![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Burgemeester
|
![]() Desiderius heeft een punt als hij zegt dat het geld dat besteed wordt aan Woestijnvis niet echt overdreven is. We krijgen er alleszins kwaliteit voor terug. Of willen we in het budget snoeien om dan terug te vallen op een niveau als zenders zoals VTM, kanaal 2, VT4, vlaanderen oost, kanaal Z...?????
Nu weten we tenminste nog waar ons belastinggeld naartoe gaat. Gaat de inkrimping van het budget van de openbare omroep ons ten goede komen????? Ik vrees van niet. De besparingen zullen in een bodemloos gat vallen en dienen om bvb de entourage van Fientje Moerman uit te breiden of om een moskee te bouwen.... Dus al bij al nog liever een lichtjes overbetaalde Woestijnvis. Laatst gewijzigd door Amaj : 11 oktober 2007 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar wel met parlementaire controle dan, het kan niet dat politici (en met name de controlerende oppositie dan natuurlijk) niet op de hoogte is van elk detail van de begroting van de vrt en van de contracten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2) De dekking is praktisch 100% in Vlaanderen 3) Schaf je een betere antenne aan (en dus GEEN schotel)...een richtantenne op je dak bvb. 4) Vergeet geen DVB-T converter (75euro) te kopen binnenkort (omschakeling van analoog naar digitaal signaal). Nieuwe tv's hebben meestal al een dvbt (digital video broadcasting terrestial) ontvanger maw, een goede ontvangst is voor iedereen in vlaanderen mogelijk. Laatst gewijzigd door Amaj : 11 oktober 2007 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wie dus in het nieuws praat over een "uitgelekt document met het best bewaarde mediageheim", die kent ofwel zijn werk niet, werkt bij de comedia del arte of heeft zo zijn eigen reden om zo gevat en "onthullend" te doen. Die journalisten toch....het is alsof ik hier als allereerste zou schrijven dat er twee vliegers in de WTC gevlogen zijn..... WAAAAAAW, allee jong 2 vliegers in de WTC...tis niewaar zeker.... ge zijt aan tzeveren zeker....????? En als die betrokken ministers of de oppositie dan zo verontwaardigd reageren dan heb ik toch ernstige vragen bij hun bekwaamheid..... Mijn vertwijfeling over hun bekwaamheid is voor mezelf niet echt nieuw hoor. Dit terzijde. Laatst gewijzigd door Amaj : 11 oktober 2007 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Dan zou je op slag een ferm proces van de Europese Commissie aan je broek hebben wegens concurrentievervalsing. Want wiens zendtijd ga je daarvoor kopen? Aan welke prijs? (m.a.w. welke privé-omroep ga je precies indirect subsidiëren?) Bovendien: welke programma's? Wie beslist dat dan? Volgens welk model? Lijkt me nogal omslachtig, gekunsteld en vooral duur...
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor een fractie van het budget van een VRT of VTM maak je in Vlaanderen al televisie hoor: enkel nog aangekochte programma's die je ergens in een anoniem gebouw vanaf een server op de kabel streamt. Eén directeur met een sjieke auto, een blonde stoot, een verkoper, een techneut en een conciërge en ge kunt televisietje spelen. Koop de juiste formats aan en ge haalt genoeg kijkcijfers om goed te verdienen aan de reclameinkomsten.
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede zijn het net de armen die het zich niet kunnen veroorloven om dvd's te kopen om zo de reclame te vermijden. Ten derde geloof ik dat de openbare omroep een goed medium is om educatieve en volksonderrichtende programma's uit te zenden, iets wat commerciële omroepen weinig tot niet zullen doen, aangezien voor hen enkel de kijkcijfers tellen. En ja, ook ik wil dat de rode indoctrinatie van de staatsomroep verdwijnt, maar daarom wil ik nog niet dat de staatsomroep in zijn geheel verdwijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Topmanager, die The Apprentice-kloon die vorig jaar op VT4 liep ontving overheidsteun in het kader van een project ter stimulatie van het entrepreneurschap. Ook is er nog het gezamenlijk project van het Vlaams Audiovisueel Fonds en de Vlaamse Media Maatschappij: het Faits Divers Filmfonds. Dat zijn zowat de twee projecten die me op het moment te binnen schieten. Er zullen er waarschijnlijk nog wel meer zijn.
Laatst gewijzigd door netslet : 11 oktober 2007 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 11 oktober 2007 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zijn net de openbare omroepen die ervoor zorgen dat het niet komt tot een dergelijke algemene afgang... Openbare omroepen houden de lat op een zeker niveau; een private zender die op zo'n manier zou tewerk gaan, komt niet van de grond in Vlaanderen, maar zou enkel via een netwerk in diverse landen leefbaar te houden zijn. Tussen : 'het betaalt de baas z'n Mercedes en z'n maitresse' en 'het is een succesvol project' bestaat dan nog een groot verschil...
![]() |
![]() |
#117 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mijn schotelke kostte 15euro in de tijd en mij werd gezegd toen dat ik daarmee één en canvas kon ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Fientje Moerman is liberaal...
![]() |
#120 |
Burgemeester
|
![]() Hopelijk gaat er nog altijd geld zijn om, nadat de storm gaan liggen is, documentaires zoals "planet Earth" dd 2001 aan te kopen.
Ik was hier net de eerste aflevering aan het bekijken op mijn pc ....en voor die die dachten dat ze alles al gezien hebben..... NEE dus..... Deze documentaire en beelden zijn van een weergaloze schoonheid.... geen woorden voor .... vergeet de gangbare natuurdocumentaires....dit is magie....een trip met lsd, heroine of halucinogene paddestoeldinges verzinkt in het niets bij deze pracht. Een beetje zoals powaqqatsi of Koyaanisqatsi maar dan x 1000. En aangezien alles nog met film opgenomen is zal later ongetwijfeld een hd versie volgen. Prachtig gewoon..... en nee, zoiets KAN niet goedkoop zijn.... Laatst gewijzigd door Amaj : 11 oktober 2007 om 16:56. |
![]() |
![]() |