele slechte dingen op deze planeet OOK met de STALKINGS wet
't ligt dan ook niet aan de politie hé ...
Die moeten er op reageren , maar het probleem zit hoger ...

citaat VRT :
Citaat:
Vorig jaar vroeg Onkelinx de politie en het parket nog om strenger op te treden bij stalking. Sindsdien moet er altijd een proces-verbaal worden opgesteld als iemand aangifte doet van stalking.
De politie kan dan wel een PV opmaken , maar zij zijn niet degene die het verder behandelen hé ...
Oud 11 september 2007, 20:18   #115
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
't ligt dan ook niet aan de politie hé ...
Die moeten er op reageren , maar het probleem zit hoger ...

citaat VRT :

De politie kan dan wel een PV opmaken , maar zij zijn niet degene die het verder behandelen hé ...

Volledig akkoord maar ....ik ben dan ook niet de enige met dit administratief en communicatief dillema .

misschien dermee dat ik doordat da zo hogerop ligt zo slecht schrijf en zow alez zo zever in eigen woorden zonder oep schrijfstijl of fouten te letten.

Dat heeft nen naam zenne ....buiten dat men het kunst noemt alez ik kan der veel op kleven .

Ach ja het probleem zit zekers hogerop ja ...merkbaar trouwens ....jammer genoeg .

Mijn stalker kreeg gevolgen ook gerechtelijk gezien maar wil niet zeggen dat ik tevreden ben met het huidige systeem dat meer en meer misbruikt wordt door de moderne vrouw in het algemeen ....gelukkig zen der nog goei moh toch het mag gezegd zijnde en geschreven worden .

Ik verwijt de politie niets dan enkel hun code en gedrag waar ze soms misnoegend mee omgaan .
De reactie die ik kreeg was negatief voor de politie agenten ( meerdere keren al ) en positief voor mij .

Maar wat er positief is aan steeds klachten in te dienen bij 1 - 2 of zelfs 3 �* 4 organisaties terwijl je 1 conflict hebt met 1 bedrijf dat vindt ik echt op zen belgisch .

Telecom bedrijfjes doen da ook zo ; is zielig eigenlijk .

Eigen woorden van de politie :

" het ligt aan de eigen disipline bij de mensen "

Slim gezien van diene flik want ZELFS in de schoolbanken merk ik dit , na de schoolbanken ook en zelfs al bij onze baby's en hoe we er mee omgaan .

Een stalker is geestenlijk gestoord 'persoon' en moet hulp krijgen voor en NA zen stalkings gedrag iets wat men in Antwerpen wel eens vergeet ....veelal .

Om niet telkens die allochtonen over één kam te scheren ...MIJN stalker was nen belg en zelfs nen homo .
Eer die dat door had dat ik hetero ben en blijf was ik al bijna 50 jaar dus ik KON die niet zo maar weg krijgen dan enkel met de hulp van men naaste , huisbaas en gerecht

Via via hoorde ik dat hij nu beter en normaler leeft + hulp gezocht had omdat een vriend van hem dat smeekte ( wie weet was het nen ex vriend die Duncan heete ) al goed 1 zieltje gered van zen eigen dood en ongelukkig leventje .

In Engeland worden stalkers INDERDAAD als moordenaars bekeken/ omschreven terecht zo zie en lees ik .
Diene Stalker van Clousau was geen moordzuchtig iemand wel hopenloos verliefd
Oud 11 september 2007, 20:18   #116

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat verdwijnen na verloop van tijd is dan ook wel effe onderschat ...
Tja, dat weet ik dan ook niet zo. 't Zijn natuurlijk de meest uit de hand gelopen zaken die de krantenkoppen halen maar er zal veel meer stalking zijn ten gevolge van een soort haat of wraakgevoel dan we weten veronderstel ik. Eens het wraakgevoel is "verwerkt" zal de stalking in de meeste gevallen afnemen denk ik en ik denk ook dat heel wat gevallen drastisch afnemen nadat ze door de politie of de rechter zijn aangesproken of veroordeeld.
In het geval van "Saîd" was het echter omgekeerd. Van 2000 tot 2006 heeft hij in de bak gezeten (volgens het nieuws) maar dat heeft zijn wraakgevoel eerder gevoed dan doen afnemen.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 20:25   #117
duncan
Banneling

Standaard

Erg sommige mensen van waar ook ....goed dat he in de media kwam .
Oud 11 september 2007, 20:32   #118
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erg sommige mensen van waar ook ....goed dat he in de media kwam .
't zou beter zijn als ze er van leren ... En er iets aan doen , voor zo'n zaken uit de hand lopen ...
Als die kwiet zijn euro was gevallen da hij verkeerd bezig was had dit nooit moeten gebeuren ...
Niet de moord , en niet de jarenlange traumatiserende pesterijen ...
Oud 11 september 2007, 20:35   #119
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't zou beter zijn als ze er van leren ... En er iets aan doen , voor zo'n zaken uit de hand lopen ...
Als die kwiet zijn euro was gevallen da hij verkeerd bezig was had dit nooit moeten gebeuren ...
Niet de moord , en niet de jarenlange traumatiserende pesterijen ...
Dat is het probleem nu eenmaal met zulke gekken. Die denken alleen nog dat ze alles heel helder zien...en hebben niks besef van de realiteit meer over. Die denken niet meer logisch (al zijn ze zelf wsl overtuigd van wel). Die zijn volgens mij zo gefixeerd op hun 'doelwit', dat ze enkel dat nog zien.
Oud 11 september 2007, 20:53   #120
roderidder
Schepen

roderidder's schermafbeelding

Standaard

De man in kwestie is gans de nacht verhoort geworden en heeft de moord bekend.
De procureur des Konings dhr. Colpin
“blijkbaar is het motief het feit dat hij tijdens een ganse periode in de gevangenis heeft verbleven, hoe langer hoe minder zijn gewezen echtgenote op bezoek zag komen met de dochter. En hij zegt dat dien gevolge haat heeft opgebouwd die geleid heeft tot de feiten die hij gepleegd heeft.”

In het geval de moeder het kind van de vader weghield kunnen we stellen dat de stalker gestalkt werd. Het feit dat men niet kort op de bal speelt als een moeder de vader stalkt kan of is het motief van deze moord.

RR
roderidder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be