![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als extreme illustratie van hoe uw dogma geen steek houdt, ziet ge hier het luxueuze voertuig van een rijke Cubaan die naar de VS migreerde: ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lokale groot landbouwer is daar dus een machthebber en heeft vaak zelfs zijn eigen legertje dat de dorpen en andere landbouwers in de omstreek regelmatig aanvalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Vreemdeling
|
![]() ja en die moeten wij hen geven ofzo? het zit er gewoon niet in, in het volk. ze zijn over het algemeen nogal neerslachtig en niet al te snugger zou je haast gaan denken (om over luiheid nog maar te zwijgen).
°life is like a video game with no chance to win - AE 1995 °I disapprove of what you say but will defend to death your right to say it - Voltaire °lysergic acid diethylamide - causes you to see objects that aren't really there... |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() dat ruikt hier naar racisme maar soit, hen geven niet, maar hij allerminst dwarsbomen me dunkt (geen landbouwsubsidies dus, geen steun aan voze regimes, geen opgelegde liberaliseringen, ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de illegale transporten naar Europa gewoon niet vergelijken met die naar de USA. Zelfs de landen van waar die asielzoekers en illegale vertrekken zijn niet vergelijkbaar. Hou ons dus niet bezig met te vertellen hoe en wie er naar de USA emigreerde en waarom. De verschillen zijn te groot. Ik zie een arme Cuba nog niet naar Europa komen, maar de afrikanen willen wel naar de USA, en tellen daar zelfs veel geld voor neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb al een paar maal gepost op het forum hoe men de gezinsherenigingen zou moeten aanpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het een staat nu eenmaal (in Belgie althans) niet los van het andere. Als ge iemand het recht op migratie wil toestaan, komt er automatisch het recht om deel uit te maken van de sociale zekerheid, bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het merendeel van de migraties beginnen met een inkomensvergelijking tussen huidige en toekomstige woonplaats. Citaat:
De realiteit zegt dat de mens verhuit omdat hij beter af is in zijn nieuwe woonplaats. Rijkdom in uw land van herkomst inruilen voor armoede hier is niet iets waarvoor men kiest. Verder lijkt het me nogal straf om zo'n argument te maken. Wat wil je eigenlijk zeggen? Dat immigratie naar de VS best wel ok is omdat de omstandigheden voor migratie hier zo verschillend zijn?
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier, om te beginnen... http://www.etiennevermeersch.be/medi...s/asielrisicos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() bizar, ik was daar reeds gaan kijken
![]() soit, ik lees nog niet echt waar het over ging hier volg ik hem wel: "Daarom vind ik dat we het deel van al dat geld dat we nu besteden aan de uitbouw van ons asielbeleid beter daar kunnen besteden." daarmee, geen geld meer uitgeven aan gesloten grenzen, openen die handel Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 2 oktober 2007 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt zelfs een wapen in huis om mij tegen te houden om in jou woning te komen baas spelen en jou mijn wetten en regels op te leggen en van jou geld te gaan leven. |
|
![]() |
![]() |