![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Helaas kan ik mij ook niet van deze indruk ontdoen.
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 18 september 2007 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er fout aan developed???? Weer je "gevoel" zeker? Je "guts feeling"? Ga dat nog maar wat ontwikkelen, want je bakt er niets van. ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Furthermore, thanks to this program I've developed a view, which, let us be frank, goes further than your retarded insights.
Furthermore, thanks to this program I've developed a view which goes further than yours, let us be frank, retarded insights. (omdat die yours in deze zin door zijn slechte opbouw slaat op iemand anders zijn view) is dat nu zo moeilijk ![]() Furthermore, thanks to this program I've developed a view which goes further than your retarded insights. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kom dan nog eens af!! En van een cockney leer je slecht engels, als je dat maar weet. Is trouwens een van de weinige accenten die ik niet goed kan spreken, vooral omdat ze nogal een eigen taalgebruik hebben.. Ik kan het hoogstens een beetje na-apen. Voor de rest : I am as good a native speaker as the nest one!
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Dit masterprogramma dat hij volgde heeft nu nog altijd gevolgen, daarom is I've developed een betere keuze dan I developed. Bekijk nu goed mijn voorgaand bericht.
De native speaker heeft altijd gelijk, sorry voor het verpesten van deze topic evilbu. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() Ik sta Eddy_B hier wel bij. Ik heb juist aan een paar mensen gevraagd die Engels als hun eerste taal hebben en ze bevestigen dat het "your" moet zijn.
Dit is wel maar raar om dit als een eerste post te hebben ![]() Laatst gewijzigd door Insano : 18 september 2007 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
idd niet aantrekken : welkom trouwens!
![]() |
![]() |
#108 |
Burger
|
![]() Ik sluimer hier al langer rond, maar heb nooit echt de nood om iets te posten
![]() Observeren licht meer in mijn aard ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Furthermore, thanks to this program I've developed a view, which, let us be frank, goes further than your retarded insights.
Daarenboven, met dank aan dit programma heb ik een beeld ontwikkeld, die, laten we openhartig zijn, verder gaat dan jullie achterlijke hersenen. Furthermore, thanks to this program I've developed a view which goes further than yours, let us be frank, retarded insights. Daarenboven, met dank aan dit programma, heb ik een beeld ontwikkeld, die verder gaat de jouwe, laten we openhartig zijn, achterlijke hersenen. Zie nu aub in dat die your en yours in eerste en tweede zin op iets anders slaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Die cockney die ik ken geeft mij nochtans gelijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Insano : 18 september 2007 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei : terug naar school, je "taalgevoel" heeft sleet ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is mijn mening, de mening van een cockney, en ook die van liberalist_nl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Neen ik heb gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het maakt niet uit dat er al drie mensen zijn die met je akkoord gaan. Ik kan gerust een heel legertje optrommelen, want het is duidelijk dat je hier de bal misslaat. Laatst gewijzigd door Insano : 18 september 2007 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() A very appreciated initiative, thanks a lot!
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Insights = inzichten ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Minister
|
![]() U bent zelf mis, Insights heeft meerdere vertalingen zoals "hersenen" en "inzichten". Achterlijke inzichten klinkt in het Nederlanders nog vreemder dan achterlijke hersenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 september 2007 om 00:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
EN KUNNEN WE NU GODVERDOMME OVER DE KWESTIE ZELF PRATEN MILJAAR!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 18 september 2007 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |