![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als zij besluiten uit het lezen van een boek dat ze een sjaal om hun haren moeten draperen dan is dat hun probleem. Niet het jouwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() [quote]Ik onder andere, en zo goed als de meerderheid van de burgers van onze NIET-islamitische maatschappij. Dat valt namelijk af te leiden uit polls die af en toe omtrent hoofddoeken gehouden worden.
Citaat:
![]() Als ze morgen besluiten dat ze volgens hun boekje een roze pluim in hun gat moeten steken in de buurt van 'vreemde mannen', zullen ze ook een probleem hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
033.059 YUSUFALI: O Prophet! Tell thy wives and daughters, and the believing women, that they should cast their outer garments over their persons (when abroad): that is most convenient, that they should be known (as such) and not molested. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful. PICKTHAL: O Prophet! Tell thy wives and thy daughters and the women of the believers to draw their cloaks close round them (when they go abroad). That will be better, so that they may be recognised and not annoyed. Allah is ever Forgiving, Merciful. SHAKIR: O Prophet! say to your wives and your daughters and the women of the believers that they let down upon them their over-garments; this will be more proper, that they may be known, and thus they will not be given trouble; and Allah is Forgiving, Merciful. of in het schoon vlaams: 33.59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol. Degenen die ze dus NIET als moslima kunnen onderscheiden mogen dus wèldegelijk worden lastiggevallen door de moslimmannetjes (ze mogen neuken �* volonté met oorlogsbuit en slavinnetjes, zolang het maar geen "eigen moslimvolk" is)! Wisten jullie dit dan niet, jullie ongelovige ongesluierde hoeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las ook ergens dat er rabbijnen zijn die het gebruik van pruiken verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() [quote]Je moet inderdaad echt met die islamitische onzin gehersenspoeld zijn om dat te kunnen begrijpen.
Citaat:
Moslims oogsten enkel hetgeen ze zelf zaaien. Nog een beetje en je krijgt de Oscar van de dhimmitude Laya. Je schoonfamilie heeft je al aardig leren slikken, knikken en buigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien we ons echter moeten begeven in reeds volledig gekoloniseerde gebieden dan gaat het niet meer over "neerkijken op"... dan gaat het over "ongesluierde hoeren die mogen worden lastiggevallen" terwijl dat gesluierd "eigen volk" (ikke niet! neem die ander maar) er netjes op staat toe te kijken. En ZULKE SUJETTEN zouden MIJ te woord moeten staan bij de uitoefening van hun jobke in een RECHTSSTAAT? Ik heb het voorheen al gezegd: moest ik zo'n kopvod tegenkomen aan de balie van mijn gemeentehuis, waarbij ik GENOODZAAKT ben om me tot die kopvod te wenden: zou het CGKR het als "uitdagend" of "rassiesties" / "diescrieminerend" beschouwen indien ik ter plekke een aanval van katholicisme krijg en luidkeels begin te kakelen: "IN DEN NAAM VAN DEN VADER, DEN ZOON, EN DEN HEILIGEN GEEST" ondertussen duchtig met mijn rechterarm zwaaiend die in den beginstand schuins omhoog staat? Zou dit door youssef als "vrijheid van godsdienst" worden beschouwd? Of zou het aanroepen van den heiligen drievuldigheid ondertussen als uitdaging worden bezien? (tenslotte verklaar ik niet luidkeels: Heren! IK BEN HERKENBAAR ALS KATHOLIEK DUS (en vermits jullie je testosteron toch niet onder controle kunnen/moeten of hoeven te houden) :VERKRACHT DIE KOPVOD MAAR: ander volk eerst mannen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo te zien zijn zowel ongelovige *KNIP* Laya als de vrij te verkrachten Edina nog aan het nadenken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 november 2007 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat een algemeen hoofddoekverbod in openbare functies er ooit van zal komen (zoals in FR). Anyway, in de privé is het al duidelijk : hoofddoeken komen er niet in, en dat is goed zo. De overgrote meerderheid van de publieke opinie moet de hoofddoek niet, toch niet in een werkomgeving, en de politiek zal moeten volgen. Uiteindelijk zullen de gehoofddoekten wel moeten plooien : ze zullen verplicht worden te kiezen tussen hun doekske of marginaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit ik hier nu al dagelijks minstens 20 keer met dienen rechterarm te oefenen! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie weet zit ze zich suf te piekeren om een 'progressieve interpretatie' aan die vers te geven. We zijn benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat onze allahtonen het onzijdig niet onder de knie krijgen dat jij je moet gaan aanpassen hé makker! (voor alle zekerheid nog even opgezocht... een mens zou eraan beginnen twijfelen: vers: ONZIJDIG).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Minister
|
![]() [quote=Online;3050503]
Citaat:
Citaat:
Ik heb niet of nauwelijks contact met mijn schoonfamilie en ventilleer hier mijn eigen mening. Ik ben niet het type dat mensen gaat beoordelen naar hun geloof, afkomst, manier van kleden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar Circe gaat nog verder! Ze weet uit dat vers ook nog eens af te leiden dat er staat dat vrouwen die dat niet dragen mogen worden lastig gevallen! Geweldig toch! Niemand die die zin leest, maakt die interpretatie, behalve je "informatieve sites" en een stelletje fundamentalisten. Zou je je misschien beter eens geen zorgen beginnen maken over die gelijkenissen? Laatst gewijzigd door Edina : 6 november 2007 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet toch wel dat in de islamitische geschriften tevens vermeld staat dat die verkoopprijs enkel hoeft betaald te worden indien het gebruik van een - liefst verse (ongebruikte) - vagina is bevestigd? En dat die prijs dus vooral dient om diezelfde vagina aan te kopen? Indien een vrouwspersoon haar hoofdharen dus "ten toon spreidt" wil dat dus volgens jou zeggen dat ze haar vagina "te koop" aanbiedt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal gemakkelijk vanachter de anonimiteit van je pc scherm hé jongen? Vertel dat maar even in Mollahbeek als je durft! Ik plaats enkel koranverzen hoor. En de Islam werd in België als eerste Europees land (wat zijn we toch voortekkers) ERKEND! Wat in hun Heilig boekje staat is dus ERKEND/AANVAARD. M�*g dus worden gevolgd - ook van het CGKR: Citaat:
Nogmaals: ERKEND in België! Maar zeg nooit: "vuile turk" tegen een Marokkaan of je mag 2500 euro boete betalen! Zeg gewoon: "In de ogen van MIJN god zijn jullie erger dan beesten!" - zou denk ik moéten kunnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 15:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Paulus schrijft ook dat vrouwen het hoofd moeten bedekken, in één van zijn brieven aan de Korinthiërs en die staan in het NT. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2007 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EN ik denk niet dat uw zin die ik quote zo letterlijk in de koran staat. |
|
![]() |
![]() |